Esential
7.8 | milioane de maşini ar putea vinde Volkswagen anul acesta. |
4 | este poziţia pe care s-ar putea clasa Toyota în topul celor mai mari constructori din lume, la finalul lui 2011. |
7.8 | milioane de maşini ar putea vinde Volkswagen anul acesta. |
4 | este poziţia pe care s-ar putea clasa Toyota în topul celor mai mari constructori din lume, la finalul lui 2011. |
La începutul acestui an nimic nu anunţa o răsturnare spectaculoasă în topul celor mai mari constructori auto dn lume. Vânzările aveau un trend ascendent, iar Toyota spera să îşi apere titlul încă un an în faţa principalei ameninţări americane, General Motors.
Cutremurul şi valurile tsunami care au spulberat coasta Japoniei au îngenuncheat însă cea mai mare forţă auto a momentului, care s-a văzut, peste noapte, incapabilă să îşi onoreze comenzile. Cifrele au căzut îngrijorător, iar niponii s-au văzut nu numai detronaţi, dar şi aruncaţi de pe podium de nume aparent inofensive până în urmă cu câteva luni: Hyundai-Kia, Volkswagen sau Renault-Nissan.
După primele nouă luni ale anului previziunile cele mai sumbre s-au adeverit. Livrările Toyota au scăzut din cauza problemelor furnizorilor, iar Volkswagen a cunoscut unul dintre cei mai buni ani. Constructorul german a reuşit să vândă şase milioane de vehicule şi anticipa, până la finalul lui 2011, un total de 8 milioane.
Prestigioasa publicaţie Financial Times a vorbit recent despre şansele de a vedea Volkswagen în fruntea topului celor mai mari producători auto.
Se pare că nemţii au toate şansele să devină numărul unu cu şapte ani înainte de propriile previziuni (VW anticipa depăşirea Toyota abia în 2018). Germanii s-au bucurat de o conjunctură extrem de favorabilă şi de o cerere record.Nume mari precum J.D. Powers, IHS Automotive şi Pricewaters HouseCoopers au ajuns deja la concluzia că Volkswagen va încheia anul în fruntea tuturor constructorilor din industrie. Estimările lor indică 7.8 milioane de maşini vândute.
Americanii de la GM, favoriţi în lupta pentru titlul după prăbuşirea Toyota, nu vor reuşi să vândă mai mult de 7.2 milioane, ceea ce îi plasează în spatele Volkswagen. Ultimul loc al podiumului este rezervat însă unei surprize. Nu este vorba despre Hyundai-Kia, ci despre alianţa franco-niponă Renault-Nissan, despre care cele trei companii de cercetare susţin că vor vinde 6.8 milioane de maşini.
Toyota va sfârşi în acest an abia pe locul patru, cu 6.7 milioane de unităţi şi cu promisiunea de a reveni în primii trei anul viitor.
Poziţie | Constructor | Vânzări estimată în 2011 |
1 | Volkswagen | 7.8 milioane |
2 | General Motors | 7.2 milioane |
3 | Renault-Nissan | 6.8 milioane |
4 | Toyota | 6.7 milioane |
Acea uzina nu avea productia de 1 milion in tot anul iar aceasta diferenta nu poate fi justificata nici daca era rasa de pe fata pamantului acea fabrica, e clar ca a fost afectat fluxul de productie dar pana la un minus de 1 milion e cale lunga.
Fara acel cutremur toyota tot pierdea primul loc, probabil ca ramanea pe 2 la o distanta mult mai mica fata de vag.
Sunt convins ca in salile de sedinta de la toyota adevaratele cauze sunt disecate, banuiesc ca una ar fi dezvoltare a gamei inferioara germanilor etc ...
Deci sa fim seriosi, 1 milion de bucati in urma vag doar din cauza unui cutremur nu prea se leaga, cauzele sunt mai complexe un factor fiind si acel eveniment, dar nu singura cauza.
Fara drept de apel !
Atat marca VW cat si subordonatele grupului.
Isi fac VW singuri motoarele-DA
Cu succes? Da! (vezi tdi sau tsi)
Se raporteaza toata lumea(concurenta din aceeasi clasa) la Golf si Passat? -Da!
Au adus DSG-ul aproape de perfectiune?-Da!
Au inceput toti sa puna cutii gen DSG -DA!
Acum aceleasi intrebari pt Toyo.. motoare diesel 2,2 din care scot 150 sau 2 pt 125 cp (lol) cp..motoare pe benzina aspirate si resapate la nesfarsit. Cum drac de erau astia lideri nu stiu!!!
In schimb VAG si-a dorit in primul rand bani, multi bani, cat mai multi bani. Unul dinte motivele prin care a reusit a fost folosirea platformelor comune cu ceva modificari de la o generatie de modele la alta. Si le-a iesit. La asta s-au adaugat mereu si noutati pentru acel nivel de pret (de ex. DSG, TSI, TFSI) si atacarea unor noi segmenete (de ex. Passat CC, Audi A7, Q3 sau Q5). In opnimia mea principalul avantaj al lui VAG este faptul ca acopera cam orice segment, de la VW Up!, la Audi Q7 sau Lamborghini. Asta ca sa nu mergem la o extrema, gen Bugatti. Iar preturile sunt de la 8500 la peste 1 000 000 de euro. Ideea e ca nu ai cum sa nu ai ce sa cumperi de la ei, indiferent de segment.
Renault-Nissan a crescut mult datorita unei politici bazata pe principiul "cel mai ieftin din clasa" (evident, ma refer in primul rand la marcile europene). Este greu sa te bati VW, asa ca trebuie sa-ti revizuiesti strategia de marketing. Iar aici un rol important l-au avut modele ieftine sau low cost dotate mai bine dcat concurenta (sa nu uitam ca Dacia a vandut si vinde foarte bine, Symbol se vinde bine, Clio la fel). La asta s-au mai adaugat investitii in consolidarea imaginii marcii (inovatii in siguranta, promisiunea de crestere a calitatii si clasari tot mai bune in sondajele de fiabilitate, afilierea modelelor cu divizia Renault Sport).
Ca o concluzie degeaba ai o dovada a calitatii (fiabilitatii) la nivel mondial (Toyota), daca nu te adaptezi cerintelor pietei (VAG sau Renault).
PS in aceasta perioada nu prea mai exista masini proaste ( cu mici exceptii din China ).
Piata masinilor in Europa nu prea mai inseamna nimic raportat la nivel global.
Asa ca poate toata cloaca de reviste spagare si interesate din Europa sa tipe ca vag e cel mai cel mai
China, India si America Latina sunt viitorul, iar acolo alta mancare de peste
Toate masinile vandute din 2007 incoace in UE sunt obligate sa aiba ABS ca dotare standard. Asa ca du-te si vine gogosi altcuiva:)
In China, India si America Latina, Volkswagen construieste masini din cuaternar si va construi si in viitorul de care vorbesti tu acolo...
Iar daca pune mana pe Suzuki (practic, o formalitate) India va fi o piata pe care Volkswagen va avea foarte multe de spus...
@ paul
Nu mai e chiar mult pana cand ce? Pana cand Volkswagen o sa cada in in fata japonezilor?!?
Etnobotanicele chiar trebuie interzise...Pacat ca ramane alcoolul la liber...
ce fantezii ai... hahahahha
cred ca tu trebuie sa devii CEO la vw ca sa asiguri superioritatea in anii ce vor urma=))
@VAG ca esti cam vag poate, este un polo happy generatia anterioara cu motor de 1.2 70 cp, chel si fara ABS, demn de masina a secolului 21=))
surprizaaaaaaaaa, masina asta chiar exista si a fost
for you own information este una din masinile noi cu poate cea mai proasta insonorizare posibila, loganul este mai bine insonorizat.
am mers ceva cu polo asta, nu cred ca ar fi cumparata cineva tampenia asta de masina daca nu avea stema vw.
jaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllnic
daca tin bine minte, daca nu scuza-ma Caline:)
si bai george, du-te si condu si alte marci ca sa incepi si sa sfarsesti cu vw ca eu cred ca. cam asta faci si ai facut.
apoi vino si mai posteaza.
Cu 19,9 %, Volkswagen e actionar majoritar la Suzuki...Daca mai ciupeste de ici colo cate ceva, va avea si drept de decizie. Bani ca sa cumpere actiuni are garla.
@ paul
Sterge-ti spumele de la gura si scoate un pic teasta pe fereastra ca sa te racoresti.
CEO-ul actual isi face treaba foarte bine (mult mai bine decat managerii altor companii auto). Eu n-am cu ce sa-l ajut...
"Polo fara ABS = CAH" - Ineptie demna de euglena verde
Daca omul a vrut masina fara ABS, ce-ai tu cu el? Eu am ABS la masina si nu stiu cum sa-l dezactivez fara sa mi se aprinda bordul ca o discoteca si fara sa dea peste cap alte chestii...
