În urmă cu aproape 2 luni, constructorul britanic de automobile a lansat noul SUV electric Eletre. Lotus promite cel puțin 600 de cai putere și o autonomie de circa 600 de kilometri mulțumită unei baterii de 100 kWh.
Eletre se vrea a fi un model foarte important pentru Lotus, iar asta i-a făcut pe britanici să viseze la mai mult. Într-atât de mult încât acum au anunțat că vor să asambleze 100.000 de mașini anual, până în 2028.
Pentru un producător ca Lotus, 100.000 de mașini anual înseamnă mult, având în vedere că, în 2021, britanicii au produs 1.710 de vehicule. Mai mult, Lotus a avut nevoie de 70 de ani pentru a produce mașina cu numărul 100.000 (un Evora roșu) de la înființare.
Ca o comparație, producători giganți ca Volkswagen Group și Toyota vând lejer 10 miloane de mașini anual.
via Carscoops
La ce prețuri au noile mașini, mai ales astea de nișă, dacă vând cat anul trecut sa fie fericiți.
Geely a cumparat Volvo in 2010 parca.
De atunci Volvo a fost cea mai apreciata marca premium in Germania in 2011, 2013, 2018, 2019 parca, deci nu cred ca a facut rau Geely.
In tot acest timp VAG, Mercedes si BMW au facut aliante ilegale, au platit amenzi si inca mai platesc.
Deci despre ce vorbim?
In timp ce intre 100 si 150 km/h consumul unei temice creste cu 50 %, al unei electrice creste cu 150 %.
Deci aerodinamica va face diferenta. Cine vrea la inaltime sa ia avionu'...
Intreb pentru un prieten.