Alfa Romeo MiTo primeşte un diesel ultra-economic: 3.5 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Motorul cu doi cilindri TwinAir începe să-şi facă loc treptat în întreaga gamă a Grupului Fiat-Chrysler. După ce şi-a început cariera pe Fiat 500, a trecut apoi pe Lancia Ypsilon şi noul Fiat Panda, iar acum ajunge pe Alfa Romeo MiTo, cel mai mic model din portofoliul constructorului italian.
Motoul cu doi cilindri care beneficiază de tehnologia Multiair şi care dezvoltă 85 de cai cu ajutorul unui turbocompresor va fi disponibil pe MiTo imediat după Salonul Auto de la Frankfurt, acolo unde va fi expusă o maşină care va avea sub capotă acest motor. Va reamintim că motorul TwinAir are o cilindree de 900 de centimetri cubi şi dezvoltă 85 de cai putere la 5500 de rotaţii pe minut. Cuplul maxim este de 145 Nm şi este pus la dispoziţie constant între 2000 şi 3500 rpm. Fiind un motor foarte mic, consumul şi emisiile sunt la fel de mici. Astfel, MiTo emite doar 98 de grame CO2/km, în timp ce consumul promite să fie stabil în jurul valorii de 4 litri/100 km.
0.9 Twinair nu este singurul motor care va debuta pe MiTo în această toamnă.
Modelul italian din curtea celor de la Alfa Romeo va avea în oferta comercială un diesel JTDM de 1.3 litri capabil să dezvolte 85 de cai putere. Acesta va beneficia de Start-Stop, de o turbină cu geometrie variabilă, de o nouă pompă de ulei şi de un alternator "inteligent", aceste elemente ducând emisiile până la doar 90 de grame CO2/km. Consumul este unul infim, 3.5 litri/100 km în regim mediu mixt, rularea extraurbană coborând chiar până la 2.9 litri/100 km. Marea surpriză promisă de Alfa Romeo în italia este faptul că reviziile vor fi realizate la fiecare 35.000 de kilometri, un interval de revizie foarte bun în comparaţie cu media pieţei în acest moment. Rămâne de văzut dacă promisiunile din Italia se vor oglindi şi în oferta din România.via | Alfa Romeo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Iar consumul de pe hartie chiar are sanse minime spre nule sa fie atins in circulatia de zi cu zi...
Mi-ar placea sa vad ce mai spun baietii care flegmau pe Golf-urile cu motoare TSI de 1.2...
P.S. nu ma pot abtine.Baietii care flegmau pe Golf-uri inainte nu vor spune nimic,doar vor continua sa faca ce faceau(in perceptia ta).
Multa sanatate.
Multi au modele cu revizii la 30.000. Dar daca iti dai seama ce inseamna traficu` din Rumanica si mai ales Bucuresti, faci revizia mai devreme, macar cu 5000 de km. Si asta in mod special pentru filtrele de aer si motorina. La sfarsit o sa te coste mai putin...
Faptul ca motorul de 0.9 e in 2 cilindri e si mai rau.
Consumul masurat de calculator sau cu sonda? Hai sa-l vedem si pe Mito fiindca Panda e mai usor.
Am mers cu un Punto Classic cu motor pe benzina de 1.2. A fost tare distractiv...
Baietii aia normal ca nu vor mai spune nimic acum si normal ca vor continua sa faca ceea ce faceau fiindca asta faceau, nu fiindca mi s-a parut mie.