ANALIZA: Noul Audi A8 versus S-Klasse, Seria 7 si Lexus LS
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producatorul din Ingolstadt a prezentat ieri noul A8 la Miami. Acesta a ajuns la cea de-a treia generatie si vine pe piata cu un design care imbina sportivitatea si eleganta. Fiind vorba de modele de lux, Mercedes-Benz, BMW si Lexus au un cuvant greu de spus in acest domeniu, fiecare constructor oferind cate un model de top in aceasta competitie la nivel inalt. De remarcat ar fi faptul ca producatorii germani domina acest clasament, existand un singur competitor japonez pe acest segment.
DESIGN
Audi A8 prezinta un design interesant, care aliniaza modelul din Ingolstadt pe aceeasi linie cu BMW Seria 7, in fata liniilor ceva mai clasice ale lui Mercedes-Benz S-Klasse. Lexus LS urmeaza celelalte modele in acest clasament cu un design ceva mai "cuminte".
CLASAMENT: 1-2. Audi A8, BMW Seria 7 (4 puncte); 3. Mercedes S-Klasse (2 puncte); 4. Lexus LS (1 punct)
INTERIOR
Habitaclul noului Audi A8 prezinta varful de lance al design-ului oferit de producatorul din Ingolstadt si ofera numeroase artificii tehnologice clientilor Audi. Rivalii lui A8 ofera si ei un design specific clasei de lux si numeroase elemente hi-tech la interior, astfel ca, pentru a putea cuantifica si pune intr-un clasament interioarele, ne vom catre spatiul oferit pasagerilor si bagajelor acestora. In lipsa unei versiuni cu ampatament marit a lui Audi A8, vom compara doar versiunile echivalente ale rivalilor sai. Astfel, Audi A8 are un ampatament de 2.992 milimetri, in timp ce BMW Seria 7 se afla pe primul loc prin cei 3.076 mm. Mercedes-Benz S-Klasse vine pe locul al doilea, cu 3.035 milimetri. Lexus LS are cel mai mic ampatament din segment, cu o valoare de 2.976 mm. Spatiul oferit de portbagaj este capitolul cel mai slab pentru Lexus, care ofera doar 330 de litri, in timp ce Mercedes S-Klasse este liderul segmentului, cu 560 de litri. Autdi A8 ofera 510 litri la nivelul portbagajului, pe cand BMW Seria 7 ajunge pe locul trei cu 500 de litri. Capacitatea portbagajului nu este schimbata de marirea ampatamentului, aceasta identica si pentru versiunile cu ampatament marit ale rivalilor lui Audi A8. In cazul versiunilor cu ampatament marit, BMW detine locul 1 la acest capitol, cu 3.216 mm, fata de 3.165 ai lui Mercedes S-Klasse si 3.090 mm oferiti de Lexus LS.
CLASAMENTE
Ampatament: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
Portbagaj: 1. S-Klasse (4 punct); 2. A8 (3 puncte); 3. Seria 7 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
PRET
Pretul noului Audi A8 nu a fost inca dezvaluit, astfel ca vom apela la preturile anuntate pentru Germania pentru a realiza un clasament de acest tip.
BMW ofera ca baza un propulsor diesel de 245 CP si 540 Nm la 75.089 euro, cu toate taxele incluse. Mercedes-Benz ofera de asemenea un diesel cu sase cilindri, de data aceasta fiind vorba insa de un motor care ofera 235 CP si 540 Nm si care are un pret cu foarte putin mai ridicat: 75.149 de euro cu toate taxele incluse. Versiunea entry-level a lui Lexus LS are un pret de pornire de 85.198 de euro in Romania cu toate taxele incluse si este reprezentata de un motor pe benzina care ofera 381 CP si 493 Nm. In sfarsit, motorizarea versiunii de baza a lui Audi A8 va fi in momentul lansarii un V8 4.2 litri FSI de 372 CP care costa 89.300 de euro (in Germania). Evident, la data intrarii pe piata a motoarelor TDI V6 de 204 si 150 de cai putere, pretul de baza al lui A8 va cobori sensibil.Pentru a ne face o idee legata de nivelul de pret al celor patru modele in functie motorizarile care pot fi comparate, recurgem la o analiza mai adanca a stuatiei. Potrivit Audi, noul A8 va costa 89.300 de euro in Germania in cazul versiunii V8 FSI de 4.2 litri. Putem sa comparam noul model cu versiunea Lexus LS 460 (85.198 de euro), cu BMW 750i (91.868 de euro, dar 26 CP si 107 Nm in plus) si cu Mercedes S-Klasse S500 (97.104 de euro).
CLASAMENTE
Pret de pornire: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); 3. LS (2 puncte); 4. A8 (1 punct)
Preturi versiuni comparabile: 1. LS (4 puncte); 2. A8 (3 puncte); 3. Seria 7 (2 puncte); 4. S-Klasse (1 punct)
MOTORIZARI
Gama Audi A8 va fi disponibila cu trei motorizari TDI si una FSI. Dintre cele patru versiuni de motorizare oferite alaturi de A8, doua sunt V8-uri, iar celelalte doua sunt reprezentate de un propulsor V6 TDI disponibil in doua versiuni de putere. BMW ofera Seria 7 F01 cu trei motorizari diesel si patru unitati pe benzina. Exista chiar si o versiune hibrida a lui BMW Seria 7, dar aceasta nu este inca disponibila in Romania. Mercedes-Benz S-Klasse este disponibil alaturi de trei motorizari diesel si patru unitati pe benzina, pe langa cele doua versiuni de performanta S63 AMG, respectiv S65 AMG. mai mult, Mercedes S-Klasse este disponibil si intr-o versiune hibrida pe piata din Romania. Lexus LS are cea mai restransa gama de motorizari din acest segment: o unitate pe benzina si una hibrida.
Excluzand versiunile AMG ale lui Mercedes-Benz S-Klasse, cel mai puternic motor il are BMW 760 Li, care ofera 544 CP si 750 Nm. Pe locul doi vine Mercedes S600L, care este echipat cu un propulsor de 517 CP si 830 Nm.
Locul trei este ocupat de Lexus LS 600h, care beneficiaza de un tren de propulsie hibrid si ofera 394 CP si 520 Nm. Audi A8 este ultimul clasat la acest capitol, varful gamei avand deocamdata, pana la prezentarea noului S8, 372 CP si 445 Nm.CLASAMENTE
Diversitate: 1. S-Klasse (4 puncte); 2. Seria 7 (3 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
Putere: 1. Seria 7 (4 puncte); 2. S-Klasse (3 puncte); LS (2 puncte); A8 (1 punct)
DIMENSIUNI
Audi A8 este cel mai lung si cel mai lat model din segmentul sau, avand o lungime de 5.137 milimetri si o latime de 1.949 mm. Desigur, aceasta afirmatie este valabila doar daca excludem versiunile cu ampatament marit, deoarece Audi A8 nu este disponibil inca intr-o asemenea versiune de caroserie. Cel mai inalt model din acest segment este Lexus LS.
CLASAMENT: 1. Audi A8 (4 puncte); 2. Seria 7 (3 puncte); 3. S-Klasse (2 puncte); 4. LS (1 punct)
PERFORMANTE
Cele mai rapide modele la acceleratia 0-100 km/h sunt BMW Seria 7 si Mercedes-Benz S-Klasse. In versiunile 760Li, respectiv S600 L, acestea pot accelera de la 0 la 100 km/h in doar 4.6 secunde. Evident, excludem din calcul versiunile de performanta ale lui S-Klasse, S 65 AMG, fiind mai rapid la sprintul 0-100: 4.4 secunde. Versiunea de top a lui Audi A8 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.7 secunde, in timp ce Lexus LS 600h are nevoie de 6.3 secunde pentru a realiza aceasta performanta. Toate modelele din aceasta comparatie au viteza maxima limitata la 250 km/h.
CLASAMENT: 1-2. BMW 760Li si Mercedes S600 L (4 puncte); 3. A8 (2 puncte); 4. LS (1 punct)
CONCLUZII
Un calcul simplu al tuturor clasamentelor care au putut fi realizate la doar o zi dupa lansarea lui Audi A8 scoate in fata un top dominat fara drept de apel de modelele germane ale segmentului. Departajarea primelor trei pozitii a fost facuta clar, calculul criteriilor analizate de Automarket scotand in fata suprematia lui Seria 7 in segmentul premium de lux. Evident, clasamentul nu este unul final, lansarea viitoarelor versiuni diesel de baza ale lui A8 urmand sa urce foarte probabil modelului Audi mai aproape de S-Klasse. In plus, daca luam in calcul si versiunile AMG ale lui S-Klasse, modelul Mercedes urca putin in clasament.
CLASAMENT FINAL
1. BMW Seria 7 (30 puncte)
2. Mercedes S-Klasse (26)
3. Audi A8 (22)
4. Lexus LS (14)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Analiza Automarket
-
Trioul VW Up-Skoda Citigo-Seat Mii va fi dublat în 2012 de cea de-a doua generaţie a grupului Citroen C1-Toyota Aygo-Peugeot 108. La acestea se adaugă alte patru modele noi, totalul modelelor de oraş disponibile în cel mai mic segment de pe piaţă ajungând la 15. (07.10)
-
Automarket a realizat o comparaţie între versiunea europeană a lui Passat şi omologul său american, prezentat ieri la Salonul de la Detroit. (11.01)
-
Automarket a realizat o comparatie complexa intre noul Dacia Duster si cinci rivali ai sai de pe segmentul SUV-urilor accesibile: Skoda Yeti, Hyundai ix35, Fiat Sedici, Suzuki SX4 si Nissan Qashqai. (12.04)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Pe de o parte ma bucur ca A8 nu este primul ci al treilea pentur ca pur si simplu nu merita...
dar dupa clasamentul dvs. ati punctat locul 3 pt ampatament si portbagaj si locul 1 pt dimensiuni...
Chiar nu mai stiti ca nu conteaza acel centimetru in plus la exterior???
22 punct pt A8 e prea mult... si 26 pt S e prea putin!!!
Succesuri la calcule.
Asta a fost ultima mea vizita pe Automarket, care va disparea din Bookmarks.
Sa fii sanatos!!!
2.Cea mai puternica varianta este S 65 AMG, care este un Mercedes nu un AMG, la fel ca M, RS si S8.
3. Cea mai lunga varianta este S-Long - 5226 mm
4. LS460 este mai rapid decat LS600h - 5.7 vs 6.2
Criteriile de punctaj sunt absolut hilare si nu compun o imagine coerenta a acestor masini extraordinare.
Probabil ca ati mai primit sugestia de a incepe teste comparative intre masini, dar teste sa fie - mergeti la dealeri, luati-le pe toate 4 la alergat si apoi dati-va cu parerea. Nu din poze si traduceri.
Pacat imedia, pacat Automarket. Stricati cu unele articole ce ati construit cu sute de stiri frumoase.
1.Despre ce teste vorbesti?E vorba de o analiza....
2.Corect.....designul este absolut SUBIECTIV, deci parerea ta nu conteaza in ceea ce priveste actualitatea pozelor...
3.Baietii se refereau la Audi A8 ca fiind cel mai lung din segmentul sau excluzand variantele Long ale modelelor analizate....
4.Era vorba de o comparatie intre motoarele cele mai mari si mai puternice ale modelelor intrucat comparatia intre un S600 si LS460 nu era potrivita/corecta/relevanta cum doresti...
5.Happy motoring !
2. Ce legatura are subiectivismul designului cu pozele ????
3. S-Long ca si IL de la BMW sunt variantele lungi din acelasi segment de ce sa excludem variantele LONG cand sunt o optiune ca oricare alta.
4. Era vorba de cele ami purenice motoare ale ficarui model, nu era comparatie intre S600 si LS-460, era vorba de schimbarea topului de putere.
