Noul Ford Transit Custom va intra în producție în prima jumătate a anului 2023 și va fi disponibil și cu o motorizare complet electrică. Acesta urmărește planul celor de la Ford de a oferi o variantă electrică sau hibridă pentru toate modele din gama lor până în anul 2024.
Modelul Transit electric va fi fabricat în Turcia alături de următoarea generație VW Transporter. Cele două vehicule comerciale vor împărți aceeași platformă în urma unui acord dintre cei doi constructori pentru a spori profiturile.
Ford a investit 2 miliarde de euro în uzina din Kocaeli, Turcia, pentru a crește producția de vehicule. Se estimează ca 3000 de noi locuri de muncă să fie create cu această ocazie.
Motoarele convenționale cu ardere internă și cele cu tehnologie micro-hibrid vor fi disponibile în continuare.
Ford susține că 2020 a fost al șaselea an consecutiv în care a înregistrat cele mai mari vânzări în segmentul vehiculelor comerciale din Europa. Bineînțeles, Ford își dorește să atingă același scop și în 2021. Compania se așteaptă ca două treimi din vânzările totale de utilitare să fie reprezentate de vehicule electrice sau hibride până în 2030.
Via: autocar.co.uk
Nu aș cumpăra maşini făcute în Turcia, Mexic sau mai ales China
Ref Turcia: Am avut acum 12-13-14 ani (cand s-a lansat Auris) o Toyota Made in Turkey. Va marturisesc ca a avut tot felul de problemute de asamblare (chedere dezlipite, desprins scut motor la viteza mare pe autorstrada, greierasi bord etc).
Exista niste nise unde anumite activitati pot fi prestate cu aceste autoutilitare electrice. Sunt probabil activitati de distributie urbana care se fac doar ziua (noaptea sta la incarcat) si care nu presupun parcurgerea unor distante mari. Aici masina electrica se potriveste de minune. Singurul impediment ar fi, zic eu, pretul de achizitie care este mai mare decat la una clasica,
În UK liniştit din Londra până în Plymouth sunt 350 km deci nu îţi trebuie 1000 km ca să acoperi o metropolă cu toată zona, ţara adiacentă.... mai ales că sunt extrem de bogate....
Londra - Anglia, Brussels - Belgia, Amsterdam - Olanda, Copenhaga - Danemarca, Lisabona sau Porto - Portugalia, Berna - Elveţia, Praga - Cehia, Bratislava - Slovacia, Liubliana - Slovenia, Riga - Letonia, Vilnius - Lituania, Talinn - Estonia, Dublin - Irlanda... Irlanda pentru că zona de vest sud vest nu e prea locuită, Viena - Austria (mai puţin Alpii care sunt altă poveste)
Toate se pot acoperi cu doar 350 km range şi eventual o încărcare rapidă
Nu mai zic de restul metropolelor.... Paris, Milano, Frankfurt, Roma, Madrid, Berlin,...
https://www.posta-romana.ro/a1371/stiri/posta-romana-a-lansat-programul-posta-verde.html
Eu chiar le-am vazut in trafic...
Iar pentru @Edikk, cred ca traiesti pe alta planeta, dar o sa vorbim dupa ce iti cumperi tu asa ceva.