Desi i-am atras atentia de cateva ori, LauCalin spune si foarte multe gugumanii. Nu e interzis sa spui gugumanii dar e interzis sa le prezinti drept legi fundamentale...
Am condus deja alte masini/marci si NU, "nu incep si nu sfarsesc cu VW". Asta crezi tu dar ce pretentii poate avea omu` de la tine?!?
"georgele" si "m-am lamurit cu tn"?
Mai mult ai desenat decat ai scris...se pare ca te-am supraestimat considerabil daca ai ramas fara benzina asa de repede...
VAG este un exemplu de luat in calcul in ceea ce oriveste limitarea costurilor de productie in timp ce vanzarile se mentin ridicate, din mai multe motive (gen acoperirea segmentelor, preturi variate, imagine de marca).
Si cu toate ca multi zic a sunt petarde de masini, lucru pe care nu vreau sa-l comentez pentru ca sigur personalitatea puternica a unora va face sa fie sange pe pereti, VAG a ajuns pe locul 2 in lume. Poate si pentru ca a avut noroc (Toyota a patit ce a patit, iar GM a avut probleme mari datorate crizei)
VW cel putin este facut in China 70%.
1. “Niciodata nu au contestat deciziile care li s-au impus referitoare la recall.” – Ti-am dat deja detalii referitoare la asta. Daca vrei, ti le dau din nou.
2. “Au tacut, au rechemat 8 milioane de masini (degeaba) si nu au zis absolut nimic. » – Ti-am dat deja detalii referitoare la asta. Daca vrei, ti le dau din nou.
3. « Cand s-a dovedit ca totul a fost o greseala...” – Ti-am dat deja detalii referitoare la asta. Daca vrei, ti le dau din nou.
4. “Iar reactia lor cum ca nu si-au dorit niciodata sa fie numarul 1 in lume poate parea o aroganta.” - Asta a fost un simplu joc de imagine. Detalii mai jos.
5. “Stiu, e vorba de principii si mentalitate japoneza...” – Principiile japoneze s-au diluat puternic in ultima vreme iar mentalitatea japoneza s-a adaptat uimitor de repede la lumea occidentala.
6. “In schimb VAG si-a dorit in primul rand bani, multi bani, cat mai multi bani.” – Asta e o gugumanie prin prin faptul ca e o banalitate. Nu exista nici un fabricant de masini de serie mare care sa nu vrea sa faca multi bani. Din pacate, doar unora le reuseste.
7. “Ca VW foloseste platforme comune si componente mai bine de 10 ani?Caz concret: Beetle-ul meu e fabricat in 2007 si are comutatoarele de lumini, de ventilatie, scuanele, motorul, cutia, suspensia, directia etc de la Golf IV, car a fost proiectat prin '95.”
Aici e o amestecatura de “mini” gugumanii si interpretari nefericite:
In primul rand: platformele comune sunt folosite de toti generalistii, si, la fel ca si la Volkswagen, unele sunt folosite pe perioade cam la fel de lungi.
In al doilea rand, o platforma desteapta (cum e aia de Golf 5/6 si probabil 7) poate sa stea in productie mult si bine. Cu suspensie spate multilink cu functie autoviratoare, platforma asta nu poate produce greturi decat unor ghertoi.
In al treilea rand, exemplul tau e oarecum nefericit: Beetle s-a nascut deodata cu Golf 4 dar care n-a “murit” odata cu Golf 4 din ratiuni de marketing.
In al patrulea rand, daca incepem sa facem socoteli, ar fi corect sa nu numaram si ambalajul: hai sa tinem cont de cand a intrat in productie masina, nu cand au inceput unii sa se gandeasca la ea.
8. “GM a avut probleme mari datorate crizei” – DUH...Ce-a fost asta? Criza a fost doar la GM? La BMW n-a fost criza ? La Volkswagen n-a fost criza? Hai sa-ti spun eu de ce-a dat faliment GM dupa ce a inghitit pe nemestecate 50 de miliarde de dolari: MANAGERII IMBECILI care si-au batut joc de meserie si care a impins GM pana in buza prapastiei. E drept, criza a facut restul…
@ AndreiRN
De fapt, pe primele 4 locuri sunt firme care nu (mai) sunt cunoscute pentru calitatea si fiabilitatea produselor lor.
Iar VW este facut in China 114.3 %...
