Americanii investighează airbag-urile de la generaţia precedentă a lui E-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Organismul american NHTSA cercetează airbag-urile de pe modelele Mercedes-Benz E-Klasse vândute în Statele Unite ale Americii, îndeosebi unităţile produse între 2005 şi 2006. Problema pe care o studiază specialiştii americani priveşte un conector în care se prinde airbag-ul, care ar putea fi defect. Deşi au primit patru plângeri în acest sens, niciun client Mercedes-Benz nu a fost rănit în urma unui accident în care a fost implicat un E-Klasse W211 din anii de producţie mentionaţi din cauza acestei probleme.
Purtătorul de cuvânt Mercedes-Benz din Statele Unite ale Americii, Robert Moran, a declarat pentru Bloomberg că problema ar putea să apară dacă şoferul brachează volanul la maximum şi dacă acel conector iese în momentul respectiv din blocul în care este montat. În momentul respectiv, şoferul este avertizat cu martorul de airbag aprins în bord, iar unul dintre cele două coduri de eroare apărute ajutau la descoperirea acestui defect. Încă din decembrie 2005, constructorul german a înlocuit cablul respectiv cu unul mai lung, pentru a evita orice fel de problemă pe care ar putea să o întâmpine clienţii săi.
Cu toate acestea, dacă americanii de la NHTSA consideră că este necesar un recall, ar putea fi implicate aproape 100.000 de unităţi.Problema respectivă a fost tratată în momentul reparaţiei ordonate de Mercedes-Benz prin mărirea spaţiului de mişcare al cablurilor prinse prea strâns, în timp ce modelele noi construite au primit un cablu mai lung. Există riscul ca modelele CLS construite între 2006 şi 2010 să aibă aceeaşi problemă, dar cei de la NHTSA nu au anunţat încă vreo verificare pentru acestea. Americanii se tem că airbag-urile ar putea să nu se declanşeze în cazul unui impact ce ar avea loc cu volanul bracat la maximum în stânga sau în dreapta, aşa că preferă să verifice airbag-urile respective şi sistemul lor de declanşare. Codurile de eroare respective sunt 9103 si 9123, deşi clienţii Mercedes-Benz din Europa nu sunt afectaţi de această problemă.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Renault a anunțat că pune la dispoziție propria sa tehnologie de stingere a incendiilor bateriilor de mașini electrice pentru toți producătorii. Noua tehnologie Fireman Access este prezentă la toate modelele electrice și hibride plug-in actuale ale mărcii. (18.02)
-
Un studiu realizat de mai mulți cercetători din Țările de Jos arată că pilotul automat adaptiv poate să producă mai multe accidente. Utilizarea sistemului sporește mai multă neatenție din partea șoferilor. (11.02)
-
Mercedes-Benz este brand-ul cu cele mai multe rechemări în service din Europa, în 2024, potrivit unei noi statisticilor dezvăluite de site-ul car-recalls.eu. Pe primele 3 locuri sunt două mărci germane și una franceză. (28.01)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Dupa Toyota acum urmeaza Mercedes? Mult tupeu au americanski astia ...
Acum e cam tarziu...desi la cata electronica/mecatronica incomplet testata se pune in masinile noi ar avea de ce sa se lege aproape la orice model indiferent de producator.
Alergatura asta dupa vinovati e ciudat; ce s-o fi intampland real in spatele ei si care e motivatia reala si obiectivul oamenilor care fac asta?