La câteva ore de la debutul noilor BMW X3 și X4 facelift, Alpina publică primele imagini și informații despre versiunea îmbunătățită a modelelor XD3 și XD4. Cu alte cuvinte, alternativele cu motor diesel ale modelelor X3 M și X4 M.
Cele două SUV-uri Alpina sunt echipate cu un motor de 3.0 litri, cu patru turbine, care dezvoltă acum 394 de cai putere și 800 Nm cuplu, cu 30 Nm mai mult decât înainte. Transmisia automată cu opt rapoarte și tracțiunea integrală xDrive completează pachetul.
În aceste condiții, Alpina XD3 și XD4 ating 100 de km/h în 4.6 secunde. Viteza maximă este de 267 km/h, respectiv 268 km/h.
Compania germană a recalibrat direcția variabilă, sistemul de launch control, iar amortizoarele și arcurile sunt acum mai rigide. Ambele modele au un sistem de frânare îmbunătățit, însă clienții pot opta și pentru discuri de frână din material compozit.
Modificările estetice ale noilor BMW X3 și X4 facelift au fost preluate de versiunile Alpina.
Germanii au plusat cu spoilere specifice și cu celebrele jante cu diametrul de 20 de inch (opționale de 22 de inch).Primele exemplare vor fi livrate, în Europa, în luna noiembrie. În Germania, Alpina XD3 facelift pornește de la 85.900 de euro, iar XD4 facelift costă cel puțin 89.100 de euro.
via Alpina
și parcă beamve renunțase la turbulența asta turbată.
Am si uitat de marca asta...
Le face Tesla, Rimac varza cu toate turbinele si cuplul lor :))
La banii astia pana si un prapadit de Volvo XC40 full electric accelereaza la fel, fara 4 turbine si galagie :))
Nici BMW nu mai e ce era odata.
Tot cocalar, tot cocalar ai ramas.
Si nici macar n-ai bmw. Trist.
Cum sa am BMW???
E o marca ce face mult zgomot, dar slaba rau tare. Un Mercedes mai merge...dar cand vrei altceva, te uiti la " sound of progress" adica taci si faci :))
Tot cocalari limitati sunteti.
Vezi preturile pentru BMW, Mercedes si Tesla. La 20000$ mai mult, Tesla nici nu trebuia sa treaca linia de finish inaintea vreunui 3 sau 4 litri german, dar sunt slabute. Multi bani, mult zgomot pentru rezultate slabe :)) exact ca voi: multa galagie, dar cand e sa face treaba, sunteti varza.
Bine, tu n-ai nici masina dupa parerea mea.
Mai citeste un pic sa vezi caracteristicile tehnice ale masinilor insirate sa vezi cu care ajungi la destinatie mai repede. Acceleratia nu e singurul criteriu de apreciere a unui automobil, dar cum tu din puncte de vedere tehnic esti analfabet...
Aici nu e vorba doar de acceleratie, da, perfect de acord sunt masini electrice care accelereaza mai bine, dar la aceste masini nu ai grija incarcarii, ai autonomie de 1000 km si sanse bune de revanzare, plus ca in general masinile diesel merg sute de mii de km, drept dovada intra pe orice site de vanzari unde vezi diesel-uri cu 300.000-400,000 km la vanzare, cate masini electrice vezi cu asa km?
Esti retard daca nu intelegi cui se adreseaza panaramele astea.
Deci pentru cuplu clar iei electrica daca esti bine informat, ca ai cuplu maxim instant fara galagie si turbine.
Hai somn usor ca esti praf.
Teoretic masinile electrice nu au nevoie de atat de multa mentenanta si pot duce mai mult. La Tesla se face reclama de exemplu ca tin 1 milion de km fara probleme.
Si am prieteni cu Toyota sau Lexus hybrid si au peste 300000 km fara probleme, deci se poate.
Vezi ca cele mai fiabile masini sunt Lexus, Toyota hibride, deci nu alea diesel de care vorbesti tu.
https://youtu.be/gHPBH3MjuMA
Si BMW pare ca are reclame in care se saruta baietii :))
Esti cu capul?
Nu sunt fiabile, iar costurile atunci cand se strica ceva costa de rup.
Cate turbine, au DPF, ADBLUE si EGR masinile alea cu multi km?
Dar chiar si daca ai avea, sa schimbi orice DPF e mult mai ieftin decat bateriile masinilor electrice.
https://insideevs.com/news/501249/nio-20-battery-swap-station/
Se schimba bateria mai repede ca DPF :))
https://www.consumerreports.org/car-repair-maintenance/pay-less-for-vehicle-maintenance-with-an-ev/
Trebuie doar sa fii intr-o tara mai evoluata si sa ai infrastructura necesara si guvern luminat.
Esti amuzant tare cu glumele tale.
Hai mai zi ca incepe weekendul :))
Iti doresc sa traiesti printre sau cu ele si pe urma sa zici ca nu au probleme.
In flota companiei la care lucrez exista multe astfel de autovehicule si nu sunt lipsite de probleme.
Iti dau ca exemple 6 RAV4 Hybrid fabricate in Japonia. Patru din 2019 si doua din 2017, au avut ramas fara pompe de apa la 35000-40000 de km. Doua dintre ele au ramas fara orice sistem de siguranta dupa ce s-a ars un bec intr-una din lampile de pe spate. Cu toate ca au nivel ridicat de echipare, plasticul din bord bord scartaie. Acelasi lucru se intampla cu fetele de pe usi, manere, consola dintre sofer si pasager samd.
Cutiile de viteze, cele e-cvt, au inceput sa se comporte ciudat dupa 10000-15000 de km. Iti dau niste socuri cand stai pe loc, dar reprezentanta se face ca ploua.
Este adevarat ca Toyota face unele din cele mai bune masini hybride de pe piata, dar sa nu-mi zica nimeni ca nu au probleme.
Cat despre @talibanul cu electricele, saracu' are nevoie de o imbratisare, ca sa ma exprim civilizat.