Alfa Romeo MiTo primeste tehnologia MultiAir

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 16.06.2009
Alfa Romeo Mi.To va primi trei motoare noi, care au o cilindree de 1.4 litri si dezvolta intre 105 si 170 CP. Noile unitati vor fi disponbile in gama Mi.To din septembrie.

Alfa Romeo va echipa modelul Mi.To cu un propulsor de 1.4 litri, care beneficiaza de tehnologia MultiAir. Unitate este dezvoltata de Fiat Powertrain Technologies si va fi disponibila in trei versiuni de putere. Versiunea entry-level a acestui propulsor dezvolta 105 CP, iar versiunea de la mijlocul gamei ofera 135 CP, pe cand varful gamei 1.4 MultiAir dezvolta 170 CP. Cele trei versiuni ale propulsorului de 1.4 litri vor fi disponibile atat cu transmisii manuale cu cinci trepte, cat si cu transmisii manuale cu sase trepte.

Noile propulsoare MultiAir vor fi disponibile in gama Alfa Romeo Mi.To incepand cu luna septembrie a acestui an. Unitatile de 105 si 135 CP vor fi oferite pentru intreaga gama Mi.To, pe cand versiunea de 170 CP va fi disponbila doar pentru o editie speciala a acestui model, care va fi denumita Quadrifoglio Verde MiTo. In comparatie cu un propulsor supraalimentat conventional, unitatile MultiAir ofera o crestere de putere de 10% si o crestere a cuplului motor oferit cu 15%. Consumul de carburant si emisiile de CO2 sunt reduse cu 10 procente, iar emisiile de oxizi de azot sunt cu 40% mai scazute.

Via | AlfaRomeo

Comentarii (8)

  • marius
    fantastic de atragatoare motoarele astea ...doamne ajuta si de fiabilitate ! :D
    3 1
  • ceva mai slabe decat motorizarile 1.4 tsi VW (motoar ce detine titlul de eoty in clasa sa)
    1 1
  • Andrei,p
    Detine premiu de cand motoru asta nu exista. Habar nu ai tu ce inseamna Multi air, vorbesti in gol.
    1 1
  • V.l.a.d.
    motare
    Daca vor aduce motoarele astea in Romania cum au adus si motorul 1.6 multijet de 120 cp de pe Bravo, e clar.

    Va mai dura mult si bine....

    Rusine Autoitalia!!!
    1 0
  • @ANDREI P
    LA FEL CUM TU NU STI CE INSEAMNA TSI TWINCHARGER SI DE CE A FOST 3 ANI LA RAND MOTORUL ANULUI (ORICUM CINE S-AR URCA INTR-O MASINA DE FETITE EMO??)
    2 0
  • @andrei p
    uite ma andrei iar a iesit 1.4 tsi motorul anului...si nu doar la categoria sa...ciudat dar acum e motorul anului peste toate ;)
    0 0
  • hai inghite in sec andrei 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Golf Variant,
    Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra)
    293

    2. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (Golf, Golf Plus, Golf Variant,
    Scirocco, Eos, Jetta, Passat, Skoda Octavia, Audi A3,
    Seat Leon, Altea, Škoda Superb)
    154

    3. Fiat 1.4-litre Turbo (Fiat Abarth 500, Abarth Grande Punto,
    Linea, Bravo, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito) 147
    1 1
  • Andrei.P
    Pai stai ma ca asta e motoru normal de 1.4 TB fara multiair :D vedem la anu cum iese motoru cu multiair.. ca dabea se lanseaza
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru