Esential
95 | de cai putere dezvolta motorul 1.3 JTDM-2. |
200 | de Nm sunt disponibili inca de la 1500 de rotatii in cazul noului motor diesel dezvoltat de Fiat. |
95 | de cai putere dezvolta motorul 1.3 JTDM-2. |
200 | de Nm sunt disponibili inca de la 1500 de rotatii in cazul noului motor diesel dezvoltat de Fiat. |
Fiat a anuntat lansarea unei noi generatii de motoare diesel, botezata cum altfel decat Multijet II. Noua tehnologie diesel, dezvoltata de Fiat Powertrain Technologies, presupune controlul cantitatii de carburant injectat in cilindru, ceea ce duce la obtinerea unui consum si a unor emisii foarte scazute.
Noul sistem debuteaza pe motorizarea de 1.3 litri JTDM-2, instalata pe Alfa Romeo MiTo. Propulsorul livreaza un total de 95 de cai putere la 4000 de rotatii si un cuplu motor de 200 de Nm incepand cu 1500 rpm. Resursele sunt suficiente pentru a propulsa hatchback-ul de la 0 la 100 de km/h in 11.6 secunde si pentru a-i permite sa atinga o viteza maxima de 180 de km/h.
Toate acestea cu un consum mediu de numai 4.3 litri/100 de kilometri si o valoare a emisiilor de CO2 de 112 g/km. Unitatea Euro 5 este ajutata in acest sens si de sistemul start-stop si de filtrul de particule.
Noul Alfa Romeo MiTo 1.3 Multijet II va fi disponibil cu trei niveluri de echipare, Turismo, Lusso si Veloce, si va fi regasit mai intai pe piata din Marea Britanie.
via | zercustoms
Pai ofera motor de 1.4 benzina la 170CP si dieselul asta doar 95??? Ce or sa zica baietii cand or sa-l vada? Ca e submotorizat cu siguranta, ca asta e noul trend, motor mic cai multi! Deci dragilor, pana nu scoati un motor gen 1.3 si 140CP puteti sa nici nu-l puneti p-asta, mai ales pt aia cu TSI in cap.
Nu pot pune motor de 1.9 pe el ca va fi o harmalaie inauntru, dar parca 1.6 tot mergea si poate scoteau din ala 140-150 de cai.
Intr-adevar am scos si consum de 15l/100 pe bucuresti pitesti la 160 constant, viteza la care s60-ul de acuma cu motor de doua ori mai mare tot diesel consuma 6.5L.....dar acolo deja e diferenta de cuplu, raportul din cutie, etc