Eu inteleg faptul ca principalii producatori auto mondiali si-au transferat capacitatile de productie si implicit de vanzare in zone in care costurile cu mana de lucru, in principal, sunt mai reduse (China , India, America de Sud), dar de aici si pana la afirmatia VW este cel putin 70% facut in China. Depinde pentru ce piata este facut, si de catre cine (nu cred ca pentru piata europeana, germana in mod special, VW-urile sunt fabricate 70% de chinezi)...
Nu te mai chinui sa-i explici lu` AndreiRN chestii de genul asta ca e spalat pe creier cu soda caustica (au fost suficiente 5 grame)...
Omu` e adorator infocat si neconditionat de masini americane si japoneze si uraste din ficati Volkswagen-ul, indiferent ce-ar face. De aceea spune aproape numai tampenii si gugumanii, care mai de care mai labartata...
tie si daca iti pun in fatza un vw care se strica din 10 in 10 km si o toyota total fiabila, tu tot vw alegi.
esti indoctrinat si infectat rau, iti dau un sfat: nu mai plati revizia exorbitanta la VW si pune banii deoparte pentru 2 3 sedinte la psiholog.
nu trebuie zis mai mult decat ce arata testele de fiabilitate si sa te uiti la specificatiile tehnice ca sa vezi ca vw o ia in barba si de la o marca ca fiat si de la toyota.
de garantie, revizii nici nu mai vorbim KO
punct
" sistem electronic de control al zgomotelor din interior. Practic, habitaclul este prevăzut cu patru microfoane care "supraveghează" şi analizează zgomotele din maşină, iar o unitate centrală caută şi verifică frecvenţele acestora. După care, prin sistemul audio al maşinii, sunt generate sunete de frecvenţe inverse, neutralizând în acest fel zgomotele deranjante din habitaclu"
======================================================
Despre o honda(mandria de accord) -
". Luneta lui Accord a devenit mai groasă cu 0.9 milimetri(lol) pentru a face modelul mai silenţios, în timp ce SPUMA(LMAO-o fi gilette?!) de sub capotă şi din zona bordului are o densitate mărită,
=====================================================
Pe de alta parte
Daca toate masinile din lume,ar avea motoare GM sau japo,pamantul ar fi rmas de mult fara petrol.
@ PaULA se observa din ardoarea cu care expui niste ineptii luate ca litera de lege si exhaustive unde este indobitocirea crasa si doctrina implementata cu forcepsul....
ar trebuie sa ai cosmaruri dandu-ti cateva milioane de oameni motive sa te stergi la gura ca multumire pentru atatea teze fundamentale contra-argumentate de Pestritul de tine...
macar daca ai presupune prin absurd ca 1 din 100 persoane considerate de tine fraiere, e mai culturalizata si unsa cu putin mai multe alifii decat dumneata si poate in prima faza se sterge pe piept de ras citindu-te dar apoi exista posibilitatea sa isi dreaga glasul dupa nodul in gat lasat de o personalitate nu atat de erudita pe cum se afiseaza ci doar-----da, ai ghicit : Indoctrinata =)
te crezi acum mandru, tu esti respectivul unic in felul tau cel "trezit la realitate", stiu.....dar.....creierul e aditivat cu soda(doar 5 grame spunea cineva ca sunt necesare celor aidoma tie) si functioaneaza doar in timpul starii REM(cand ti-am spus eu ce sper sa ti se intample)....
ON-topic:\
Nu se vorbeste doar de performante, doar de fiabilitate,design, calitate,avangarda, marketing si alti itemi, dar aceasta pozitie a fiecarui premiant in parte TRIMITE sublim catre un calabalac conglomerat din toti pilonii centrali de mai sus ce au adus un asemenea rezultat notabil....Felicitari lor!
acele X milioane de oameni au analizat produsul au acordat nota, tot ei au inmanat diploma si au oferit premiul in numerar!
greu de inteles, stiu....e lupta infinita cu voi astia mai estici(oameni de unde rasare soarele........=rasariti)
toate cele bune!
Sursa:
http://www.automarket.ro/stiri/oficial-modelele-toyota-rechemate-in-service-in-2010-nu-aveau-probleme-36191.html
Asta ca sa nu mai scriu comentarii fara sfarsit.
4:Ai dreptate, se poate spune si joc de imagine. Pana la urma toata lumea alearga dupa bani.
5: ma uit la scandalul dintre VW si Suzuki si nu prea imi vine sa-ti dau dreptate. In plus nu uita ca ce ofera hibrizii de astazi de la Toyota sau Honda ofera de mai bine de 10 ani. Deci japonezii s-au europenizat si nu prea. Mai mult decat atat sunt segmenet unde japonezii nu sunt prezenti, gen monovolume sau vanuri, clasa mica sport (gen concurenti pentru Scirocco) sau modele sport cunoscute (rivali pentru Passat R36 sau pentru Golf GTI). Ma refer la cazuri generale.
6.Faptul ca le reuseste sau nu tine de multi factori, iar principalul nu cred ca e neaparat calitatea sau fiabilitatea. Daca e sa ne luam dupa topul vanzarilor ai zice ca nemtii fac masini foarte bune. Daca e sa intrebam proprietarii lucrurile nu mai stau tocmai asa. Si aici intervin 2 factori importanti: 1. imaginea de marca si 2. adaptarea produselor la cerintele pietei. Si sincer nu cred ca o face cineva mai bine ca VAG si GM.
8. Nu zic ca nu a fost criza, numai ca ei au simtit-o altfel. Cred ca VAG si Renault au fost singurii care au fost pe profit in timpul crizei. Sti, este o vorba: "la toti ne e greu, dar nu la fel". Cam asa a fost si in situatia cu pricina. :)
Si referitor la Beetle, nu a fost o problema faptul ca pana anul trecut s-a fabricat pe platforma de Golf IV, ci faptul ca au trecut mai bine de 10 ani pana la oprirea productiei si nu au schimbat nimic. Mereu a primit critici legate de antifonare, ergonomie, vizibilitate. Dar dpdv tehnic este o masina buna din mai toate punctele de vedere. Si asta pentru ca e o masina de clasa mica facuta pe platforma de clasa compacta, adica e clasa superioara. Iar asta se vede in tinuta de drum de exemplu. Dar si la pret. :)
Iar folosirea platformelor comune la mai multe generatii, in opinia mea nimeni nu o face mai bine ca VW. Pai Golf IV avea multe elemente imprumtate de la Golf III, Golf V de la Golf IV, Golf VI de la Golf V. Oare chiar atat de incapabila sa fie concurena incat sa atunci cand lanseaza un model sa fie foarte diferit de inlocuitor (cazuri simple Opel Astra, Renault Megane si cred ca si Ford Focus s-ar incadra, dar asta e discutabil).
1,2 si 3
“Trecand peste titlul articolului care este tare nefericit si oarecum paralel cu realitatea, situatia este urmatoarea: s-au identificat 2 cauze pentru problema acceleratiei neintentionate (covorase + pedala intepenita) motiv pentru care s-au aplicat niste sanctiuni.
In paralel, pe fondul rezervelor privind aceste 2 cauze care pareau de-a dreptul infantile, s-au continuat cercetarile pentru identificarea unor alte potentiale cauze, cea mai des invocata fiind eroarea electronica.
Nu s-au gasit astfel de probleme ELECTRONICE inca (si nici nu se mai cauta) insa cauzele mentionate initial NU AU FOST RETRASE/RESPINSE la fel ca si amenzile care s-au dat deja...”
Asta spuneam eu in comentariile de la articolul respectiv. N-ai inteles atunci, e posibil sa nu intelegi nici acum dar ASTA E ADEVARUL!!!
5. Ori n-ai inteles ce vroiam sa spun cu diluarea principiilor si adaptarea mentalitatilor, ori incerci sa ma insulti: japonezii au cam renuntat la verticalitate de multicel in ceea ce priveste industria auto. Cel mai bun exemplu: Toyota America a trimis o scrisoare catre Toyota Japonia in care ii anunta cu entuziasm ca au facut o economie de 100 de mil $ prin faptul ca au facut o sobolanie cu NHTSA si au evitat un recall. Stii ce au facut baietii din Japonia? Nu, nu au dat cu ei de pamant ca si-au batut joc de filozofia Toyota ci i-au felicitat…DUH.
6. Tu ai senzatia ca m-am tampit ca sa-i ascult pe proprietari pentru a-mi da seama care e nivelul calitativ al unei masini? Asta face JD Power si face foarte prost…
8. Renault a intrat putin pe rosu pe timpul crizei dupa care si-a revenit. GM era oale si ulcele daca nu bagau statu` american si cel german cateva tone de bani in el…Daca GM facea macar jumatate din lucrurile destepte pe care le-a facut VW, nu cred ca ar fi avut nici o problema grava in timpul crizei.
E vreo problema sa pastrezi lucrurile bune pe mai multe generatii? Cum asa? Cine a stabilit acest lucru? Parerea mea e ca Golf 7 va fi construit pe platforma de Golf 5 si nu am o mare problema cu asta. Pentru ca Golf 5 a fost la vremea lui (2002 sau 2003) dpdv tehnologic una dintre cele mai capabile masini din segment (way ahead of its time), motiv pentru care Volkswagen nu a castigat foarte mult cu acea masina (abia cu Golf 6 au intrat pe profit serios). Printre multe altele, suspensie spate multilink cu efect autovirator ceea ce nu au in ziua de azi avangardistele si modernizatele Renault Fluence si Opel Astra (Astra a evoluat un pic din acest punct de vedere prin faptul ca a implementat o suspensie Watts care e o solutie de compromis intre costuri si eficienta, oricum mai bine decat anumite marci printre care si unele japoneze care vor avea si in 2012 suspensie spate cu brate trase pe modelele din aceeasi categorie).
6. Nu vad ce legatura are JD Power cu ce am scris eu. M-am referit la ce cred proprietarii despre masinile lor. Si aici fie ca esti de acord sau nu cu mine marcile japoneze inca sunt catalogate ca fiind fiabile, fie ca ne referim la cazuri generale, fie ca ne referim chiar si la clasamente. E adevarat insa ca in ultimii ani lucrurile s-au mai schimbat, dar pe fondul unui recall pe care l-a avut cel mai mare constructor auto din lume, asta intamplandu-se acum 2 ani cand Toyota era numarul 1.
8. Da bre, asa e. dar eu m-am referit la VAG si la Renault ca au avut vanzari bune pe timp de criza... nu vad de ce ai adus in discute pe GM.
Nu stiu in ce masura e vorba de calitate superioara constanta in cazul VW. Poate nu iti amintesti ca atunci cand a aparut Golf V VW a declarat ca urmatoarea miscare este imbunatatirea calitatii generale a masinilor. Ori in cazul lui VW (ca si la multi altii dealtfel), ceva s-a rupt prin 2003-2004, atunci cand costurile de productie au primat in detrimentul calitatii.
De exemplu Passat B5 a fost facut pe platforma de Audi A4 si s-a cunoscut. B6 s-a facut pe platforma de Golf V si s-a vazut si asta. In plus motorizarile VW s-au remarcat prin ce vrei tu, mai putin prin fiabilitate (vad ca ai habar de domeniul asta si sigur sti de problemele lui 2.0 TDI sau de faptul ca VW anul trecut se gandea sa scoata din productie TSI-urile de cilindree mica (pentru ca, cica, ar avea costuri de productie prea mari). Si nici 1.2 65 CPnu a fost chiar un motor reusit (intereseaza-te ce fel de motor este 1.0 68 CP de la Toyota). Cu toate astea un 1.4 FSI de 86 CP este mai scump decat un 1.2 TSI de 105 CP) Dar odata cei ai obisnuit piata cu niste motoare zdravene gen 1.0 TDI, SDI sau 1.6 de 105 CP sau niste masini rezistente precum Passat B5 sau Golf III si IV iti este mai usor sa treci peste unele momente mai grele.
Ca o concluzie, as zice principalul avantaj al unui VW poate fi cam orice in afara de fiabilitate. Iar asta se datoreaza in mare masura diminuarii costurilor de productie si evident de dezvoltare a modelelor (si iti repet, vezi analogia lui Golf de la o generatie la alta).
1.9 TDI, SDI sau 1.6 de 105 CP, benzina. scuze
e si o parte proasta: sistemul audio trebuie sa functioneze mereu, ca si niste microfoane, daca se arde amplificatorul sau cade alimentarea, sau nu mai functioneaza microfoanele, A8 ul devine o masina mai zgomotoasa, plus de asta sistemul audio trebuie sa functioneze si cand motorul este oprit(daca vrei aceeasi silentiozitate).
plus de asta nu e nici un merit al lui audi, este vorba de sistemul audio si microfoane.
se poate face asta in orice masina, este acelasi principiu ca la castile audio cu anularea zgomotului exterior.
tot atata incearca multi sa ridice masina germana, of of, ce sa-i faci, adevarul sta ascuns dupa subiectivism si pacalire incontinua + inadmisibilitate+insuportabilitatea, ca mitul aceastor masini sa fie detronate in mintile voastre.
