Ferrari La Ferrari a fost o mașină extrem de râvnită, motiv pentru care cele 499 de exemplare s-au epuizat rapid. Era normal ca varianta Spider, despre care nu s-a știut nimic multă vreme, să suscite un interes similar. Denumit LaFerrari Aperta, modelul a fost confirmat abia în această vară, cu o fotografie oficială.
Chiar dacă mașina nu a fost prezentată oficial, Ferrari susține că a vândut deja toate exemplarele. Informația este confirmată și de unul dintre clienții vechi Ferrari, care a acționat deja în judecată compania italiană pentru că i-a refuzat dreptul de achiziție pentru LaFerrari Aperta.
Preston Henn, un fost pilot care a concurat în cursele de anduranță de la Daytona și Le Mans, s-a înscris pe lista clienților noului LaFerrari. Henn, în vârstă de 85 de ani, a fost refuzat de un dealer Ferrari din America de Nord, pe motiv că nu se califică. Fostul pilot face parte din familia Ferrari de șase decenii, fiind un colecționar înrăit.
În garajul său se află un Ferrari 275 GTB din 1965, un Dayton Spider din 1971, un BBC 512 din 1972, un F40 din 1985, un Testarossa negru din 1986, un Testarossa alb din același an, un F50 din 1995, un Ferari Enzo din 2003 și un FXX din 2005. Nici modelele actuale nu lipsesc: Ferrari 458 Italia, faceliftul acestuia 488 GTB și un LaFerrari. De asemenea, prin mâna sa au mai trecut un Maserati MC12, un 550 Barchetta și chiar monopostul cu care a concurat Michael Schumacher.
Henn susține că răspunsul oferit de dealerul Ferrari este lipsit de respect și îi afectează reputația. Prin urmare, a trimis mai multe scrisori oficialilor companiei. Într-una dintre ele chiar a inserat un cec de un milion de dolari, ca depozit pentru LaFerrari Aperta. A primit înapoi cecul și o scrisoare prin care era sfătuit să fie ceva mai grijuliu cu suma de bani.
Henn nu va renunța la acțiunile sale împotriva companiei italiene. Acțiunea sa în instanță prevede despăgubiri morale de 75.000 de dolari.
via rushlane
mai strica si imaginea firmei. sa-i dea banii si sa-l asigure ca nu se va mai incadra la niciun model. poate totusi vor face niste triciclete pt el..
Sunt convins ca ala la 85 de ani e mai sanatos ca tine si se tine mai bine + ca te ingroapa in bani cel mai proabil are suficienti bani sa cumpere brand-ul Ferrari cu totul ! Asa ca nu mai comenta aiurea....
"un Testarossa negru din 1986, un Testarossa alb din același an"
Nenea are acelasi model de 2 ori pentru culoare, diferenta de 25% pentru el conteaza enorm.
Politica Ferari nu era ca acei clienti/colectionari vechi si fideli au prioritate?
Cand de fapt... nu e o masina chiar de zi cu zi, e doar de tinut in colectie sa te dai mare ca o ai.
Pe de alta parte, a zis bine cineva: cum mama naibii orice fotbalist analfabet poate sa-si cumpere unul iar un adevarat coectionar (si profesionist auto) nu??? Ce politica de vanzari e asta?