În ultima perioadă, marii constructorii auto au început să lase deoparte rivalitatea din trecut și se alieze pentru a reduce costurile. Cele mai recente exemple sunt alianțele formate între Grupul Volkswagen și Ford, respectiv Grupul BMW și Daimler, iar Alianța Fiat-Chrysler se înscrie din nou în această cursă.
Mike Manley, CEO-ul celor de la Fiat-Chrysler, a anunțat că este interesat de orice fel de formă de colaborare cu alți constructori prin care să îmbunătățească gama de modele și, în același timp, să mărească profitul comapiei.
"Vreau să găsim zone de cooperare prin intermediul parteneriatelor, indiferent dacă este doar o colborare sau un schimb de acțiuni care să aibă sens, pentru a oferi mașini mai bune pentru clienții noștri și profituri mai mari pentru acționari. Sunt foarte deschis", a declarat el pentru publicația Automotive News.
Cu numai câteva zile în urmă, presa internațională a relatat că Grupul PSA Peugeot-Citroen caută parteneriate pentru extinderea pe piața americană, iar una dintre primele opțiuni este chiar Alianța Fiat-Chrysler.
Peugeot este interesată în special de popularitatea celor de la Jeep pe piața americană, mai ales că producătorul american va lansa versiuni plug-in hybrid pentru Renegade și Compass.
Via Automotive News
Tot mai mult…infantilism ȋn zilele noastre (că doar n-ar ocoli tocmai universul auto). Mai bine mă refugiez ȋn coclaurile munților și plimb ursul cu roaba; sigur aș fi mai fericit.