La 70 de ani de la terminarea celui de-al doilea Război Mondial, americanii invadează din nou Germania. De data aceasta pe patru roți. Ford Mustang este cea mai vândută mașină sportivă pe piața din Germania, cea mai mare piață auto din Europa.
Decizia Ford de a face din Mustang o mașină globală a dat rezultate și chiar a depășit așteptările. Ford Mustang a fost mai popular decât eroii locali Audi TT și Porsche 911, reușind să vândă 6000 de unități în ultimele 12 luni. Nici măcar propunerile ceva mai accesibile Porsche, adică 718 Cayman și Boxster nu s-au dovedit mai populare.
Din cele 6000 de unități, o treime au fost comandate alături de motorul V8 de 5.0 litri, adică cea mai puternică versiune disponibilă.
În prezent, Ford Mustang se vinde pe 81 de piețe mondiale, iar printre cele mai populare destinații ale mașinilor sunt țări precum Arabia Saudită, Africa de Sud, Emiratele Arabe, Australia și China.
Bah, mă doare capul…Alții sunt scutiți de problema asta, fiindcă…nu-l au.
Pana la ultima generatie, Mustang era peste Camaro la performante,
acum in 2016.....´s-a schimbat treaba :))))
Informeaza-te
Astept raspuns, nu minusuri anonime.
Sau e mai greu cu argumentatia :DDD
Shelby Mustang GT350 / 5.2 V8, NA, 526 CP, 0-100 km/h ȋn 3.9 sec.
Dodge Challenger SRT Hellcat / 6.2 V8, SC, 707 CP, 0-100 km/h ȋn 4.0 sec.
Chevrolet Camaro SS / 6.2 V8, NA, 455 CP, 0-100 km/h ȋn 4.4 sec.
Ceilalți parametri nu i-am trecut. Alegerea mea nu comportă discuții; mie, sfertodoctului (conștient de acest adevăr) ȋntr-ale mașinilor, mi se pare cel mai bun Mustang-ul. Doar știi că toate părerile din lume sunt, ȋn fond, subiective, chiar și ale celor care demonstrează că se pricep ȋn domeniu!!! Până la urmă, calitatea cum poate fi definită? Dacă, de pildă, pe mine m-ar ȋncânta / orbi o “petardă” (imposibil de interpretat altfel, ȋn orice limbă și dialect de pe pământ) și doar pe aceea aș vedea-o / considera-o excepțională sau chiar inegalabilă, atunci cum m-ar putea convinge normele și recomandările calității?...
Aaa, dacă ne referim la surprizele viitorului, una pare a veni dinspre…2017 Camaro ZL1. Dar mai degrabă l-aș numi…Corvaro, fiindcă pur și simplu va fi adoptat motorul lui Corvette Z06. De fapt, vizată pentru confruntare este…”pisica iadului”, căreia ȋi va fi aruncată mănușa: se preconizează că ZL1 va atinge viteza de 340 km/h! Probabil că alți fani ar exulta, dar nu și eu…Păi, goana nebună trebuie să constituie cartea de vizită a unui musclecar?...
“Plaja”, evident, nu poate fi estimată acum, dar, una peste alta, cred că tot Mustang va rămâne principala opțiune pentru selectul (și istețul) public…german; doar pe aici, ȋn terna și fascinanta rromanika, primează frenezia lui “dă-i blană”…cumva și prin lumea arabă. Oricum, minunatul NGMCO ne propune un concept interesant: supermusclecar, pardon, musclesupercar.