i feel sorry for you :))
nuprea as zice ca este o gaselnita buna
" sistem electronic de control al zgomotelor din interior. Practic, habitaclul este prevăzut cu patru microfoane care "supraveghează" şi analizează zgomotele din maşină, iar o unitate centrală caută şi verifică frecvenţele acestora. După care, prin sistemul audio al maşinii, sunt generate sunete de frecvenţe inverse, neutralizând în acest fel zgomotele deranjante din habitaclu"
=)) =)))))))))))))))))))
ai vrut sa zici:
intensitatea, frecventa si durata sunetelor ce patrund in habitaclu sunt captate de cele 4 microfoane in mod analog, ele trec de un convertor analog digital pt a fi convertite in digital 0 si 1 si trimise la microprocesorul programat sa emita acelasi sunet digital care apoi sa fie convertit in format analog de un convertor digital- analog si trimis spre amplificare catre amplificatorul audio cu o intensitate comandata amplificatorului de catre microprocesor(wati in decibeli difuzoare= decibeli sunetul de contracarat ).
e cam balarie chestia in multe cazuri:)), nu conceptul in sine ci practicalitatea continua a lui, cat si deficiente de consum energetic, ca sa nu mai zic ca functionarea concomitenta in timp ce se asculta muzica ar rezulta in degradarea calitatii audio(mai ales la volume mici=audibil de urechea umana) cat si la volume mari = transmiterea sunetelor de anulare a zgomotului in acelasi timp cu frecventele necesare muzicii reproduse rezulta in ambele frecvente busite ca si faza =incapacitatea difuzoarelor de a reproduce cu acuratete ambele semnale.
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
numa tu poti sa-ti explici clar tehnic ce vrei sa zici aici- brate trase=))
=)))))))))))))))))))))
ai platit revizia la vw? :))))))))))))
nu am inteles niciodata lipitura oamenilor fata de un produs mai scump, inferior decat al concurentei.
poate ca va da valoare voua, ce putin in Ro, unii de dincolo au inteles demult ca nu-i asa.
cat despre tine.....nici un pic de respect.
5. Altfel ai fi inteles...N-am zis niciodata ca Toyota e praf la fiabilitate. Aici am zis doar ca japonezii nu mai sunt "ca odinioara". Au inceput si ei sa faca sobolanii la greu iar fiabilitatea lor a avut si ea de suferit in ultima vreme, asa cum a suferit la toata lumea. Volkswagen e cunoscut ACUM ca masina fiabila fiindca Passat-ul intermediar si Golf-ul 3 erau masini care te tineau toata viata, chiar daca traiai mai multisor.
La fel si Toyota (sau Honda). Candva, firmele astea facea masini de nu se stricau nici daca vroiai (au facut unii un test cu un Civic de prin `80. Au mers cu el la maxim, fara racire vreo 10 minute. Intr-un final s-a oprit, a stat 5 minute si a pornit din nou!).
Recall-ul recent al lu` Toyota a fost o chestie discutabila (masina a avut si ea o bubita de care concurenta a profitat din plin, culmea foarte tare chiar cei de la Honda) dar Toyota nu e la primul recall pentru probleme destul de grave. Daca ai curiozitatea (si buna credinta necesara) cauta istoria recall-urilor Toyota.
6. Ce legatura are JD Power cu clientii? Iti bati joc de mine? Tu nu stii cum se fac testele de fiabilitate si de satisfactie pe care mi le fluturi cu aroganta pe sub nas?
8. Am vorbit despre GM fiindca a fost adus in discutie. DE TINE.
Despre FIABILITATE in general putem vorbi dar cu clisee si stereotipuri. Daca vrei sa vorbim, sunt de acord sa vorbim fara idei preconcepute si fara pasiuni aiurea (sunt fan VW dar atunci cand o zbarcesc, ii mascaresc).
Altfel n-avem ce discuta ca sunt satul de pafaristi si habarnisti atotstiutori.
@ paul
Tu ai idee pe ce lume esti? Le recomanzi unora si altora sa nu se mai oboseasca cu mine dar tu iti dai osteneala sa-mi scrii niste gugumanii. Saracu` de tine...
esti cumva inginer de meserie?=)))))))))))))))))))))
vorba aia, daca nu stii si nu intelegi mai invata si pe moment taci;))
Cred ca de aici a pornit faza cu JD Power. Si da, sunt de acord cu tine, clasamentele astea sunt pline de subiectivism. Iar daca ne-am lua dupa ele ar insemna sa avem vreo 10 marci. Si nume cu greutate printre "cunoscatori" sa dispara cu desavarsire.
