Americanii asistă la un adevărat duel al campaniilor publicitare, fără nici un fel de menajamente. Actorii principali sunt noul Ford F-150, cel mai popular pick-up din Statele Unite, și rivalul său dintotdeauna, Chevrolet Silverado.
După ce Ford s-a tot lăudat cu structura din aluminiu a noului F-150, Chevrolet caută să le răspundă rivalilor cu o reclamă în care demonstrează că bena din aluminiu nu este tocmai o soluție bună. Mai ales atunci când ai de încărcat 347 de kilograme de cărămizi într-un mod violent. Rezultatul este cât se poate de evident.
Ford a vrut sa scada greutatea dar a sacrificat durabilitatea
Ȋn special Ford și Chevrolet aveau ceva de ȋmpărțit (deși pizma lui Ford era mai pronunțată ȋn privința lui…Oldsmobile) și, după cum vedem limpede, tradiția continuă…Ȋntr-un fel, este și normal să se ȋntâmple astfel, ținând cont că, ȋn cazul prezentat, se confruntă nr.1 și nr.2 la vânzări ȋn State. Pe de altă parte, aș vrea să conchid că subiectivismul reprezintă mobilul care ȋl animă pe fiecare dintre combatanți, dar, ȋn mod irefutabil, dreptatea se arată de partea papionului galben. Numai că scorul ar deveni sigur 1-1, dacă am pune la socoteală rezultatele de la…IIHS-SOFT. Sau chiar 2-1 pentru Ford? Mai bine să-ți fie perforată bena decât să-ți pierzi viața…Și mai bine eu rostesc, impasibil, NGMCO decât, dezamăgit, GM.
Nu mă pricep la știința materialelor, dar zici că se va găuri ȋn timp și oțelul de ȋnaltă rezistență? Cum? Lovindu-l ȋntruna cu un târnăcop?
Țin să precizez: nu te acuz de nimic! Doar ȋntrețin o polemică din postura mea de tip net subiectiv, care ȋși apără amorul (cu orice preț? nu și dacă argumentele ar fi contra, ȋn mod zdrobitor!). Nu neg că, de multe ori, abia mă abțin să nu mă lepăd de GM-manie, exasperat de interminabilele lacune manageriale, dar, văzând câți hulitori (nu-i includ pe criticii “de moment” gen Robert, mai ales că ei invocă dreptul la opinie și cheia care desface orice lacăt ȋn ziua de azi: bunul simț) și-a “câștigat” colosul american ȋn toată lumea (internetul stă mărturie), mă liniștesc repede și ȋmi alung gândurile străine de adevărata mea simțire, aceea care nu ține cont de faptul că, de exemplu, o “europeană” autentică precum Porsche 918 Spyder a fost capabilă să ajungă de la 0 la 100 km/h ȋn doar 2,2 secunde, pe când o “americană” cu masă chiar inferioară (Corvette Z06) ȋncă nu reușește să “scadă” sub 3 secunde (mai exact: 3,1). Hai, cine sare cu “piece of shit”-ul de rigoare?
Cat despre aberatiile despre sub trei secunde ia sa ai de unde:
Dodge Charger Hellcat 2.9s,Corvette Z06 2.95s, Tesla Model S P90D 2.8 si mult aclamata ta masina Porsche are doar 2.5s si nu 2.2s
Referitor la discutia de mai sus, cu obiectul colturos, se rezolva destul de usor cu o protectie de bena (asta pentru cei care nu incarca masina de la 3 m inaltime).
Amice, ai oferit și date eronate (nu le etichetez “aberații”, așa cum ai procedat tu la adresa mea, adică ȋn mod dinadins ostil) : 1) 3,8 sec. “scoate” Charger-ul Hellcat din acest an (doar cu 0,1 sec. mai repede decât CTS-V, care produce cu 67 CP mai puțin); 2) valoarea de la Z06 pe care ai exprimat-o mai sus este corectă, dar raportată la intervalul 0-60 mph (0-96,56 km/h – până la 100 km/h, mai consumă vreo 15-20 sutimi de secundă, deci face 3,1 sec., așa cum am specificat eu). Ȋn schimb, dacă eu greșesc, atunci recunosc…și ar fi cazul chiar acum: pentru Porsche 918, era vorba tot despre 0-60 mph (2,2 sec.), deci rezultă 2,5 sec. pentru 0-100 km/h. Dar nu cifrele contează aici: cineva nu mă ȋnghite deloc, de regulă semnându-se “@inexorabil” (cu această expresie ar fi normal să fiu abordat sau interpelat ȋn text, dar cel care mă contestă și-o pune ȋn loc de nick, vădind astfel comoditate, care, de obicei, nu se ȋngemănează neam cu inteligența). Oricum, te aștept cu drag ȋn continuare, oricine ai fi! Și știi de ce? Fiindcă stocul meu de aberații (am omis ghilimelele…hai, zi că te-am fericit) este inepuizabil…
Oricum,dupa parerea mea merita mai mult f-150 decat silverado,design mai bun,tehnologie mai buna ,spatiu interior,etc.Plus la chevy e impozitu mult mai mare,si si costa mult mai mult,am vazut si preturi de 90 000 euro,pai la banii aia iti iei deja A8 sau vila in cotroceni.Primul review facut la f150 in romania arata faptul ca singurul minus este pretul de achizitie,undeva la vreo 60 000 euro.(dar inca nu se prea gasesc modele rulate,deci mjoritatea sunt noi).