În urmă cu câteva zile, Alpina a publicat primul teaser care anunța debutul noului XB7. Modelul pregătit de specialiștii din Buchloe are la bază actualul BMW X7 în versiunea M50i.
Acum, Alpina a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul XB7. Din punct de vedere estetic, SUV-ul cu șapte locuri pregătit de Alpina mizează acum pe un spoiler frontal restilizat care integrează prize de aer mai mari și pe un difuzor spate ușor retușat. Sistemul de evacuare dispune de patru terminații, iar jantele oferite standard au diametrul de 20 de inch. Opțional, clienții noului XB7 vor putea opta și pentru jante cu diametrul de până la 23 de inch. Indiferent de alegerea făcută, SUV-ul va fi echipat cu anvelope Pirelli de înaltă performanță.
Sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit și poartă semnătura Brembo, iar software-ul care controlează suspensia pneumatică a primit un upgrade. Conform reprezentanților Alpina, atunci când modul Sport este selectat sau când viteza de rulare trece de 160 km/h, garda la sol scade cu 20 mm.
În plus, prin selectarea modului Sport+ (sau atunci când viteza de rulare trece de 250 km/h) garda la sol scade cu încă 20 de milimetri.Sub capota lui Alpina se află motorul V8 pe benzină de 4.4 litri. În cazul lui X7 M50i, unitatea dezvoltă 530 de cai putere și 750 Nm. Mulțumită modificărilor operate de Alpina, unitatea livrează acum 621 de cai putere între 5.500 și 6.500 rpm și 800 Nm între 2.000 și 5.000 rpm.
Resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu opt trepte și de sistemul de tracțiune integrală xDrive. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.2 secunde (0.5 secunde mai rapid comparativ cu un X7 M50i), iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 290 km/h.
Pe piața din Germania, prețul noului Alpina XB7 pornește de la 155.200 de euro. Conform reprezentanților companiei din Buchloe, livrările vor începe în luna septembrie.
Deci şi un Model 3 bate acest V6-V8
Tesla chior are mai multe " panel gaps " decat versiunea de top ?