Analistii financiari chinezi se indoiesc de succesul achizitiei Hummer
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Analistii financiari de la Centrul Informational din Shanghai se indoiesc de potentialul companiei Tengzhong in privinta conducerii marcii Hummer. Motivul acestei indoieli apare din cauza faptului ca Tengzhong este o companie fara experienta in industria auto, iar Hummer este o marca de nisa, care atrage un anumit public. Compania Tengzhong este specializata in fabricarea de utilaje folosite la constructia drumurilor si podurilor, precum si in productia echipamentului folosit in industria energetica.
Jurnalistii de la Global Times au criticat si ei achizitia marcii Hummer, spunand ca "aceasta afacere merita mai mult sa fie criticata decat merita sa fie apreciata", deoarece "acesta este un moment in care populatia chineza ar trebui sa cumpere mai putine Hummer-uri, nu mai multe". Specialistii in marketing de la Global Times au mers chiar mai departe cu criticile si considera ca o companie chinezeasca nu poate sa achizitioneze companii precum Volvo sau Hummer.
Pentru a isi sprijini argumentele, cei de la Global Times aduc aminte de compania Ssangyong, achizitionata in anul 2004 de catre Shanghai Automotive. Esecul companiei Shanghai Automotive de a conduce marca Ssangyong este pus pe seama lipsei de exprienta a chinezilor in materie de conducere a companiilor straine, chinezii avand experienta doar in comertul cu companiile straine.
Cu toate acestea, achizitia si evolutia dezastruoasa a companiei Ssangyong au afectat negativ imaginea companiilor chineze in Coreea de Sud.Chiar daca cei de la conducerea companiei Tengzhong ar fi capabili sa conduca marca Hummer pe calea profitului, achizitia Hummer ar putea fi oprita de oficialii guvernului chinez, care au declarat ca se opun acestei achizitii. Unii analisti chinezi considera ca achizitia Hummer de catre compania Tengzhong este doar o miscare realizata pentru publicitate. Daca presupunerile chinezilor sunt adevarate, compania Tengzhong a reusit sa obtina notorietate internationala fara sa cheltuiasca nici macar un dolar.
Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Comentarii (0)