În epoca tranziției către electrificare, există din ce în ce mai puține mașini cu motoare puternice neasistate de alte motoare electrice. Și mai rare sunt mașinile de înaltă performanță dotate cu o cutie de viteze manuală. Cu toate acestea, mai există și astfel de mașini care primesc o asemenea configurație.
Una dintre aceste mașini este și noul hypercar Nilu. Noul model este construit de compania americană Nilu27, fondată de către Sasha Selipanov, fost designer la Bugatti și la Koenigsegg. Hypercar-ul american primește un motor V12 de 6.5 litri, aspirat natural, dezvoltat de firma Hartley Engines din Noua Zeelandă. Despre acest motor, compania americană spune că va putea dezvolta peste 1000 de cai putere și că urcă în turații la fel ca un motor electric.
Motorul este cuplat exclusiv la o cutie de viteze manuală cu 7 trepte, dezvoltată de italienii de la CIMA. Maneta schimbătorului de viteze include și un mecanism special de evitare a selectării marșarierului în timpul mersului.
Acest mecanism trebuie ridicat manual pentru ca maneta să intre în marșarier, la fel ca la vechiul Lamborghini Countach.Noul hypercar Nilu primește o caroserie cu un design futurist și montat pe o monococă din fibră de carbon. Monococa este suplimentată și de un set de subcadre tubulare din aliaj de aluminiu.
Interiorul noului model este pe cât de futurist, pe atât de minimalist, cu foarte puține comenzi fizice și cu un instrumentar analog. Inclusiv pe panourile portierelor sunt vizibile două curele pentru deschiderea și închiderea lor. Singurul ecran prezent la această mașină este integrat în oglinda retrovizoare pentru a îmbunătăți vizibilitatea către spate.
Deși scaunele sunt fixate în poziție, mai multe elemente, precum tetierele, pedalele și oglinzile sunt reglabile manual.
Noul hypercar primește o suspensie cu brațe duble și în configurație cu tije de împingere. În spatele jantelor de 20 și de 21 de inch se ascund frâne din carbon-ceramică de la Brembo.
Compania americană va construi, pentru început, numai 15 exemplare ale acestui model.
Ulterior, vor urma și alte 54 de exemplare omologate pentru drumurile publice, ceea ce înseamnă că primele 15 exemplare vor putea fi folosite doar pe circuit.via Nilu27
pacat ca nu-i pun padele, desi o sa incerc sa-i conving pt a mea, daca tot ii ingrop in bani.