Dar sunt un lucru care prind foarte bine la imaginea unui constructor, asa cum prind si cele 5 stele EuroNCAP de exemplu. Caz concret: intr-un timp Renault se lauda ca are toata gama cu 5 stele (dar uita sa spuna un lucru esential, ca acum 9-10 ani primeai o stea DOAR daca aveai avertizor acustic de centura necuplata, motiv pentru care BMW Seria 3 sau Volvo S60 au luat 4 stele si Megane II si Laguna II au luat 5). Dar a pus poporul botul? A pus.
Pentru mie testele alea nu inseamna mare lucru. Adevaratele teste de siguranat se dau pe sosea, iar acolo realitatea e alta fata de EuroNCAP.
"Altfel n-avem ce discuta ca sunt satul de pafaristi si habarnisti atotstiutori."
Uite unde era expertul auto! Amice te credeam altfel, pe bune. Am crezut ca putem discuta totusi civilizat, esti printre putinii de pe-aici despre care credam asta. Culmea e ca tot eu sunt ala arogant.
Chiar asa, n-avem ce discuta.
Doamne ce mi-a fost dat sa mai citesc pe aici....niste cuvinte inventate si niste asocieri de te doare capul....niste invartiri in jurul cozii si niste tratari ca universale a unor intamplari personale/sau doar izolate....
Draga galbejitule, hai sa iti spun ceva sincer ca prea te-ai dus pe ogoare vad....EU?ocupandu-ma cu VAG_inele altora da, poate ca sunt ce debitezi matale pe acolo...se vede pe profilul meu ce masini detin si ma pasioneaza, in fine nu despre asta e vorba, ce e prioritar sa intelegi e ca aici nu discuti doar cu posesori exclusivi de VW....bineinteles trecuti din dacia nova...ci si cu persoane ce au analizat din umbra, sau mai bine zis, de la volanul altor marci evolutia/involutia marcilor de care se discuta in dezbaterea de fata..nu sunt fan VW nu sunt fan Toyota(imi place Scirocco si imi place Land Cruiser) de fapt daca stau sa ma gandesc imi plac la aspect si la feeling mai multe modele de la ochii oblici decat cele VW...(urasc jetta-passat tiguan touareg si as privi cu ochi buni in schimb i.e.Avensis sau Hillux)
dar pana a-mi declara asemenea stupizenii despre Vw si VW GROUP aidoma celor ce se insira pe aici e cale lunga....spun asta deoarece pasionandu-ma masinile in general(Merc-ul in special) am cautat sa vad ce se ofera pe piata pentru banii respectivi iar situatia nu e tocmai in avantajul spuselor tale in reply.....
"poate ca va da valoare voua, cel putin in Ro, unii de dincolo au inteles demult ca nu-i asa..."
---eu sunt de dincolo nu sunt din RO si observ din zestrea celor de aici ca valoarea oferita de Audi, Vw, Skoda, Seat este de fapt si de drept peste valoarea ce ne-o ofera noua...in romania scapand si o devaloare-SNOBISMUL (pe banii munciti si patati cu sange ai taranilor de la sate atat de denigrati de tine cum ca ei-SI numai EI- s-au vazut cu tractorase tdi....evident in prostimea ta inoculata crezand ca Nemtia vinde masini uzate direct din fabrica dotate cu fumigene de motoare Direct "taranilor" romani si atat....)
restul strainilor(Atentie inteligentule si sunt vreo 7.000.000 de straini pana la sf anului) ce apreciaza sasiul a4, dinamica golfului, performanta DSG-urilor, economia de carburant in advers cu feelingul oferit de batranele TDI, Calitatea (cu C mare) si trainicia constructiei interiorului(pune i.e. A4 vs porcaria de Honda accord la interior s.a.m.d) sunt de fapt vorbe, ei fiind demult treziti la realitate asemeni tie si de ceva vreme si-au regandit optiunile(cand colo, ca naiba, pana acum 1 an era VW in spate ca vanzari,deci s-a ajuns la un pas in care nici nu tu te mai crezi vazand ciferele care in loc sa scada cresc si numarul locului in clasament fiind de-a lungul anilor in ritm descrescator ajunga la valorea obsedanta a ciobanului Becali-NR. 1 ...)
"cat despre tine.....nici un pic de respect"
nu am nevoie decat de respectul celor intr-adevar multiversati respect care le va fi intors inzecit-in rest nimic!
am iesit din discutie cine putea sa inteleaga o boaba din am sustinu a inteles din prima....
PUNCT.