Americanii bogati prefera Porsche
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Institutul Luxului din New York a declarat Porsche cea mai prestigiosa marca premium. Aceasta distinctie este primita de compania Porsche pentru al treilea an consecutiv.
Sondajul efectuat a dus la chestionarea unui numar de 1600 de persoane cu venituri mari. Mai precis aceste persoane au un profit anual mediu de cel putin 313.000 dolari si proprietati in valoare de circa 3,3 milioane dolari.
„Perceptia clientului este totul in segmentul auto de lux. Acesta distinctie demonstreaza ca marca Porsche reuseste sa ofere satisfactii intr-o lume auto extrem de competitiva. Prin produsele noastre, am reusit sa ne ridicam la nivelul asteptarilor de orice fel ale clientilor”, a spus Peter Schwarzenbauer, Presedinte si CEO Porsche pentru America de Nord.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (2)