Alianța dintre Volkswagen și Ford, tot mai aproape de realitate: “Negocierile au intrat în faza finală, totul va fi clar în scurt timp”

de Paul Cosma
Sambata, 15.12.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen și Ford discută ultimele detalii înainte ca alianța lor să fie consfințită, iar nemții spun că negocierile au ajuns în faza finală, potrivit Reuters.

Constructorii auto ne-au obișnuit în ultimii ani cu formarea unor alianțe prin care să reducă costurile de dezvoltare ale noilor modele, iar unul dintre exemple este dat de Volkswagen și Ford.

Cei doi mari producători au anunțat, în luna iunie, semnarea unui Memorandum de Înțelegere prin care vor analiza viabilitatea unui parteneriat. 

Potrivit Reuters, Volkswagen și Ford discută ultimele detalii înainte ca alianța lor să fie consfințită, iar nemții spun că negocierile au ajuns în faza finală.

“Discuțiile cu Ford sunt pe un făgaș normal. Mai sunt câteva detalii de dezbătut, așa cum se întâmplă în fazele finale de negociere, dar totul va fi clar în scurt timp,” au transmis oficialii VW.

De curând, șeful VW a spus că nemții ar putea să folosească fabricile Ford din SUA pentru a produce mașini VW pe pământ american. Este luată în calcul și varianta construcției unei alte fabrici VW în Statele Unite.

În ultimul timp, cei doi producători au transmis că poartă discuții privind colaborări în mai multe sectoare de activitate din industria auto.

Via Reuters

 

Comentarii (5)

  • Detaliile de dezbătut ar fi cum să facă șmecherii împreună fără să fie prinși ? Parcă văd peste câțiva ani ..." Ford se trezește în mijlocul unui mare scandal " :)
    13 7
  • - Ford n-are niciun proiect serios de electrificare
    - VW are nevoie de un cap de pod in USA si, in acelasi timp, sa-si distribuie mai bine costurile cu viitoarele electrice

    in concluzie, inca un cui batut in sicriul independentei industriei auto americane, incapabila sa se adapteze unei piete globale
    16 11
  • inexorabil
    …zise vianu și mai luă o gură de pietriș. “Piața globală” nu ȋnseamnă numai Europa. Să ne hazardăm pe pista vorbelor doar așa, ca să-l “ȋnțepăm” pe moș inexo, nu reprezintă o opțiune prea inteligentă…

    Nu mă surprinde faptul că VAG nu a ȋncercat să poarte tratative cu așii ȋn “tehnologii alternative” de peste Ocean, recte NGMCO; sigur este că nu numai banii ȋn sine aduc satisfacții, ci și…orgoliul – adică să ne ȋnvețe yankeii pe noi meserie, pe noi, germanii, alias omniscienții și omnipotenții Multiversului? Nu, tati, lasă că europenizatul Ford echivalează cu soluția ideală. Fabrici de-a gata ȋn State vrem! Investiții mai puține, căci ce-i mult strică. Plus că putem beneficia și noi de succesul lui F-150 sau al lui Mustang, că mai durează până la conturarea Olimpului lui Zeus electricus. Și, câtă vreme gălbejiții și periferia Europei salivează după trotinetele noastre, putem sta liniștiți chiar și ȋn domeniul tot mai stigmatizat al motoarelor clasice. Ah, să nu uităm SUV-urile…Avem atâtea, că nici măcar noi ȋnșine nu cunoaștem pe de rost nomenclatura lor, dar vom ticsi lumea de ele. Iar dacă nu vom reuși “din prima” ȋn State, pur și simplu vom lipi emblema Ford pe produsele noastre. Su(v)perb, nu?

    Dan Grecu, șmecheria constă ȋn…reducerea costurilor. Doar știi că numai ȋn această manieră se face “banul grup”. Crede cineva că “electricele” nu sunt și nu vor fi supuse acestei politici? Nu dorm noaptea șefii și managerii corporațiilor din cauză că se frământă cum să le asigure clienților calitate maximă?
    14 9
  • ,,
    in concluzie, inca un cui batut in sicriul independentei industriei auto americane, incapabila sa se adapteze unei piete globale" - adevărat. Ford are fabrici de pus la dispoziție, GM au și ei vre-o 5, Chrysler sunt sub papucul lui FIAT. Mai nou Trump tot o trage cu taxe de protecție (deși a obținut cel mai mare deficit din istoria SUA, ups) deci și piata chineză va dispărea din ochii americanilor. Din păcate pt ei, și nu numai, sunt aproape terminați. În SUA, în afara suv-urilor, vând prea puțin, asiaticii făcând jocurile, mai nou și europenii in segmentul lux. Dacă reușește și PSA sa ducă o marcă în zonă cum declarau după achiziția Opel, putem spune că mărcile americane sunt pur complet.
    6 6
  • De acord cu analiza, pana la faza cu europenii care fac legea in segmentul de lux. Acolo domina Tesla (care sunt americani) si pe anumite segmente japonezele.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru