Alpina lansează noul D3 S: motor diesel de 3.0 litri cu 355 de cai putere și 730 Nm

de Cornel Șocariciu
Marti, 05.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alpina a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul D3 S. Modelul are la bază versiunea M340d, iar motorul diesel de 3.0 litri a fost modificat pentru a dezvolta 355 CP și 730 Nm.

În toamna anului trecut, Alpina a prezentat noul B3 Touring în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Modelul are la bază actuala generație Seria 3 Touring, iar motorul pe benzină de 3.0 litri a fost modificat de specialiștii companiei din Buchloe pentru a dezvolta 462 CP și 700 Nm.

Acum, Alpina a pregătit o versiune specială bazată pe varianta M340d a actualului Seria 3. Proaspătul Aplina D3 S (denumirea comercială) este echipat cu motorul diesel de 3.0 litri cu șase cilindri care, în varianta de serie, dezvoltă 340 de cai putere și 700 Nm. Mulțumită modificărilor aduse de Alpina, unitatea livrează acum 355 de cai putere la 4.000 rpm și 730 Nm începând cu 1.750 rpm.

Conform Alpina, noul D3 S poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde (valoarea este identică cu cea a lui Seria 3 M340d), în timp ce viteza de top se oprește în dreptul valorii de 273 km/h. Versiunea Touring a lui D3 S are nevoie de 4.8 secunde pentru sprintul 0-100 km/h, iar viteza maximă este de 270 km/h.

Oficialii Alpina spun cu au modificat transmisia automată cu opt trepte, suspensia ceva mai rigidă a fost împrumutată de pe varianta B3 Touring, în timp ce sistemul de frânare a fost preluat de pe versiunea B5 Bi-Turbo.

Standard, noul Alpina D3 S este echipat cu jante de 19 inch, însă clienții pot opta și pentru jante de 20 de inch fabricate din materiale ușoare (scad masa totală cu 14 kilograme).

Pe piața din Germania, noul Alpina D3 S are un preț de pornire de 70.500 de euro, în timp ce versiunea break pleacă de la 71.900 de euro.

Livrările vor începe în luna noiembrie.

Comentarii (17)

  • fan skoda
    Frumos BMW (pardon, Alpine) Seria 3.

    Foarte multa putere.

    270 km/h v-max...
    Si 4.8 secunde 0-100 km/h (pentru break) :)))
    De la 72.000 de Euro...

    730 Nm ?! WOW !
    6 9
  • fan skoda
    PS: Dar cred c-ar merge mai bine o Skoda Superb 2.0 272 cai, cu 0-100 km/h in 5.6 (5.7 secunde pentru break) 1 secunda diferenta.
    Si 250 km/h v-max.

    Si cu cam 30.000 de Euro diferenta.

    Imi iau doua Skode de 70.000 de euro. :)))
    5 11
  • Da, DIESEL! Diesel reuseste performante fenomenale absolut de fiecare data cand e pus la treaba. Econom, fiabil, iata! si extrem de dinamic, ramane o referinta in ce priveste mobilitatea.

    Caci Zi de zi, DIESEL, deasupra tuturor!
    13 4
  • @fan Skoda- Alpine este altceva. Este Alpina-tuner BMW nu Alpine-divizie sport a Renault.
    Cineva care se ita la masina asta nu se va uita niciodata la o Skoda, Nu se adreseaza niciodata la aceluiasi grup de cumparatori. Daca Skoda este o masina buna si mai ales corecta pentru pretul cerut, BMW sau oricare tuner este un produs dintr-o clasa net superioara. Sa le compari este un sacrilegiu.
    15 0
  • A se citi "aceluiasi grup" sau "la acelasi grup" mai sus.
    7 0
  • @Alpine77

    Ti-ai gasit si cu cine sa faci educatie auto :))). Cand unuia ca fan skoda tot ce i se pare demn de WOW sunt CP, NM, m3 la portbagaj mi se pare pierdere de timp sa ii explici istorie auto. Omul nostru, cel mai probabil un copilutz a carui familie are Skoda (pe care o vede culmea designului), traieste domeniul auto strict din date seci; cum ziceam, cai putere, cuplu, acceleratie, viteza maxima, etc.
    15 2
  • someone
    @ alpine77: alpina nu mai este tuner bmw. e inregistrat ca producator . mare diferenta. sau poate mica.
    indiferent de statutul sau, alpina face niste masini jos palaria. ca si client potent financiar de bmw M, mi-as lua oricand o alpina in locul variantei echivalente bmw
    9 2
  • Costel
    auzi fanele ,

    taman acu ' oi observat cat de obstructionist ii tu cu cei care-s la primii pasi in domeniul asta !

    in loc sa-l incurajezi sa continue si poate sa-i devii si mentor acestui cert pasionat tu nu faci altceva decat sa-ndepartezi o persoana care ne-o demonstrat in destule randuri ca interesul sau pentru automotive se situeaza la cote care-l califica pentru prezente consistente si deopotriva constante pe AM
    8 3
  • Costel
    ce-or reusit cei din Buchloe cu G21 merita venerat chiar si de cei mai aprigi rivali iar ca sa asez punctu' pe "i" in propriile-mi ierarhii ale break-urilor de vanatoare , parca-l eclipseaza major pana si pe deloc apaticul concurent din Ingolstadt :S4 B9 TDI
    4 3
  • @someone-de acord ca Alpina si-a insusit atributul de constructor dar cu toate ca aduce modelel BMW la un nivel mai sus, este totusi o companie care are la baza in totalitate automobile BMW. Nu au nici un vehicol dezvoltat de ei sau macar partial (sasiu sau motor propriu), tot ceea ce fac este sa ia automobile BMW si sa le modifice. De aceea pentru mine ramane un tuner. In USA inca toate modelel Alpina au si numele BMW in titlul oficial. Dar ai dreptate, nu sunt tuner oficial sau afiliati legal cu BMW.
    10 0
  • @fanel-chiar daca ai dreptate pot respecta faptul ca el face referire in comentariile sale doar la automobile-asa cum le percepe el, bine sau rau-si nu discuta alte porcarii care nu au nici o legatura cu subiectul. Daca vrea sa ia in considerara ceea ce scriu altii cu mai multa experienta de pe aici-bine, daca nu -este treaba lui.
    7 0
  • @Costel

    Aha. I-al tu sub aripa calauziatoare si devino-i mentor. Poate devine dintr-un clovn trist unul inteligent
    10 0
  • i-al?

    Ia-l...dohhh!
    5 0
  • @Alpine 77 - As spune ca Fanul Skoda chiar nu stie despre Renault Alpine.
    5 0
  • Costel
    fanel ,

    m-oi gandit destul la ce-oi spus si nu pot sa-mi asum de unu' singur intreaga responsabilitate pentru evolutia frumoasa si dezvoltarea armonioasa a lui @fan skoda pe AM dar zic ca parca-i necesar sa-i acordam si circumstante atenuante deoarece nu-i deloc facil nici pentru el la anii frumosi de gimnaziu, fiindca pe acolo-i sigur acest "temerar", clasa a 5-a , a 6-a cel mult, confruntandu-se cu situatia asta atipica din Romania: peste 50 de zile de confinement + cursuri online cu o conexiune perfectibila la internet de la mijlocul lui martie
    3 0
  • fan skoda
    @Alpine77

    Era o greseala. Sunt atat de asemanatoare Alpina cu Alpine, incat este foarte usor de gresit. Am pus la sfarsit "e" in loc de "a".
    Alpine
    Alpina

    @fanel

    Te cam crezi superior.

    Omul cat traieste invata !

    Si stai linistit, nu esti atat de superior pe cat te crezi.
    Si sunt importanti si *cai putere*, *greutatea*, *Nm*, etc.
    Mai ales la o masina sport.
    Totusi, 730 Nm dintr-un motor de 3.0, este foarte ok.

    @Aha

    Stai linistit, stiu despre Alpine.

    PS: Arata foarte bine, mai ales break-ul.
    4 6
  • @fan skoda... pe bune, acum chiar pot sa jur habar n-aveai pana azi la ora 12.05 despre Renault Alpine. Ai dat un search repede si ai aflat. Pariu fac!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru