Salonul Auto de la Paris 2012

Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris

Publicat Luni, 17.09.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 4
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 1
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 2
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 3
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 4
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 5
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 6
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 7
Alfa Romeo MiTo SBK debutează la Paris - Poza 8
Alfa Romeo lansează la Paris două ediţiie speciale ale lui MiTo. Ambele poartă denumirea SBK şi celebrează sponsorizarea campionatului mondial de superbike.

Alfa Romeo MiTo va primi două ediţii speciale la Salonul Auto de la Paris. Modelul va fi oferit în versiunile SBK Limited Edition şi Superbike Special Series. Ambele ediţii speciale marchează sponsorizarea campionatului Superbike şi vin cu elemente speciale. Ediţia SBK este oferită în doar 200 de exemplare, iar toate sunt echipate cu motorul MultiAir de 1.4 litri şi 170 CP. Clienţii pot alege doar între negru şi roşu, în timp ce plafonul poate fi negru, roşu sau alb. De la grila faţă până la montantul C este trasată o linie care diferenţiază aceste modele de restul gamei MiTo.

MiTo SBK Limited Edition are şi un pachet aerodinamic în standard, alături de jante din titaniu cu diametrul de 18 inch. Interiorul prezintă numeroase accesorii dedicate, cum ar fi scaunele Sabelt cu elemente din fibră de carbon şi şezut îmbrăcat în Alcantara şi cusăturii roşii. Maneta schimbătorului de viteze şi volanul sunt şi ele îmbrăcate în Alcantara şi au cusături roşii, iar bordul are o placă numerotată care îi denotă raritatea.

Motorul de 170 CP îi asigură lui MiTo SBK Limited Edition un timp 0-100 km/h de aproape şapte secunde şi un consum mediu de 4.8 litri la sută.

A doua ediţie specială a lui MiTo este Superbike Special Series, oferită împreună cu aproape toate motorizările din gamă. Excepţie fac unităţile 1.4 de 70 CP şi 1.4 de 170 CP. Modelul preia o serie din elementele versiunii Limited Edition şi are un preţ mai mic, deoarece nivelul de putere este mai redus, iar producţia nu este limitată la un număr de unităţi. Spre exemplu, jantele standard sunt din aliaj şi au diametrul de 16 inch. Evacuarea este placată cu crom, iar capacele oglinzilor sunt vopsite în nuanţa titaniului. Caroseria prezintă o serie de logo-uri "SBK". Clienţi pot alege între negru, roşu, albastru şi alb pentru caroserie, în timp ce plafonul poate fi negru, roşu sau alb.

Interiorul lui MiTo Superbike Special Series prezintă tetiere cu logo-ul "SBK", bord negru "carbonlook", climatizare cu reglare manuală, radio-CD cu MP3 şi volan îmbrăcat în piele.

Opţional, clienţii pot comanda jante din aliaj de 17 sau de 18 inch, pedalier sport, stickere "SBK Limited Edition", un set de praguri laterale, difuzor de aer sport şi etriere vopsite în roşu.

Via AlfaRomeo


Comentarii (4)

  • 1.4 70 hp cat sa il provoci cu un logan
    2 13
  • @edide: motorizarea respectiva e pt Italia, incepatorii nu au voie sa conduca masini mai puternice de 77 cp (parca).
    11 1
  • @ztele
    si au zis "hai sa il facem de 70 dc limitarea e la 77" ... core pssssssss indiferent
    3 7
  • Are dreptate "ztele", doar ca nu in totalitate...
    Incepatorii din Italia sufera din cauza unei limitari. Nu pot conduce(in primul an de posesie a permisului) masini care au o putere mai mare de 55 kW/tona.
    La fel, nu pot conduce masini cu putere mai mare de 70 kW(aproximativ 95 CP).
    http://www.quattroruote.it/notizie/legal/vergogne-italiane-limiti-per-i-neopatentati
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru