Alfa Romeo renunță la numerele de înmatriculare montate asimetric, din motive de siguranță

de Tiberiu Safta
Miercuri, 29.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitoarele modele Alfa Romeo vor renunța la unul dintre detaliile vizuale care caracterizează marca italiană. Mai exact, numărul de înmatriculare din față va fi acum amplasat central, din cauza noilor norme europene de siguranță.

Alfa Romeo urmează să renunțe la amplasarea asimetrică numerelor de înmatriculare în față. Astfel, toate viitoarele modele Alfa Romeo vor avea acum numărul de înmatriculare din față amplasat convențional, în mijlocul barei de protecție. Potrivit lui Alejandro Mesonero-Romanos, șeful de design al mărcii italiene, această schimbare este impusă de către noile norme de siguranță General Safety Regulations (GSR) ale Uniunii Europene.

Aparent, cei care au stabilit noile norme de siguranță consideră că amplasarea numărului de înmatriculare în mijlocul barei de protecție reduce riscul ca un pieton să fie rănit de acesta în caz de accident.

Deși fanii mărcii vor fi cu siguranță dezamăgiți de această decizie, designer-ul Alfa Romeo spune că este mulțumit cu repoziționarea numărului de înmatriculare. „Asta ne va permite să avem oricum o simetrie, așa că eu sunt mulțumit. Eu sunt unul dintre cei care preferă numărul de înmatriculare în mijloc”, a declarat Alejandro Mesonero-Romanos.

Cel mai nou model al mărcii, Junior, are deja numărul de înmatriculare montat în mijloc.

Nu se știe, însă, dacă modelele Alfa Romeo vândute în afara Uniunii Europene vor păstra, totuși, poziționarea asimetrică a numerelor de înmatriculare.

via Autocar

Comentarii (3)

  • Cătălin
    O explicație puerilă, pietonii nu sunt niste râme care se târăsc pe șosele să le dea Alfistii cu plăcuța în cap. Cât despre regulamentul lui pește, a fost publicat ieri?
    3 1
  • La noul Junior era cam greu sa fie montat lateral, de fapt si Junior-ul din anii '70 avea numarul montat tot central. De fapt si Giulia acelorasi ani si GT 1750 si Montreal aveau aceeasi asezare, asa ca nu este o exceptie.
    3 1
  • Vasile
    Cu ce căcaturi se ocupă și idioții din UE. Nimeni nu-i întrece la idioțenii și absurdități. Partea proastă e că le înghițim pe nemestecate.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru