Alfa Romeo vrea să vândă 500.000 de unităţi pe an în 2014
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Impulsionaţi de primirea călduroasă a modelului Giulietta dar şi de planul de relansare propus de Marchionne, italienii de la Alfa Romeo îşi fixează obiective ambiţioase, pe care speră să le atingă în următorii patru ani. Harald Wester, administratorul delegat al subsidiarului Fiat, a declarat că începând cu 2014 Alfa Romeo va fi capabilă să vândă un total de 500.000 de unităţi pe an, adică aproximativ de cinci ori numărul de exemplare livrate în 2009.
Oficialul italian a declarat că afirmaţia sa se bazează pe intenţia constructorului din Peninsulă de a lansa şase noi modele în următorii patru ani. Vorbim despre varianta cu cinci uşi a lui MiTo, de viitorul model mediu Giulia, în variantă berlină şi break, de viitorul Spider şi de două SUV-uri, unul de talie medie şi unul ceva mai mare. Toate aceste produse se vor concentra pe siguranţă, spaţiu interior şi confort.
Wester a susţinut că evoluţia pozitivă a brandului Alfa se va datora şi alianţei create între Fiat şi Chrysler, ambele conglomerate urmând să folosească componente comune.
Un exemplu concret este platforma C-Evo, folosită pentru Giulietta, dar programată şi pentru a sta la baza altor modele americane şi italiene. Peste câţiva ani, un milion de exemplare ale platformei vor fi vândute anual, sub forma unor exemplare Fiat şi Chrysler.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ai fost in Italia sau locuiesti cumva acolo de stii problema interna a lor?Eu vb in cunostinta de cauza, unchiul meu lucreaza la Fiat Italia.Daca nu mai bine documenteaza-te de unde au facut ei rost de banii aia de a cumpara Chrysler si dupa mai vorbim!
Sau crezi ca au avut asa bani multi doar din vanzarile de Ferrari :))
Noi sa fim sanatosi...
Intr-adevar, in Italia Fiat nu mai sta asa bine. Tocmai din aceasta cauza incearca sa isi mute investitiile in alte zone mai favorabile. In Brazilia, a 4 piata din lume, sunt lideri la vanzari. Evident ca italienilor nu le convine ca Fiat sa plece pt ca pierd locuri de munca. Un mic exemplu care motiveaza Fiat sa plece din Italia:
- anul trecut fabrica din Pomigliano (5133 muncitori) a produs 35.000 de masini
- anul trecut in Polonia 6000 de muncitori au produs 600.000 de Panda.
Dpdv al productivitatii, parteneriatului lui Fiat cu Chrysler este bine venit.
Majoritatea analistilor auto si financiari sunt de parere ca singura solutie pe care FIAT o are la dispozitie este aceea de a vinde diviziile IVECO si CNH New Holland, primul pas fiind facut prin separarea acestor divizii de FIAT Auto si includerea lor in societatea FIAT Industrial ce va fi in urmatoarele luni listata la bursa, cei care detin in prezent o actiune FIAT urmand sa primesca si o actiune FIAT Industrial . Cel putin pentru IVECO, FIAT nu trebuie sa alerge foarte mult dupa clienti, in mai multe randuri Ferdinand Piech presedintele VW Group cat si presedintele MAN SE ( VW Group este cel mai mare actionar la al treilea producator european de camioane ) a declarat in presa germana ca IVECO s-ar integra perfect in grupul VW, fiind puternic in sudul Europei acolo unde Scania si MAN au o prezenta mai redusa . In plus IVECO ar fi un bun partener si pentru divizia de vehicule comerciale VW, pentru ca in urma parteneriatului dintre Daimler si Renault-Nissan, Dieter Zetsche nu a exclus ca noul Mercedes Sprinter ( primele doua generatii a fost dezvoltate impreuna cu VW ) ce va aparea in 2016 sa nu mai fie dezvoltat in comun cu VW ci cu Renault . In aceasta situatie, prin achizitia IVECO noua generatie de VW Crafter poate imparti platforma cu viitoarea generatie de IVECO Daily .
Revenind la FIAT, priviti vanzarile din luna mai si din primele 5 luni din Italia din clasa compacta si veti vedea ca FIAT Bravo ocupa locul 4 in topul celor mai vandute modele, liderul segmentului VW Golf avand vanzari duble fata de modelul italian .
Chiar daca VW ar cumpara marca, acele masini produse sub ei nu mai pot insemna acelasi lucru cu masinile facute cu adevarat de Alfa.
Pacat insa ca a fi italian inseamna si sa fii lenes si indolent si sa muncesti in impulsuri din cand in cand, sa bei espresso (e adevarat, f.bun) si sa citesti Gazetta dello Sport pana la ora 11, iar la 12:30 sa te duci la masa la cantina fabricii...