Americanii bogati prefera Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Institutul Luxului din New York a declarat Porsche cea mai prestigiosa marca premium. Aceasta distinctie este primita de compania Porsche pentru al treilea an consecutiv.
Sondajul efectuat a dus la chestionarea unui numar de 1600 de persoane cu venituri mari. Mai precis aceste persoane au un profit anual mediu de cel putin 313.000 dolari si proprietati in valoare de circa 3,3 milioane dolari.
„Perceptia clientului este totul in segmentul auto de lux. Acesta distinctie demonstreaza ca marca Porsche reuseste sa ofere satisfactii intr-o lume auto extrem de competitiva. Prin produsele noastre, am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor de orice fel ale clientilor”, a spus Peter Schwarzenbauer, Presedinte si CEO Porsche pentru America de Nord.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (2)