Tesla Motors a primit aproximativ 400.000 de precomenzi pentru viitorul Model 3, care urmează să fie produs de la sfârşitul anului 2017 pentru piaţa americană.
Pentru a satisface această cerere, constructorul american a anunţat şi primele planuri cu privire la programarea producţiei, iar acestea par foarte ambiţioase comparativ cu realitatea din prezent.
Astfel, în cadrul raportului financiar pentru primele trei luni ale anului, Tesla a anunţat că intenţionează să producă între 100.000 şi 200.000 de unităţi de Model 3 în 2017, însă admite că obiectivul s-ar putea dovedi imposibil de atins. De altfel, cererea impresionantă pentru noua maşină determina Tesla să-şi avanseze cu doi ani, adică pentru 2018, ţinta de a ajunge la 500.000 de unităţi produse în total pentru Model S, Model X şi Model 3.
"Creşterea producţiei de cinci ori pe parcursul următorilor doi ani va fi provocatoare şi probabil va necesita capital suplimentar, dar acesta este obiectivul nostru şi vom munci din greu pentru a-l atinge", precizează constructorul în comunicat.Cifrele par optimiste în contextul în care Tesla a produs 15.510 unităţi în primele trei luni ale anului şi îşi propune o producţie totală de 80.000-90.000 de unităţi pentru 2016.
Pe de altă parte, Tesla a raportat pentru primele trei luni ale anului venituri de 1.1 miliarde dolari, în creştere cu 22% faţă de perioada similară din 2015, dar şi pierderi de 282 de milioane de dolari. În schimb, rezervele de cash au crescut de 1.2 la 1.4 miliarde de dolari, parţial datorită depozitelor de câte 1.000 de dolari plasate de potenţialii clienţi care au precomandat Model 3.
Via Tesla Motors
Nu-i de apreciat deloc. Mi se pare o teapa data consumatorului.
Daca-i o tinta ambitioasa sa nu satisfaca presupusa cerere decat pe jumatate, si asta improbabila, atunci nu-i putem acuza de manipulare / inselatorie ? Asta cu toate ca-l au pe Unchiul Sam in spate, care pompeaza dolari la greu. Degeaba: managementul e prost (da, ma refer la "eroul" vostru Elon Musk).
Dupa cum au spus alte nume grele din industria auto: promisiunile sunt una, DAR a produce efectiv, a avea cash flow& fiabilitate, e altceva!
Cu sau fara balbaielile Tesla, trendul electric avanseaza in acelasi ritm, constant si sigur, Clientul are de castigat, atat timp cat nu cade prada sistemelor de tip Caritas: "investeste acum pentru viitoare valoare adaugata". Lipsa de viziune actuala, ar trebuie sa fie un semnal de alarma inca de pe acum,
Nu crede nimeni aberatiile tale,te fortezi degeaba.
Te amagesti. Opinia este una generala. La fel cum este neincrederea in crestere reflectata de actiunile companiei in scadere.
Am rIdicat niste probleme bazandu-ma pe informatii si date factuale.
Scuza-ma, nu stiam ca trebuie sa apalud ca o marioneta si sa IGNOR articolul de fata, numeroasele scandaluri de fiabilitate si declaratiile insultatoare ale lui Elon Musk.
Sistemele de tip caritas nu au chiar nici o legatura cu Tesla. Sau poate crezi ca a infiintat o companie de la zero acum vreo 13 ani, a vandut vreo 200.000 masini electrice la nivel global, toate astea ca sa tepuiasca 400.000 de oameni cu cate $1000 care sunt oricum returnabili. Aberezi la greu.
Poi ba praduitorule:)))))))) construieste 3-4 fabrici deodata ca doar iti permiti si fi la 'zi' cu clienti tai daca chiar zici si creezi ca produsele tale vor fi viitoru indistriei auto.....
Cu 1 miliard de dolari construiesti intr-un an 2 fabrici de ultima generatie si teai scos........poti construi cele 400.000 de comenzi si sa le livrezi clientilor fara scuze si alte chesti....
Degeaba are Musk companie aerospatiala(SpaceX)........99% din populatia lumi nu vor beneficia deloc de avansurile tehnologice din zona aia........care de altfel risipeste miliarde de dolari anual pt nimik....absolut nimik....
Pana si Tesla recunoaste ca banii platiti pe defectele aparute mult prea devreme in garantie, ar putea fi folositi pentru a creste cash-flow, adica plati banale precum angajati, furnizori etc. Ne mai miram de ce n-au capacitatea de a produce? Mai e cazul sa mentionam pierderea de peste 280 mil. $ in din ultimele luni pentru a sublinia managementul prost? Ce-ti mai trebuie?
Apropo de masinile care te scot de pe drum si Autopilot defectuos. Ce zice presa:
"Now, it is worth questioning why Tesla would release unfinished software to its customers, who are driving real cars in the real world?
Of course ! " Sursa: The Verge
http://techcrunch.com/2016/04/20/tesla-model-x-owners-finding-car-doors-wont-shut-windows-wont-close/
http://www.wired.com/2016/04/teslas-model-x-bigger-problems-faulty-falcon-doors/
http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/
http://www.autonews.com/article/20160504/OEM/160509936/tesla-posts-282-million-1st-quarter-loss
http://fortune.com/2016/02/05/heres-whats-behind-teslas-long-slow-stock-slide/
http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html
http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html
Other problem areas include:
Inoperable wipers
Leaking battery cooling pumps
Out-of-alignment trunk and hatchback latches
Persistent wheel-alignment issues
Nissan LEAF a fost prima maşină electrică de masă, pe vremea când Tesla Roadster era un eşec. LEAF a adunat numeroase premii şi distincţii, devenind cea mai vândută maşină de acest tip din lume, înainte să intre în scenă Model S. LEAF are cele mai multe exemplare la nivel global care circulă efectiv pe străzi, deci Nissan nu trebuie să caute nicio "reţetă'" la Tesla.
Nissan deţine deja reţeta şi o perfecţionează. Tesla încă se mai chinuie să scoată o maşină "abordabilă", daca 35.000 se pot chema astfel.
http://roulezelectrique.com/la-future-nissan-leaf-aura-t-elle-540-km-dautonomie/