- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Am testat noul Fiat Bravo 1.6 Multijet!
@POTYI: Multijet este denumirea celei de-a doua generatii turbodiesel la Fiat (prima s-a numit Unijet si a facut cariera pana in 2002, la aparitia lui 1.9 Multijet). Numele provine din faptul ca numarul de injectii de combustibil in cadrul fiecarui ciclu al motorului este mai mare. Desi vorbim de aceeasi cantitate de motorina injectata in cilindru, aceasta este impartita in mai multe etape de injectie, combustia fiind graduala. Aceasta serie de injectii este controlata electronic. Printre avantaje: reducerea zgomotelor si a emisiilor, cresterea performantelor cu 6-7%.
O coparatie pertinenta ar fi Grande Punto vs. Polo. Bravo Versus Focus. Si nu uitati de buget si intretinere. Nu poti arunca cu noroi sau ridica in slavi o marca luand in considerare doar un aspect sau doua. Trebuie vazuta imaginea de ansamblu.
Ca doar asa suntem noi ne luam masina de toti banii dar cand vine vorba de service...nu avem bani...cautam mereu ieftin.. cat mai ieftin.
Cei care se regasesc in cele mai sus sunt problema.. nu marca nu masina nu producatorul.
1.3 multijet are un consum urban mai bun, nu consuma ulei, distributie pe lant si ca posesor de 1.3 multijet si 1.6 tdci tind sa cred ca este cel mai bun diesel. Sa nu mai spun ca la Ford si Opel tabla e mai proasta ca la Fiat iar la Focus apa din precipitatii se duce direct in usi ceea ce face sa nu poti folosi functia de stergere a chederului , pt a vedea in oglinda retrovizoare laterala.
Oricum cred ca orice diesel este bun in oras daca nu este prea herculian, daca nu are FAP si turbina cu GV.
cine a luat de la cine motoare, italienii de la nemti sau viceversa?...tocmai ai gasit si raspunsul la nedumerirea ta.....
probabil te referi la 1,9tdi, cel mai fiabil motor diesel, ziceau unii, ma si umfla rasul...
motorizarile astea (fara mici diferente) le puneau italienii prin anii 86 pe masini !
orice 1,9 tdi este DEZUMFLAT la 2-300.000km ! ca el se taraste pana la 5-600.000 asta-i alta mancare de peste!
nu tre sa ma crezi pe cuvant, du-te acasa, trage capota cu motorul pornit, si scoate busonul de la ulei....si daca nu ti-a zburat deja busonul pe sub masina pe undeva, din cauza compresiei de carter, da-mi voie sa te felicit, ai un 1,9 inca bun.
compresie de carter, fum ,consum ulei, motorina cursa pe la injectoare si ulei pe la capac , cam asta-i fiabilitatea :)
sau poate ai un 2,5 "fiabil"....:) ok, scoate siliconul din usa si da-i repede la injector ca iarasi curge si nu uita sa-i bagi ulei 2t in motorina ca am auzit ca pompa pica pe la 200.000......si axele cu came(pana in 2005) is cam scumpe 1200 euro. cu consumul, in schimb, n-ai treaba, undeva la 12% egal, in oras, afara....povesti din alea cu 8% am mai auzit....
tddi si tdci sunt bunicele, da'....ai grija sa nu-i schimbi bateria ca uita prostu' tot ce-a invatat pana atunci:) ....tre invatata cheia, tre mers constant la 2000 de ture sa-nvete sa ridice geamurile, etc....
dti-ul e prietenul meu cel mai bun :)...am auzit ca si asta-i foarte fiabil:)
o fi daca-i schimbi bujiile incandescente in fiecare an, retururile la motorina la 6 luni ca-s din cauciuc, daca nu-i schimbi filtru de motorina( ca nu mai porneste neam !!!), numai trasa.....nu-i pompa in rezervor, n-are pompa de amorsare, deci, ca sa-i schimbi filtrul de motorina tre nush ce instalatie ce tine filtrul in sus....hai ca ma doare capu'. toate filtrele au cate 2 garnituri (mare si mica) sa aibe pe unde sa traga aer fals:) ,.filtrul in carcasa de plastic care se poate ondula si iar trage aer fals...pe motor nici nu mai stii ce smegma este acolo....motorina din retur cu ulei de pe la capac si multa, multa compresie de carter !
cam asta-i fiabilitatea masinilor nemtesti!
nu mai vorbiti aiurea daca nu sunteti in cunostinta de cauza!
ultimul diesel bun facut de nemti este 1,6 diesel de pe golf 2 !
ah pardon , scuze, uitasem de pompe diuse :)) TOTALSCHADEN !!!
...am si un 2,4 jtd...bineinteles n-are gram de scurgeri de niciun fel, scoti busonul nu are nicio reactie, parca n-ar fi desfacut.
asta iarna(-7,-8C), m-am urcat in ea si am dat direct la cheie, obisnuit fiind cu un benzinar. a invartit de 3 ori si-a pornit.
am schimbat si bujiile incandescente, era buna una din 5 ! si mi-a zis cine le-a schimbat ca is de cand ii masina, n-au fost schimbate niciodata !
am lasat-o fara baterie 3 zile, n-a uitat nimic nu-i tampita! doar cd code.
schimb filtru de motorina in 10 min si am plecat in germania ! si...cam asa sunt toate jtd-urile, am avut multe si am vazut si mai multe.
cam asta numesc eu fiabilitate !
dieselul trebuie sa porneasca din compresie !
da' tu, nu tre sa ma crezi pe cuvant....coboara dimineata in parcare sau in curte si da-i la cheie fara sa tii pe bujii ( nu ca sa demonstrezi ceva, ci pur si simplu, ca sa stii ce masina ai), si-atunci, cu siguranta, vei fi mai rezervat in afirmatii !
p.s. nu intentionez sa intru in polemici de orice natura cu nimeni !
sunt doar in trecere, ca o ploaie rece de vara !