Alfa Romeo știe că pentru a reuși în segmentul premium are nevoie de o gamă diversificată de motoare. A înțeles asta cu Giulia și se pare că înțelege acum și cu Stelvio. Constructorul din Peninsulă a anunțat că primul său SUV din istorie va fi disponibil și cu o serie de motorizări ceva mai „pământești”, accesibile publicului larg.
Cei care preferă motoarele pe benzină vor avea la dispoziție un nou agregat de 2.0 litri, construit în întregime din aluminiu, conectat la o transmisie automată cu opt rapoarte și la cunoscutul sistem de tracțiune integrală Q4. Motorul oferă 200 de cai putere și un cuplu motor de 330 Nm, fiind capabil să propulseze SUV-ul de la 0 la 100 de km/h în 7.2 secunde, până la o viteză maximă de 215 km/h.
Pentru cei care își doresc un crossover economic, Alfa Romeo pune la dispoziție și un diesel de 2.2 litri, care consumă în ciclu mediu 4.7 litri/100 de km și are emisii de 124 g/km. Este o unitate de concepție nouă, construită de asemenea din aluminiu, care vine la pachet cu 180 de cai putere și un cuplu de 450 de Nm.Performanțele sunt însă ușor mai modeste decât cele ale noului motor pe benzină: accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 7.6 secunde, iar viteza maximă se oprește la 210 km/h.
Aceste două noi motoare de bază se alătură unei game care includea deja un diesel de 210 cai și un motor pe benzină de 280 de cai putere. Vârful de gamă rămâne propulsorul V6 bi-turbo, de 2.9 litri, capabil să livreze 505 cai putere și 600 de Nm pe versiunea de top Quadrifoglio.
Comentarii (2)