Americanii se reorienteaza spre masinile mici
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Reorientarea americanilor spre modelele de clasa mica si compacta face ca Ford sa renunte la doua uzine de SUV-uri.
Daca aveati impresia ca SUV-urile se inmultesc pe strazile noastre si ca modelele de clasele cu gabarit redus duc lipsa de clienti, Ford va contrazice flagrant tocmai prin strategia pe care o adopta in privinta productiei. Constructorul american a decis sa transforme doua uzine producatoare de SUV-uri in fabrici de modele de clasa mica, pentru a intampina numarul crescut de cereri pentru acest segment in SUA.
Pretul crescut al petrolul si al carburantilor din SUA face ca tot mai multi americani sa isi indrepte atentia spre modelele de gabarit redus, epoca SUV-urilor si a pick-up-urilor ineficiente din punctul de vedere al raportului consum/performante parand ca apune.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca cei de la renault baga pe piata americana loganu da dacia nu renault ca dacia a mai fost la ei da renault nu prea sa vezi ce profit fac acolo
Loganul e masina spatioasa(cum le plac americanilor) si consum mic si ieftine
loganul ca sa aiba succes in state va trebui sa aiba "hybrid" sau electric in nomenclatura..:)
http://www.autosavant.net/2007/05/renault-logan-how-to-build-successful.html
Oricand e mai bun un motor mai mare si mai lent decat unul de curse.
Va ganditi macar ca acel motor de 1.4 si 170 este facut pe baza motorului standard de 1.4 ? Voi va ganditi macar ca acel motor nu a fost conceput pentru a scoate 170 ?
Da , e adevarat , si din motorul de Logan de 1,4 poti scoate 170 CP. Garantat. Problema e cat va rezista acel motor. Nu e vorba de 500 metri, va rezista 3-4 000 km cel mult. Probleme ar aparea la celelalte componente ale transmisiei care nu au fost dimensionate pentru o asemenea putere.
De cate masini cu motoare performante ( incepand cu 1.4 170 cp si pana la M5, S6 , S class AMG , Lamborghini...) ati auzit ca au atins 100 000 km cu motorul original ???
Apropo de locomotiva lui gigibidon... ce parere aveau nemtii despre calitatea japoneza acum 20-30 ani ???
Stiti ca acum vreo 4-5 ani Bernd Pischetsrieder a zis intr-un interviu ca ar vrea sa stie si el cum fac cei de la Toyota masinile de le ies atat de bune ca sa le poata produce si el la fel de bune??!!
Era pe vremea aia boss-ul BMW.
Pe langa multele "calitati" pe care le ai (brainwashed, grandoman, narrowminded, ipocrit, fals, cu pasiuni dubioase, fara scrupule, un IQ subunitar si un vapor de tupeu) am constatat oarecum surprins ca se mai poate adauga inca una "pozitiva: "chicken"...N-ai curaj sa precizezi cui raspunzi cand postezi un comentariu...parca ai fi un brav soldat american de la Abu Ghraib...
Back on topic, adica la preturile lui Ford Focus si Prius:
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-showroom#/ford/ford-focus-2008
http://www.automarket.ro/stiri/sua-prius-second-hand-mai-scump-decat-unul-nou-13809.html
Daca o sa faci o socotela extrem de simpla o sa vezi ca vorbim de o diferenta care poate merge pana la jumatate. Mai ales daca facem diferenta intre un Prius SH si un Focus SH. Pentru ca pretul Prius-ului creste cu varsta in vreme ce pretul Focus-ului scade cu varsta...
Ma rog, cum tie ti-e totusi foarte greu sa faci socoteli din astea, roaga pe cineva sa te ajute...si nu e nevoie sa cauti prea mult...poti sa te opresti la orice absolvent de clasa a 2-a...