Analistii financiari chinezi se indoiesc de succesul achizitiei Hummer
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Analistii financiari de la Centrul Informational din Shanghai se indoiesc de potentialul companiei Tengzhong in privinta conducerii marcii Hummer. Motivul acestei indoieli apare din cauza faptului ca Tengzhong este o companie fara experienta in industria auto, iar Hummer este o marca de nisa, care atrage un anumit public. Compania Tengzhong este specializata in fabricarea de utilaje folosite la constructia drumurilor si podurilor, precum si in productia echipamentului folosit in industria energetica.
Jurnalistii de la Global Times au criticat si ei achizitia marcii Hummer, spunand ca "aceasta afacere merita mai mult sa fie criticata decat merita sa fie apreciata", deoarece "acesta este un moment in care populatia chineza ar trebui sa cumpere mai putine Hummer-uri, nu mai multe". Specialistii in marketing de la Global Times au mers chiar mai departe cu criticile si considera ca o companie chinezeasca nu poate sa achizitioneze companii precum Volvo sau Hummer.
Pentru a isi sprijini argumentele, cei de la Global Times aduc aminte de compania Ssangyong, achizitionata in anul 2004 de catre Shanghai Automotive. Esecul companiei Shanghai Automotive de a conduce marca Ssangyong este pus pe seama lipsei de exprienta a chinezilor in materie de conducere a companiilor straine, chinezii avand experienta doar in comertul cu companiile straine.
Cu toate acestea, achizitia si evolutia dezastruoasa a companiei Ssangyong au afectat negativ imaginea companiilor chineze in Coreea de Sud.Chiar daca cei de la conducerea companiei Tengzhong ar fi capabili sa conduca marca Hummer pe calea profitului, achizitia Hummer ar putea fi oprita de oficialii guvernului chinez, care au declarat ca se opun acestei achizitii. Unii analisti chinezi considera ca achizitia Hummer de catre compania Tengzhong este doar o miscare realizata pentru publicitate. Daca presupunerile chinezilor sunt adevarate, compania Tengzhong a reusit sa obtina notorietate internationala fara sa cheltuiasca nici macar un dolar.
Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Francezii de la DS desfac șampania și marchează 70 de ani de activitate în industria auto. Totul a început în octombrie 1955, odată cu lansarea celebrului DS 19. (24.01)
-
Noul model Smart #5 va fi comercializat și cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, alături de versiunile pur electrice deja anunțate, ca răspuns la îngrijorările legate de vânzări pe anumite piețe globale. (23.01)
-
Horse Powertrain, divizia producătoare de motoare termice și hibride a Grupului Renault, a început să producă motoare electrice în Portugalia. Aceste motoare sunt destinate exclusiv propulsoarelor hibride. (23.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
Comentarii (0)