Alfa Romeo a ţinut să aducă o serie de îmbunătăţiri versiunii 2014 a modelului MiTo. Sub-compacta italienilor aşteaptă de ceva vreme un facelift, însă până când acesta va fi gata, clienţii se vor putea bucura de câteva modificări discrete.
La nivel exterior, MiTo împrumută o grilă frontală nouă, inspirată de Giulietta, cu inserţii cromate, un fundal negru pentru blocurile optice faţă şi jante de 15 inch cu un design nou. Gama de culori disponibile pentru caroserie se lărgeşte şi ea cu o altă nuanţă, botezată Anthracite Grey.
La interior, modificările sunt de asemenea discrete. Ele includ însă o echipare diferită la nivelul planşei de bord şi trei noi combinaţii pentru tapiţerie. Lista de dotări se îmbogăţeşte şi ea cu un nou sistem multimedia, botezat Uconnect, care vine cu un display de 5 inch şi conexiuni multiple: Bluetooth, iPod, USB, AUX.Sub capotă îşi face loc şi un nou motor pe benzină, TwinAir, cu o capacitate de 0.9 litri. Acesta dezvoltă 105 cai putere şi un cuplu motor de 145 Nm. Suficient pentru a garanta o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 11.4 secunde şi pentru a atinge o viteză maximă de 184 km/h. Alfa Romeo promite şi un consum mediu de 4.2 litri/100 de kilometri şi emisii de invidiat, estimate la doar 99 g/km.
Versiunea 2014 a actualului MiTo va debuta în curând pe toate pieţele europene.
Singura Alfa adevarata din present este 4C, o masina la superlativ. Alfa trebuie sa fie o masinarie incredibil de frumoasa, dar si dura, nebuna, barbateasca. Nu stiu cand o sa mai vad o Alfa de volum cu tractiune spate, in lipsa careia, BMW defileaza nestingherit. Asa cum spunea cineva acum cateva zile, ultima Alfa a fost modelul 75 si avea dreptate, nu neaparat pt ca a fost facuta cand inca nu era sub Fiat, ci pt ca avea arhitectura unei sportive autentice si avea urmele acelui geniu ingineresc specific Alfa, care in present este cam pa.
Pana nu vad o Alfa asa cum trebuie, noua sau sh, marca asta din pacate n-am cum s-o iau in considerare. Stiu, exista 4C, dupa care tanjesc ca cainele lui Pavlov, dar ..(pretul).. si iar dar..(familia)..
Ar mai fi 164, dar cam toate sunt vechituri, si-n rest, tot ce e mai nou...neinteresant.
Acest "motor" de 0.9 are ceva vechime, dar tot o glumita ramane. Sunt curios daca vor exista peste zeci de ani colectionari de motoare (sub)unitare ale prezentului! Oare se vor infiinta cluburi pro-downsizing? Oricum, in ritmul asta de "contractie" globala a cilindreelor, pare ca ne vom intoarce la masinile de buzunar ale istoriei, gen "japoneze" liliputane din anii '60-'70 (straniu......atunci lumea nu s-a confruntat cu nicio criza). Dar cred ca isteria ar putea merge si mai departe, pana la aparitia rolelor cu motoras, bune de incaltat (care sa inlocuiasca masinile), cu consum de cativa mililitri de motorina (si aia biodiesel) pe suta de km, basca un motorel electric alimentat cu baterii ordinare de la buticul din coltul blocului (vorbim de hibride in toata regula). Iar cine vrea high-tech la bord......sa scoata smart-phone-ul din buzunar, ia uite tupeu, muieti-s posmagii ?! In caz de ploaie, va prospera industria......pelerinelor in domeniu. In caz de ninsoare, vom trece la adoptarea pneurilor de iarna, pardon, a patinelor (cool; am putea face drift-uri cu "masinile" la patinoar).
Dar ce ne-am face in caz de accident? Sper sa nu ma ciocnesc cu vreo soferita, atat de grav incat sa fie chemata Descarcerarea. Daca impactul va fi mai bland, o voi invita la o racoritoare si unde mai pui ca i-am ferici si pe tipii de la RCA.
cu 2 modele in portofoliu nu va face mare branza(am exclus 4C,acesta find un model mai de nisa)
Alfa are nevoie de un sedan mediu cu tractiune spate si 'stil italian'
si un mini-suv.......un concurent pt. Juke......
si la cat de bine se vand suv-urile de segment B.........ar fi pacat ca Alfa sa nu incerce.......mai ales ca in acest segment se pune pret pe stil
italieni ar avea o sansa in lupta cu Juke,2008,Paceman.......