Alfa Spider e gata de lansare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Alfa Romeo au publicat un set de fotografii care prefateaza lansarea in Europa a modelului care a primit la Geneva titlul acordat cabrioletului anului in 2006.
Dupa ce a fost prezentata la Geneva,
unde a castigat mult ravnitul titlu “Cabrioletul anului”, Alfa Romeo
Spider – practic versiunea cabrio a coupe-ului Brera – este gata de
lansarea pe pietele europene.
Italiana pur-sange, noua Alfa Spider a fost dezvoltata de Pinifarina in colaborare cu Centro Stile Alfa Romeo, si stim foarte bine ce tresariri de geniu au casele italiana de design. De altfel, asamblarea exemplarelor de serie va avea loc la uzina Pininfarina din Torino. Iar look-ul lui Spider nu mai mira pe nimeni, avand in vedere ca partea frontala este imprumutata in totalitate de la Brera, un model aclamat la vremea lansarii sale, in 2005, tot la Geneva.
Constructorul italian vorbeste de “linii romantice” pentru masina care masoara 1830 mm in latime, 4390 mm in lungime si 1310 mm in inaltime, cu un ampatament de 2530 mm. Spider este evident fidela unei capote “usoare”. Din profil se remarca habitaclul interesant, sustinut de ampatamentul destul de scurt. Blocurile optice posterioare sunt variatiuni pe subiectul dinamismului unui masini sport. In general, se pare ca inspiratia designerilor italieni a fost un model istoric al italienilor de la Alfa Romeo, Giulietta Spider. Arcurile de siguranta din spatele tetierelor reiau linia scaunelor, designul acestra nefiind insa cel mai reusit cu putinta. Se pare ca italienii si-au permis si un mic moment de slabiciune.
Alfa Spider ne este propusa cu doua motoare JTS pe benzina cu injectie directa, un 2.2 de 185 de cai putere si un 3.2 V6 Q4 de 260 de cai, ambele cuplate la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. Echipata cu motorul V6, Alfa Spider atinge o viteza maxima de 235 de kilometri pe ora si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde. In schimb, propulsorul de 2.2 litri reuseste sa trimita modelul italian la un maxim de 217 km/h si sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde. Nu trebuie uitat faptul ca echilibrul versiunii V6 este asigurat si de sistemul de tractiune integrala Alfa Romeo Q4.
Italiana pur-sange, noua Alfa Spider a fost dezvoltata de Pinifarina in colaborare cu Centro Stile Alfa Romeo, si stim foarte bine ce tresariri de geniu au casele italiana de design. De altfel, asamblarea exemplarelor de serie va avea loc la uzina Pininfarina din Torino. Iar look-ul lui Spider nu mai mira pe nimeni, avand in vedere ca partea frontala este imprumutata in totalitate de la Brera, un model aclamat la vremea lansarii sale, in 2005, tot la Geneva.
Constructorul italian vorbeste de “linii romantice” pentru masina care masoara 1830 mm in latime, 4390 mm in lungime si 1310 mm in inaltime, cu un ampatament de 2530 mm. Spider este evident fidela unei capote “usoare”. Din profil se remarca habitaclul interesant, sustinut de ampatamentul destul de scurt. Blocurile optice posterioare sunt variatiuni pe subiectul dinamismului unui masini sport. In general, se pare ca inspiratia designerilor italieni a fost un model istoric al italienilor de la Alfa Romeo, Giulietta Spider. Arcurile de siguranta din spatele tetierelor reiau linia scaunelor, designul acestra nefiind insa cel mai reusit cu putinta. Se pare ca italienii si-au permis si un mic moment de slabiciune.
Alfa Spider ne este propusa cu doua motoare JTS pe benzina cu injectie directa, un 2.2 de 185 de cai putere si un 3.2 V6 Q4 de 260 de cai, ambele cuplate la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. Echipata cu motorul V6, Alfa Spider atinge o viteza maxima de 235 de kilometri pe ora si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde. In schimb, propulsorul de 2.2 litri reuseste sa trimita modelul italian la un maxim de 217 km/h si sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde. Nu trebuie uitat faptul ca echilibrul versiunii V6 este asigurat si de sistemul de tractiune integrala Alfa Romeo Q4.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)