- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Alfa Romeo Mi.To costa 13.990 de euro cu TVA in Romania
Te dai cu loganu si vorbesti de Alfa Romeo.Esti patetic
In romania nu se cumpara asa ceva.... clientii de aici sunt cu pretentii.
Daca in cea de 78 de CP te vei simti ca intr-un Grande Punto chior dar cu materiale diferite si design imbunatatit, in cea turbo benzina probabil vei putea sa concurezi linistit cu Mini.
Asadar ideea de a pune ceva in mijloc in clasa asta mica intre premium si masini uzuale poate nu e rea. Probabil ca pentru Romania 78 CP e totusi mult prea putin la imaginea premium si la cele submotorizate pretul mi se pare mare.
Ar merge daca s-ar cumpara ca declaratie de stil cum e Fiat 500, dar nu e cazul si cei care vor stil si "premium" au bani ca sa nu faca multe compromisuri si pot lua Mini.
Cu toata confuzia asta cred ca 50 de masini e o tinta de fricos...
Motorul de 78 de cai am inteles ca ar fi din cauza italienilor care nu au voie sa conduca masini mai puternice de N cai in primu an de carnet de sofer. Si probabil s-au gandit ca la un pret asa mic s-ar vinde si aici.
Just my 2 cents
asta e linku
http://www.alfaamore.ro/alfa-romeo/alfa-romeo-mito-pleaca-de-la-15350-euro/
@ andrei...ne lasi cu succesurile lui 159...ce vanzari au avut cu balena???? ne lasi cu mito(intra pe alfaclub sa vezi la cati nu place !) sa se vanda si pe urma mai vorbim! sa treaca 2-3 ani sa vedem cat de bun e! nu mai face trimiteri la seat pt ca 1) nu sunt fan seat! 2)leon nu se vrea premium si nici "sportivo"! (de la alfa te astepti la mai multe si un ultima vreme cam nimic) -156 e istorie!....si 3) interiorul lui leon cupra este chiar misto! stiu ca are forme ciudate si nu a placut la multi! so beat it!
Daca va fi prea rigida cum spun unele teste britanice si eventual zgomotoasa sau nerafinata, va fi iar o Alfa Romeo care se va vinde in cateva exemplare pe care le vom vedea cu titlu de raritate semiexotica pe strada. Daca perceptia va fi ca masina e de calitate mai are o sansa desi inca mai trebuie sa lupte cu mitul fiabilitatii scazute a masinilor italiene.
Pentru doritorii de hot hatchva trebui totusi sa fie mai performanta decat versiunea FR Seat sau Polo cum-se-mai-numeste care acum are 1,8 T pentru ca acea masina la nivel de senzatii e comparabila foarte clar cu benchmark-ul actual, Mini si pretul este unul mult mai mai bun.
Doritorii de stil care sa dea sume mari pe masini mici in Romania nu sunt pe toate strazile. E adevarat ca in Italia si Grecia Smart a avut un mare succes datorita stiulului dar noi nu avem mentalitatea lor...
Pun pariu ca nu ai condus in viata ta Alfa Romeo sau o italianca sa vezi atunci "feelingul" masinilor italienesti de care se vorbeste in toate partile. Nu degeaba zic toti ca au "suflet". Te salut
ai gasit linkul cu pricina pe siturile din it????nu prea cred!
pun pariu ca nu ai condus in viata ta A-R sau o italianca... sa vezi atunci problemele de care am amintit!
Eu am Bravo luat de nou de un an si ceva, 20.000km pana acum si nici o singura problema si a vazut multe inclusiv drumuri neasfaltate sau ticsite de gropi. Starea la care ajunge masina ta nu e din vina ei, e din vina celui care o conduce. Daca tu ignori gropi, apesi peda la podea cand pleci dimineata si motorul e rece, nu are cum sa te tina nici o masina.
A zis cineva de Lancia ca va fi ingropata de Fiat, voi chiar nu stiti ce motoare ofera Lancia pe noua Delta? Hai de curiozitate intrati pe site sa vedeti niste cifre si o sa vedeti motoarele bi-turbo care nu se gasesc la Fiat si asa o sa intelegeti.
Mito e o masina ca toate celelate, si Beetel-ul cand a aparut a fost hulit de unii si apreciat de altii.
Nu uitati ca Seat provine din Fiat inc az ca nu stiati asa ca spor la cumparat Ibiza :)
cand vor aduce cei de la Auto Italia si Bravo`ul cu motor 1.6 diesel de 120 CP ???
Stiti voi ceva? sau puteti afla?