Volkswagen îşi propune ca viitorul Phaeton să fie mai confortabil decât Mercedes S-Klasse
Vechiul Phaeton a avut costuri de dezvoltare de aproape un miliard de euro şi a fost lansat în urmă cu 13 ani, dar nu a reuşit niciodată să-şi atingă ţintele de vânzări stabilite, de 20.000 de unităţi pe an.
O analiză a relevat faptul că Volkswagen a pierdut aproximativ 28.000 de euro pentru fiecare Phaeton vândut între 2002 şi 2012, reaminteşte analistul Max Warburton de la Bernstein Research, dar nemţii încă nu renunţă la succesorul navei lor amiral. Costurile dezvoltării lui Phaeton 2 ar putea să atingă 650 de milioane de euro de data aceasta, potrivit unor estimări, chiar dacă va fi folosită platforma MLB a viitorului A8. După cum a explicat un fost oficial Volkswagen într-un interviu acordat celor de la Reuters, problema lui Phaeton este preţul în raport cu raportarea la marca de volum căreia îi poartă sigla, de unde şi riscul pe care şi-l asumă compania germană în privinţa posibilităţii de a nu obţine niciodată profit nici cu a doua generaţie a lui Phaeton, a completat oficialul care a preferat să-şi păstreze anonimitatea.Volkswagen reconfirmă lansarea celei de a doua generaţii Phaeton
Reprezentanţii Volkswagen au confirmat că lucrează la un succesor al lui Phaeton, dar au refuzat să comenteze costurile sau detaliile acestuia. Mai mult decât atât, reprezentanţii concernului german au refuzat să comenteze analizele privind pierderile înregistrate de Phaeton şi de costurile şi de aşteptările de vânzări ale noii generaţii. La vremea respectivă, reprezentanţii Volkswagen afirmau că modelul a avut rolul de a demonstra capacităţile de proiectare şi dezvoltare ale companiei din Wolfsburg. Anul trecut, Volkswagen a construti 5.812 unităţi Phaeton, de patru ori mai puţine decât ar fi fost necesare pentru ca modeul să fie profitabil în 2014.Volkswagen XL1, un alt model creat de marca germană pentru a-şi demonstra abilităţile tehnice
Via AutomotiveNews (înreg.)
In alta ordine de idei Phaeton NU va fi gandit ca un concurent pentru Clasa S sau Seria 7. Pentru asta exista Audi A8. Viitorul Phaeton este gandit ca o versiune de limuzina la nivelul lui Tuareg. Adica dpdv calitativ sa fie la fel ca Tuaregul, doar ca nu va fi vorba de un SUV. Asta va face ca si diferenta de pret fata de Seria 7, Clasa S sau A8 sa fie de cel putin 10000 de euro. Deci viitorul Phaeton va fi pe un teritori cam fara concurenta, sau oricum una mai mica. Asta nu o stiu sau nu o spun analistii si de-asta VW inca mai crede ca Phaeton poate avea potential.
La fel cum au facut AUDI cand au lansat in anii 90" modelul V8, au pus pe el tot ce aveau mai bun (motor, tractiune, dotari, calitate, etc).
Va salut din al meu Audi A4 TDI, cu 230000 de km, mancator de ulei, pe care il am de 7 ani cumparat la mana a doua si nu am de gand sa-l vand. De prost ce e. Sau de prost ce sunt eu ca masina e un jaf si defapt nu inteleg eu care e treaba. Mi-au "explicat" utilizatorii acestui site.
Nu neaparat ca sa-i iau apararea lui @Pana, dar cel care se semneaza sub acest nick si care in ultima vreme n-a mai aparut pe aici, a avut o contributie de apreciat si bine documentata la acest forum, pe cand tu doar arunci bobite-glumite, incerci sa te dai smecher si pui doar frane discutiilor.
Inteleg ca esti hater VAG (nici mie nu-mi plac o gramada de modele de la VAG) dar daca tot esti hater, macar fa-o cu stil, nu ca la coltu' blocului la hora in jurul berii.