2. Nu am comparat versiunile LWB deoarece A8 ar fi plecat fara sa fie cazul din spatele tuturor. Cand se va lansa versiunea cu ampatament marit, vom reface topul.
3. La fel vom face dupa lansarile versiunile de baza.
4. Da, designul este subiectiv. E normal sa fie asa.
Sunt bucuros pentru marca BAVAREZa.
versiunea Li de la Seria 7 are 5.21metri.
Motoarele suna a arta la BMW .
Calitatea reprezinta cheia succesului.
Quandt Qualiti from BMW 1 RANK.
TAPITARIA NAPPA e cea mai calitativa.
MASINA de 5 STELE.
http://www.lexus.ro/eBrochures/LS_tcm592-903112.zip/LS/index.html?webtrendsID=RORO
Alte faruri, alte proiectoare, consola centrala putin modificata.
Arata de parca e A4 marit :)).
Cum poate un A4 sa bata un S-class sau un 760li F02 ?
Audi cautati de treaba ca inghiti fum in spatele BMW si Mercedes-Benz.
BMW si Mercedes-Benz reprezinta VIRFUL LUMII.
nu e mare diferenta . ;)
Oricum Asta nu schimba ierarhia MONDIALA
BMW si Mercedes-Benz
jaguar.............ca vinde 20 de mii de XJ pe an
vezz ca bmw a vandut in 2008 in jur de 80 de mii de seria 7
mercedes la fel 80-90 de mii de unitati........
intre nemti este competitia lumii........
Nu ma asteptam sa iasa Bmw pe primul loc in comparatie.
Din 2007 BMW este constructorul MONDIAL numaru 1 pe segmentu PREMIUM.......si se va tine ani buni la rand.........
Deci gurita mica, astia care sariti cu TDI-urile in aer........
salut......
ps ia vezi maybach, bentley sau alte super masini ce vanzari au
si vb frumos, eu inteleg ca esti fan bmw si vrei sa te dai de gol cu expresii "ba astia"
-uitati-va inainte de-a scrie, macar pe site-uri, daca nu vreti sa cautati in cataloage ... EXISTA PE LUMEA ASTA si dimensiuni interioare, cu lungimi si latimi interioare pentru scaune fata si spate !!!
doi - sa va trimit (?) mapa de presa de la LEXUS Hybrid sa vedeti ca se considera PUTERE CUMULATA a motorului benzina IMPREUNA CU CEL ELECTRIC, adica 445 CP si nu DOAR puterea motorului termic ??!!!! D-aia e hibrid, sa foloseasca AMANDOUA MOTOARELE !!!!
S.A.M.D ..................
nu pun parte niciuneia dintre cele prezentate, aici este vorba de initiativa voastra patetica si total imatura in a prezenta aceasta comparatie dupa niste poze luate de pe Google...si ce poze...nici macar n-ati fost atenti sa culegeti fotografiile potrivite.
Dar cum sa faci comparatie pe baza unor poze? mai baieti, nu zic sa le conduceti ...dar macr sa stati langa una, sa o mirositi, sa o simtiti, sa vedeti despre ce este vorba.
din nou...un test de pomina. dar trebuie sa fiti si voi platiti pentru ceva nu?
Este patetic sa lansati o masina in testul comparativ care nici macar nu s-a lansat, despre care nu stiti mai nimic...si sunt mai mult ca sigur sa nu ati citit despre noul A8 mai nimic. nu mai vorbesc de progresul tehnologic al lui Lexus.
Iubitorii de BMW spun ca e super test, pentru ca a castigat un BMW, dar daca ar fi luat locul 3? ce-ati mai fi zis? probabil ca testul nu este relevant... :)
Si asta in cazul fiecarei masini.
Plus ca sistemul de notare este foarte prost, ca sa nu mai zic de esantioanele testate, motoare total nepotrivite!!!!
am prea multe de spus, dar asta inseamna sa pierd vremea.
felicit pe aceasta cale rubrica "Fii desingner" care bineinteles este facuta in mare parte de catre cititori.
