Alimentarea unei masini electrice Renault va costa maxim 140 de euro/luna
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault, primul constructor de nivel mondial care va lansa pe piata o gama de modele 100% electrice, a anuntat prin vocea presedintelui Carlos Ghosn care va fi solutia prin care viitoarele Zoe, Fluence, Twizy si Kangoo Z.E. (Zero Emissions) vor putea fi cumparate la un pret mult mai accesibil decat modelele echivalente de pe piata actuala. Secretul celor de la Renault: bateria nu se va vinde impreuna cu masina, aceasta urmand sa fie inchiriata clientilor in schimbul unei sume de 100 de euro pe luna.
In aceste conditii, daca luam ca reper pretul actual al lui Mitsubishi iMiEV (34.000 de euro), prima masina electrica de oras produsa in masa de constructorul japonez, ajungem la un calcul extrem de interesant. Astfel, daca scadem pretul estimat al bateriilor dintr-o masina electrica (cca 12.000 de euro) si bonusul pe care fiecare guvern il va acorda cumparatorului unei masini electrice (cca 5.000 de euro), pretul final al unei masini electrice ar putea cobori sub 15.000 de euro, deci ar ajunge la nivelul unei masini subcompacte diesel.
Vestea buna este faptul ca in suma de 100 de euro necesara inchirierii bateriei intra si schimbarea acesteia in regim de urgenta Quick Drop (pe mini-platformele speciale pe care Renault negociaza sa le monteze in orasele importante).
Daca clientii vor opta pentru reincarcarea la priza a bateriei, la suma de 100 de euro se va adauga si costul curentului electric consumat, adica in jur de 2 euro/100 km. Pe scurt, daca aveti de gand sa circulati 25.000 de kilometri anual cu viitoarea masina electrica, costul lunar al "alimentarii" (inchiriere baterii plus curent electric consumat) va fi de maximum 140 de euro, adica circa 550 de lei.via | lejdd
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Lumea evolueaza, vrei sa ramai maimuta, n-ai decat ! Eu preconizez ca oamenii civilizati, responsabili si deschisi la minte vor imbratisa tehnologia asta mai repede decat altii... Renault e primul care vine in Romania cu o masina electrica ptr toata lumea? Foarte bine! Bravo lor! Pana acum era problema bateriilor costisitoare, dar Renault vine cu solutii inaintea celorlati. E de apreciat ! Se vor construi statii de incarcare, se vor face investitii, Romania va avea de castigat. Gata cu poluarea fonica, noxe, dependenta de petrol !
Sorry, man, vrei sa o faci pe interesantu', intrigatu, rebelu', da' o cam dai intr-o mare.... bashina.
On-topic....macar astia de la Renault vin cu niste idei concrete. Bune rele, viitorul ne va demonstra.
Uite, sa nu zici ca te-nteleg, iti dau o dedicatie: vrrrrrrmmmmmm!
Sublim, nu?
Pana nu de mult conduceam un V8 dar cand ai un parc de masini majoritar benzinare si mai ai parte si de efectele unei crize financiare globale incepi sa te uiti cu atentie la sistemele neconventionale si sa le asimilezi dupa posibilitati.
Asigur toti visatorii de pe acest site ca " zgomotul de motor V12 poate fi auzit la orice cafenea de pe Dorobanti. Asta daca nu este intrecut de ambitusul lui Guta. Fac prea multi km pe luna ca sa nu ma intereseze costul. Dupa cum vedeti nu am pomenit nimic de mediu....
A observat cineva pungile mari de rafie din supermarket-uri cat sunt de rezistente? Daca nu se impunea sa se foloseasca din astea, indesam tot in cele de plastic care se rupeau una doua. Natura are multe surse de energie care nu dauneaza, ar trebui sa le folosim.
Si mie imi place sa accelerez masian si imi place sunetul motorului, insa suntem datori sa protejam daca avem puterea sa o facem. Nu ne costa nimic.
Daca nu ne vom autodistruge sau daca nu ne va distruge un cataclism planetar poate ca vom apuca si ziua automobilelor full electrice!!
Curentul electric vine de unde? La noi si din termocentrale. Termocentrale = poluare.
Nu stiu daca e cu adevarat mai ecologica o asemenea masina dar sigur e mai scumpa si eu nu mi-o pot permite nici ca pret de achizitie si nici ca pret de intretinere.
Si hai sa adaug si eu la cele spuse mai sus cristio13: stiti cit polueaza cel mai ieftin mijloc de transport, vaporul? Pai automobilele sunt niste sfintisori pe linga vapoare!
Sa mai spun cit polueaza toate armatele lumii, care nu se zgircesc la combustibili?
Stiti oare cit consuma minunatele noastre fregate?
Sa scoata WV masina aia de 2 litri la suta la un pret rezonabil si electricele se vor amina pina se duce petrolul probabil.
Tu ca produs limitat al societatii de consum in care traiesti, cand spui energie electrica te referi strict la termcentrale, insa exista surse neconventionale si regenerabile de energie cum ar fi cea eoliana, solara, geotermala (de ex. gheizerele), energia din biomasa(deseuri),hidroenergie, energia valurilor,mareelor etc.etc.
O alta sursa importanta pana se vor inventa si alte tehnologii, va ramane energia nucleara, care e intr-adevar epuizabila si destul de riscanta, dar este ecologica si ieftina. De ce crezi ca statul roman se grabeste sa puna in functiune reactoarele 3 si 4 de la Cernavoda, ca apoi sa construiasca o noua centrala atomica? Uraniul, plutoniul vor avea intr-adevar aceeasi soarta ca petrolul, dar nu trebuie sa disperam pentru ca in prezent se cauta un nou material nuclear. Toriul ar putea fi raspunsul.
Ideea e ca solutii exista, vointa sa fie. Dar prin modul in care gandti, voi sunteti niste lacuste ! Initiativa celor de la Renault pentru Romania e de laudat ! Ce alt constructor auto s-a gandit la noi asa repede? Si daca ne raportam la banii cheltuiti lunar, se poate spune ca Fluence consuma cat o masina de clasa medie pe benzina, ceea ce nu-i rau deloc ! Trebuie sa intelegeti ca nicio tehnologie noua nu poate fi complet satisfacatoare, dar ce a scos Renault e suficient de bun pentru a functiona.
PS: Asa ca daca in 10 ani vom avea salariile ,vom avea si electricele.:)
Singura probelma e ca nu au voie pe sosea...
In rest, costa intre 4 si 10.000 euro cu baterii cu tot...
EVautomobil@yahoo.com