Alfa Romeo se pregătește de o modificare a numelor variantelor de performanță ale modelelor din gama sa, titrează olandezii de la Auto Visie. Potrivit surselor din cadrul mărcii italiene citate de olandezi, Alfa Romeo plănuiește să înlocuiască numele actualelor variante Quadrifoglio Verde cu ”Veloce”. Numele Quadrifoglio Verde va fi ulilizat în continuare de modelele italienilor, dar va rămâne rezervat variantelor mai performante decât cele care vor purta denumirea veloce. Altfel spus, italienii vor lansa noi variante Quadrifoglio Verde ale modelelor din ofertă, iar actualele variante vor fi redenumite Veloce.
Test drive Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Toate informațiile obținute de olandezi sugerează faptul că schimbarea de nume nu aduce nicio modificare mecanică pentru cele două modele Quadrifoglio Verde din portofoliul companiei. Asta înseamnă că Alfa Romeo Giulietta Veloce va fi echipată tot cu o motorizare 1750 Tbi de 240 CP. Există posibilitatea ca Giulietta și MiTo să rămână fără emblematicul trifoi cu patru foi, specific variantelor Quadrifoglio Verde.
Numele Veloce nu este deloc nou pentru Alfa Romeo, iar cuvântul înseamnă ”viteză” în limba italiană. În trecut, acesta era folosit pentru a desemna cele mai sportive modele din oferta producătorului din Milano. Primul model Veloce a fost Alfa Romeo Giulia Sprint GT, urmat de 1750 GTV și 2000 GTV. Primul Quadrifoglio Verde a apărut pe o Alfa Romeo în anii '20, când pilotul Ugo Sivocci și-a pictat un trifoi cu patru foi pe monopostul său pentru a-i purta noroc.
Mare, mare pacat de aceasta marca, la fel ca si de Lancia si chiar Fiat! In loc sa le puna pe picioare, marele-mic Marchionne le-a "rezolvat" de tot.
On topic: mi-e tare milă de zbaterile Alfei într-o epocă sălbatică a profitului...În faţa oricui îl văd în rromanika cu Alfa (sau cu Lancia sau cu Maserati; din păcate, Ferrari încape ici-colo şi pe mâini...interlope, în spiritul neamului parvenit şi snob care ţine morţiş să frapeze masele, adică "duşmanii", cu puterea "emanată" de banul nemuncit şi nelimitat) mă înclin cu respect şi fervoare...În această lună ar trebui să asistăm la lansarea oficială a mult aşteptatului urmaş al lui 159, de altfel un model foarte plăcut ochiului, la fel cum va fi şi Giulia...
Una peste alta, aş vrea şi ar fi firesc ca Lancia să fie reanimată...Stau drept ca să mă întreb şi mai drept: cumva (i)responsabilii FCA se tem că o ipotetică situaţie în care Lancia s-ar plasa pe acelaşi nivel de activitate cu Alfa Romeo ar duce la..."canibalizare" ? Privind prin prisma tradiţiei, ambele mărci sunt fenomenale, cu un mic plus tehnologic de partea Lanciei. Oare un cunoscător al universului auto şi cu intenţie de cumpărare ar putea să aleagă una în detrimentul celeilalte? Sau ar cugeta aşa: "La Alfa există un model sport în gamă, pe când la Lancia nu" ?
Mă rog, în viaţă unele întrebări sunt prea "nesimţite" şi de aceea "nu merită" răspuns...
Mă îndoiesc că în viitorul antihristic al omenirii voi avea parte de o conjunctură favorabilă; totuşi, dacă, din întâmplare (carevasăzică, "prin absurd"), ţara asta denaturată va încăpea vreodată pe mâinile mele, atunci îi voi condamna la muncă silnică (să zică mersi că nu-i voi transforma în făină proteică) pe toţi închinătorii la idolul Răutate (odată şi-odată, trebuie să devină şi dânsul incriminabil penal!), fără să clipesc. Ar fi un gest normal, drept, creştinesc, în ciuda aparenţelor. Şi le-aş da şi lor o utilitate! De fapt, în mod sigur o să-i "vânez" oricum, cu sau fără Putere politică...Şi i-aş recunoaşte chiar şi dacă ar simula cumsecădenia...Ochii sunt oglinda sufletului şi de aceea nu-i pot înşela niciodată pe scrutători.
Prin urmare, S-ule şi alţii asemenea, ţineţi aproape ca să vă pot înhăţa pe toţi laolaltă! Nu mă cunoaşteţi, pui de vipere!!
Nu, nu-i o promisiune, ci chiar o ameninţare!!!
Acum să curgă în capul meu epitete negative de fel şi chip, absolut "justificate", plus "fişe de evaluare psihiatrică"...Nu mă vor afecta câtuşi de puţin, deoarece sunt mai rece decât fierul iarna şi mai consecvent decât boul.
Drept urmare, succes la 'presedentie' ...dar mai intai, cauta-ti doaga care iti lipseste:))
- o marca Fiat care nu mai are nicio masina in clasele super-mini, compact, family, ci doar tz-spe variante ale aceluiasi 500, un panda si un rebut d-al americanilor rebrand-uit;
- o Alfa Romeo care ofera 2 modele + unul de nisa (4C) si se zbate de mai bine de 6 ani sa vina cu un inlocuitor pentru 159.
Si desi nu mi-a fost adresat direct reprosul -> DA, eu am avut masina italiana, in 2008 am cumparat un Fiat Bravo NOU, pe care l-am vandut dupa 3,5 ani (desi avea 5 ani garantie) si 22 !!! de intrari in service.
Si acum, "mari cunoscatori" ce sunteti voi, si evident posesori, astep sa-mi povestiti cum "pasiunea" este peste toate, si cum schimbarea unor denumiri o sa ajute marcile / marca respectiva cu... orice!
PS: nici macar n-ati inteles mesajul initial, ati sarit direct "la bataie", ca deh, pentru o discutie logica bazata pe argumente nu va ajuta neuronii se pare - problema e ca, cel putin Alfa, ar fi putut fi un foarte puternic concurent si o alternativa excelenta macar pentru VW, daca nu chiar pentru tripleta germana de lux, DAR prea-istetul Macaronarione (-> asta se numeste "ironie", apropo, nu typo) schimba denumiri, in loc sa faca ceva din marcile astea, si e mare pacat, asta am vrut sa spun.
Note to myself: De fapt, nici nu stiu de ce ma mai obosesc sa raspund la astfel de comentarii...
Ce demonstraţie "persuasivă": eşti prost fiindcă te ştampilez eu aşa şi gata! În viziunea lui (sau a lor, căci sunt mulţi: legiune) axiomatică, eu nici măcar roţile nu mă pricep să le schimb. Dar radioul ştiu să-l deschid? Poate mă învaţă $$$cabrosu'.
Constat zilnic, în traficul palpabil, câţi "omniscienţi" , "superiori" şi "infailibili" precum sarsailă de mai sus "îşi fac numărul"...De-aia naţia română a scos atâţia campioni de răsunet în ramurile motorsportului. M-hm!