Cum spunea cineva mai sus, e pacat de alte zeci de articole bune scrise de voi...
comparatia e buna numai ca trebuia audi sa fie pe ultimul loc
pai uitativa la inerior, pun pariu ca la desenat un amator,
cum sa faci ceva ptr 2010 asa cu kkt alea de leduri, sunt penibili
daca era a3 mai ziceam, asta trebuia sa fie masina de oameni de afaceri nu de pustani de dorobanti
pai eleganta MB sau BMW ext + int, nu se compara, si 5-arul iesit de curand e mai frumos la int + ext decat a8 plangacios
au 3 modele in 12 ani pe cand MB si BMW au 4 modele in 30 de ani
de unde trag concluzia ca audi e vw mai scump, nici o treaba cu premium, mai tare cred ca e phaeton care e de 5 ani pe piata
RUSINE audi voi ce nu aveti idee de design ???
Au pastrat aceleasi linii ca pe A4 e aceeasi masina numai ca mult mai luxoasa decat A4,.
BMW 760li F02 reprezinta o masina cu caracter si nu e de mirare ca e prima masina , mercedes-benz cu S-class e pe 2 deorece e la capat de generatie urmeaza noul S-class care va rasuna peste tot.
BMW si Mercedes-Benz sunteti cei mai buni din LUME Stuttgart vs Munchen = Power.
5.0 V10 de 620 ???
Asta ce e versiunea Rs sau cum?
Audi nu va produce niciodata asa ceva .
1. la interior se tine cont numai de spatiul interior, si nu de finisare unde audi ii depaseste clar pe toti ceilalti
2. la motorizari comparatia nu este corecta, pana la aparitia lui s8
3. chiar si in varianta asta de motorizare, pe un circuit virajat, cu motorul existent da clasa lui S si seria & datorita sistemului quattro
1.BMW 7 -este nou aparut si reusit.un plus pt noul interior si spatele masinii
2.lexus ls-motorul hibrib care poate functiona si singur la viteze mici 40-50 in oras.tehnologia avansata.(monitorizarea temp corpului pasagerilor)
3.mercedes s-o masina eleganta dar care are ceva ani de cand a aparut modelul actual.asteptam seria noua...
4.audi a8-mi se pare un design total nereusit (asemanarea cu a4).parca mai mult ma atrage penultimul model.
Legat de celelalte doua din top. BMW-ul a fost si va ramane o marca sportiva, si asta nu datorita motorizarilor care nu exceleaza ( ma refer aici la puteri maxime nu ca fiabilitate sau cp/ 100cmc ). Sunt masini foarte bune cu o platform relative rigida, motoare extreme de fiabile – a se vedea de ex sunetul unui diesel de BMW.
Noul A8 a cam gafat la designul exterior ( un fel de a4 lung ). Interiorul este interesant iar cutia de viteze cel putin din punct de vedere tehnologic este cam prima ( datorita conectivitatii cu GPS-ul ce face ca masina sa se ‘pregateasca’ pentru ce urmeaza ).
Per final. Mercedes este varful masinilor de lux ( a se vedea lista masinilor folosite de presedinti de ex – S-ul de departe nr 1 ). BMW-ul o limuzina exceptionala – sub S la calitatea totala a modului de asamblare. Audi … ramane sa vedem.
P.S – Am condus si noul S si noul 7 Series. Pentru cei care nu sunt de acord cu ce am scris putem discuta – insa pe argumente – nu intru in flame-uri…
Salut
Asteptam S-ul nou.
dudu vorbesti numai prostii cu noile tehnologii abs-ul si airbagul cei de la ford le-au inventat prin anii 50'iarasi cauta pe google...si pentru fiecare in parte...documentati-va cu argumentele pe care le aduceti pentru masina pe care o sustineti Esp-ul a fost inventat de specialistii de la bosch care s-au consultat cu cei de la mercedes. Primii in tehnologia esp si brake assist intr-adevar tehnologie 100% mercedes ...aici iti dau dreptate dudu
1. Mercedes este din punctul meu de vedere cea mai confortabila dar totusi astazi o cumpara toti tiganii si o vezi la fiecare colt de strada .
2. BMW parca arata invechit , cum sa spun masina nu pare nou aparuta si la design parca ar fi un simplu BMW .
3. Audi nu are exteriorul extraordinar , dar ganditi-va daca aparea a8 inaintea lui a4 la-ti mai fi criticat chiar asa ? Si interiorul mi se pare cel mai reusit dintre toate ! No comment
Deci sa vedem cum sta treaba .
Mercedes - Confort si lux
BMW - Sportivitate
Audi - Amandoua
Apropo daca nu stiati Audi are cea mai avansata tehnologie ,
p.s Verificati vechiul a8 cu vechiul a4 nu e tot asemanator ? Audi merge pe aceeasi platforma .
asa k fiecare sa si ia cei place,care au bani bineiteles....................
pana la urma conteaza ceti ofera masina ......... nu ce lungime ce latime si asa mai departe,acum va intreb vati dat cu macar vruna dintre astea 4 sa vedeti cum merg si cum se conduce fiecare,cand mergi cu audi mai ales un drum mai lung nu t simti asa obosit fata de concurente.pappa
eu zik testatile p fiecare in parte si apoi vb
................
AUDI A URCAT MULT IN TOPURI IN ULTIMI ANI SI OFERA O GAMA LARGA DE AUTOVEHICULE.......
1. camparatia este facuta dupa niste date tehnice elementare folosite de cei care vand masini in targ si nu dupa testare.
2.tehnologia folosita in A8 este science-fiction fata de celelalte marci prezentate (nu are nici o legatura cu BMW si MERCEDES care par din epoca de piatra) in schimb Lexus se apropie putin de A8 dar la distanta oricum.. Testati-le daca aveti ocazia si probabil imi veti da dreptate. Cat despre pret daca le comparam full option veti observa ca A8 costa cat seria 7 si S classe la un loc. Si repet tehnologic vorbind (totusi suntem in 2011) , A8 este cu foarte mult inaintea celorlalte (Star Trek) .Si ca sa intelegeti impartialitatea mea, va spun ca am fost fan bmw si am avut seria 7 si s classe pana la finele anului 2010. cand mi-am dat seama ca A8 nu are legatura cu restul marcilor.
PS. doar o mica remarca despre interior . in timp ce bmw si mercedes au niste butoane de aragaz pe consola principala si in portiere A8 este digital iar luminile pe fibra optica cu alte cuvinte A8 are mai multe lumini in portiera soferului decat bmw in toata masina. .se mai poate vorbi de pielea valcona de plafoniere etc dar nu are rost
Cu stima pentru toata lumea .
ii frumos da nah pe langa sclasee.......oricum nah la drumurile noastre trebuie sa ai 4x4:))..
"s classs o avuit prima toate tehnologiile"
Din exprimarea ta se intelege ca Mercedes a dezvoltat pe S-Klasse toate tehnologiile care exista pe vehiculele auto. Inafara de ABS imi enumeri si mie altele ?
Sa parcurgi peste 1.000.000 km fara probleme tehnice nu inseamna mare lucru pentru un W126 insa este imposibil de atins de orice alta masina din lume...asta am dac copy paste d epe net sa nu zici ca am ziso eu din burta.........................................In toamna lui 2008, apoi cu glas sigur si tare in vara lui 2009 a strigat “Bingo!” si Mercedes-Benz.
Unul din liderii incontestabili in implementarea tehnologiilor de ultima ora, producatorul german si-a anuntat lansarea pe piata a primul model de serie cu propulsie hibrida, putin dupa anuntul facelift-ului Clasei S, varful de gama al marcii Mercedes-Benz.
O limuzina atat de impunatoare cu un consum mediu de doar 7.9 litri la 100 km...
Tot pe acest model era disponibil si un sistem de incalzire a habitaclului, cu ventilatoare care suflau aerul cald in interior, iar franele fata aveau tamburi dubli, pentru o mai buna eficienta in franare.
Din 1954 pana in 1959, o a doua generatie aducea o suspensie fata cu cadru independent, frane cu tamburi cu “turboracire” si un ambreiaj revolutionar, hidraulic automat, numit atunci “Hydrak”.
In 1972 apare cea de-a 5-a generatie, numita pentru prima data si “S-Class”, pe langa indicii traditionali. Codul de caroserie al acestui model este W116, si a fost si prima limuzina de lux din lume, echipata cu un motor diesel. Din 1978, S-Class este echipat si cu sistemul ABS!
). Este de asemenea si primul model de productie de serie din lume echipat cu un airbag pentru sofer si centuri de siguranta cu pretensionare (din 1981)! In 1987 si pasagerul din dreapta fata beneficiaza de un airbag! Modelul mai impresiona si cu un diferential autoblocant, centuri de siguranta cu prindere in trei puncte pentru pasagerii spate si sistem anti-derapare pentru acceleratie, din 1985!
In fine, generatia actuala, sau W221 dupa numele de cod, vine cu alte inovatii remarcable in 2005. In primul rand, e vorba de radarul care detecteaza obstacolele frontale si care poate aplica frana pentru a opri automobilul sau a reduce cel putin viteza de impact. In materie de confort, aici apar scaunele cu functii de masaj. De asemenea, un sistem pe nume Night View, ce functioneaza pe baza tehnologiilor cu raze infrarosii, afiseaza soferului pe un display o imagine a partii frontale a automobilului, care ajuta la identificarea eventualilor pietoni in zonele slab iluminate.
.
Odata cu lansarea versiunii facelift, in 2009, S-Class mai beneficiaza de o suita de noi tehnologii – sistemul Night View apare intr-o versiune evoluata, iar farurile trec singure de la faza lunga la cea scurta, identificand automobilele din intampinare. De asemenea, noua Clasa S dispune si de un sistem complicat, numit Active Body Control, functia principala a caruia este identificarea curentilor laterali si stabilizarea automobilului in fata acestora. Deschizatorul segmentului Clasei S - Mercedes-Benz Type 220 (W 187), produs intre 1951 si 1954. Generatia a doua adopta o structura in trei volume a caroseriei, pastrata pana astazi. Generatia a treia, in persoana versiunii 300SE. Generatia a patra, 1965. Generatia a 5-a, W116, 1972. Generatia a 6-a, W126, 1979. Renumitul W140, produs din 1991. Generatia a 8-a, W220. Astfel arata interiorul lui S-Class in 1954... Arborele genealogic. De la a doua generatie pana la cea actuala, a 9-a. Poza de grup, datata cu anul 2005, anul aparitiei actualei generatii.
deci ii peste audi cu mult...;)..acu nh depinde d egustui tau....da dak intrebi pe cine veri mercedesu ii peste audi si peste bmw.....si a8( ii un a4 lungit)..eu unu mama carart cu amandoua si a 8 si s class..;) si confortu la s ii superior cu mult
"uitate la dudu ca vad ca stie istorie umpik.....adveraui ca toate trei is limuzine d eclasa numa audi ii sub amandoua...."
In primul rand termina cu limbajul asta de IRC (daca vrei sa stam de vorba) . In al doilea rand , afla ca e vorba de 4 limuzine nu de 3 .
Si cu asta gata !
In legatura cu "Audi e sub Mercedes cu mult" , daca ar fi chiar cum zici tu atunci de ce sunt concurenti directi aproape la fiecare model ? Da , ai dreptate Mercedes-Benz a fost cel mai bun constructor auto , dar mie mi se pare ca faza cu "e cel mai confortabil, cea mai mare calitate etc." este de domeniul trecutului . Intre timp au mai scazut asa incat sa se poata compara si cu Audi , BMW etc. Sincer sa-ti spun Mercedes si Audi imi plac la fel de mult , in legatura cu BMW scuze , dar nu le prea suport .Imi plac doar cateva modele si alea fiind Seria 3 , Seria 6 si SUV-urile (fara X6) .
Sper ca putem sa ne intelegem de acum .
Stati asa k nui asa cand iasa noul s class sa va vad eu atunci dak mai ziceti cv .:P
;