- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
ANALIZA: Cum e vazut Dacia Duster de presa internationala
Ii inteleg si pe francezi ca sunt suparati ca nu au fost lasati sa fotografieze masina din prima zi, dar cred ca aluziile la Ceausescu din prima zi si comentariile negative si lipsite de fundament logic din cea de a doua sunt dovada unei lipse de profesionalism. Cum adica "forma frumoasa" nu se potriveste deloc cu "sobrietate si low-cost'" !? Cine spune ca o masina low-cost nu poate arata bine? Miroase a invidie frantuzeasca..
Fain .. si sa-i dorim succes.
Simpla grafica ar spune carcotasii , nu ? Da. E o simpla grafica , un concept facut in laborator. Facut bine , trebuie sa recunoastem.
Dar de la aceasta constatare pana la : "Multumesc lui Dumnezeu ca cineva mai si gandeste in industria auto" sa fim seriosi , e o exagerare iesita din comun..............
Sa revenim cu picioarele pe pamant !!!
Cand te numesti Renault sau Grup Renault si ai bugetele si echipele de PR cat o firma normala reusesti sa cumperi o gramada de cerneala, tiraje si jurnalisti care stiu sa fie exuberanti fara a transmite in mod real nimic.
Chiar sper ca Dacia va face vreun crossover, dar nu ma pot entuziasma la corul asta de cantarete mute.
http://www.worldcarfans.com/9090307.003/dacia-dusts-down-an-old-name--but-uk-will-have-to-wait-for-the-brand
Niciodata nu am dorit sa ma implic in forumurile unor site-uri de genul acesta, dar cantitatea de marlanism din cele cateva commenturi lasate la un articol laudabil al redactorilor m-a aruncat de pe scaun.
In primul rand, o versiune concept a unei masini este invers proportionala cu un beta al unui soft. Asa cum cel din urma va avea sute de bug-uri, asa concept car-ul va fi apropiat de perfectiune.
Daca ne gandim si la conceptul X90 (parca asa se numea) de la care a pornit Logan-ul, si acela putea fi comparat cu un design german de valoare medie. Evident ca din motive economice, la trecerea spre productie s-a renuntat la multe linii ale caroseriei; motiv pentru care Logan-ul costa 10k, spre deoebire de un VW Jetta echivalent care sare de 20k (cifre estimative).
Asa ca dragi romani ipocriti, renuntati la replicile jegoase si absolut mizerabile si incercati sa apreciati acest demers al companiei Dacia impreuna cu Renault. Nenorocitii aia de muncitori care tot ies in strada vor avea si ei o tabla pe care sa o bata cu un ciocan, o paine de mancat, chiar daca conationalii lor vor merge cu TDI-uri uzate de la germani.
Tin sa mentionez ca scriu acest articol dintr-o camera de universitate nemteasca, alungat fiind de jegul nemaipomenit din tara.
Va urez spor in toate si va doresc ca TDI-ul vostru tocit sa fie tractat intr-o zi de un Logan cu numar de Germania!
vai de neamu nostru
INSA,K MULTI ALTI ROMANI(BANUIESC)ASTEPT UN MODEL 100%
RROOMMAANNEESSCC!!!!!!!!!!!100%GANDIRE ROMANEASK,100%DESIGN ROMANESC,100%INGINERIE ROMANEASK!!!!!!!!!!
NU VEDETZI K SI NUMELE"duster"NU E ROMANESC?
M-AM SATURAT,K MULTI ALTII,DE PRODUSE "MANJITE" DE IMAGINEA ALTORA
AM AJUNS SCLAVII EUROPEI SI SUNTEM MILOGII ALTORA
NE-AM PIERDUT TOATA ORIGINALITATEA SI TRAIM DUPA CONCEPTE SI CONCEPTII STRAINE
ROMANUL ADEVARAT MAI E DOAR ALA NEKJIT DE PE CAMP CU SAPA(PE VIITOR DE LEMN)IN SPATE
SPER K NU AM DERANJAT PE NIMENI CU PAREREA MEA DESPRE REALIZAREA ROMANEASK CERSHITA DE LA ALTII!