Cum era și normal, Alfa Romeo are așteptări mari de la noul său SUV Stelvio, prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles.
Stelvio are în plan țintirea clienților care alegeau de obicei SUV-urile germane premium din triada Audi, BMW și Mercedes. Prin urmare, italienii au conceput un nivel de echipare similar rivalilor și au plusat cu o motorizare de 510 cai putere, similară celei de pe Alfa Giulia Quadrifoglio Verde.
Cu ajutorul lui Stelvio, Alfa Romeo speră să își revină pe piața din Statele Unite, acolo unde vânzările au scăzut dramatic cu 23 de procente. Anul acesta, italienii au vândut doar 441 de mașini, majoritatea Alfa Romeo 4C Coupe și Spider.Stelvio și Giulia ar urma să adune mai mulți clienți și să ajute brandul să atingă ținta de vânzări propusă pentru anul 2018: 400.000 de unități la nivel global.
Reid Bigland, șeful Alfa Romeo în Statele Unite, a declarat că ”motivul pentru care clienții vor cumpăra un Stelvio este modul în care acesta se conduce.
Vor fi uluiți de ținuta de drum. Și fiecare model Alfa Romeo trebuie să promită asta. Vă garantez că această mașină nu va dezamăgi”.
https://www.youtube.com/watch?v=NbpWpFj4JY4
Agasandu Mafiotio, ai comis o imprudență sugerându-ne să “constatăm” cât de periculos ar fi pe șosea un “Marsadas Bantz”. Ȋn (același tip de) săbii să ne tăiem? Nu mă refer la segmente / clase, ci la sursa mediatică. Perfect. Adică poftim:
www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ
Vrei și desert? La dispoziția ta! Dura lex, sed Lexus:
www.youtube.com/watch?v=3uuy5LVv8pA
De ani de zile am vrut să creăm acel climat conversațional care să ne binedispună ȋn contra vicisitudinilor cotidiene (Dumnezeu mi-e martor că nu mint cu nimic), indiferent cum se numește fiecare dintre noi (sau, ca să preiau o expresie din “Ferma Animalelor”: “clever or simpler”), dar tu ai preferat să rămâi ȋndărătnic…Nu cred că-ți permiți luxul unui război psihologic cu taica inexo, dar, deși m-ai plictisit peste măsură, te asigur că, atunci când te vei opri tu, voi depune și eu “armele”. Sunt parolist, nu te ȋndoi.
On topic: am priceput și am admis rolul noii Giulia (pare a oferi o experiență antrenantă, la o primă evaluare vizuală; piesa de rezistență o consider volanul “foarte” sport: www.youtube.com/watch?v=dIt7Jr2B0bI), ba chiar ar fi senzațională o confruntare de zile mari cu “omoloagele” Triadei, dar și cu ATS-V (modelul Italian de abia a ieșit din găoace, deci ar mai fi de așteptat un asemenea scenariu), dar sensul acestui SUV ar fi…care? Ce tradiție ȋn domeniu o recomandă pe Alfa? Unde se află deja un furnicar de modele ale concurenților, aruncă și italienii unul – de ce? N-ar fi de preferat (re)zămislirea segmentelor C,D și E pentru…Lancia? La urma urmei, Alfa Romeo poate fi considerată o marcă premium sau nu? – AM sugerase deunăzi că da. Ȋntreb și eu, nu dau cu parul.
un plus de la mine, ma bucur ca mai sunt si altii care au observat motivatia din spatele unor "comentatori"
Stelvio o sa fie cumparat de Muricani cu bani si fara cap, adica o sa rupa gura targului
Și eu m-am gândit, la un moment dat, că acest măscărici ar putea fi cineva "de sus", dar mi-a fost teamă să nu fiu etichetat drept paranoic.
Ei, ce răi suntem: fiecare trebuie să trăiască ȋntr-un fel sau altul; ce sponsor te-ar sprijini dacă ar vedea că n-ai “vad” ? Așa că doar o ambianță de OTV asigură fluxul de clienți, pardon, de gură-cască. Dacă mecanismul jurnalistic s-ar reduce la reliefarea factorilor pur mecanici și informativi, la fiecare articol ar apărea, ȋn medie, 2-3 comentarii sobre și leșinate (pe AM, unele articole chiar sunt sau par de acest gen și se ȋnțepenesc la…zero reacții), astfel că sponsorii ar deduce că…puțini le-ar “viziona” reclamele, poate și mai puțini dintre cei care s-au ȋncumetat să scrie ceva. Dar, dacă intervine bufonul site-ului (nota bene: conștient de sine!) și aruncă invective ȋn stânga și ȋn dreapta, atunci orgoliile se aprind și cei nedreptățiți purced a-l ȋnfrunta, iar alții, “neutri”, fiind izbiți ȋn mufarină de inepțiile (intenționate?!?) de ordin tehnic, se simt datori să-i răspundă “strict pe temă” și, astfel, tactica clocită ȋn redacție ȋși face efectul…Trebuie să aprinzi becul ȋn bezna platitudinii, ca să atragi fluturii. Astăzi, deontologia jurnalistică a devenit o…hârtie igienică (parfumată, desigur) tocmai pentru autorii care, teoretic, s-ar cuveni s-o respecte…Cauza nu-i greu de intuit: prelunga și nevrotica stare de incertitudine economică (deloc ȋntâmplătoare…știu mai bine alde Rothschild, Bilderberg, B’nai B’rith, FMI, BM, NWO, iudeomasoneria etc.) a ajuns să schimonosească inclusiv ținuta publică, prin definiție solemnă și decenii la rând intransigentă, a “societății civile”, transformând-o tot ȋntr-o ceată de animale obsedate de supraviețuire și atât, precum plebea…Iar animalul ȋnfometat sau amenințat de spectrul foamei (inclusiv omul, care, fiind un pic superior animalelor "propriu-zise", se ȋnspăimântă la gândul marginalizării sociale și al condițiilor de sihăstrie), precum prea bine știți, nu ține cont de nimic altceva decât de satisfacerea cât mai grabnică a cerințelor trupești, ȋn acele clipe funeste discernământul și conștiința (animalului-om) fiind complet suspendate ȋn eter – iată asul / atuul din mâneca viitoarei Fiare antihristice și de abia apoi propaganda patimilor & distracțiilor ne va cununa cu compromisul și ne va aduce pierzania! Nu puțini “analiști” sar de la o televiziune la alta ca lăcustele; de ce oare?
Apropo de tembelizor: ia să se axeze redacțiile pe documentare științifice, știri obiective și alte emisiuni fără nicio dâră de senzaționalism și mahalagism; de ce credeți că gem de publicitate televiziunile comerciale? De exemplu, fragmentează filmele ȋn așa fel, ȋncât ȋți piere tot cheful să te uiți – preferi să te “muți” pe internet, dar și acolo…
@LR, n-ai de ce să te temi de calificative; eu, de pildă, am fost ștampilat, pe diverse site-uri și de diverse persoane: “taliban ortodox” , “fanatic religios”, “extremist”, “antieuropean”, “tehnofob”, “retrograd”, “psihopat”, “sociopat” etc. Unde crezi că mă doare?
Trebuie să existe cinci trepte ale devenirii ȋntru rezistență, obligatoriu interdependente (adică niciuna nu poate fi importantă luată izolat, fără conexiunea cu fiecare dintre celelalte trei), deci nu le redau ȋntr-o ordine a ȋnsemnătății particulare, dar le poți socoti etape consecutive:
— putere de ȋnțelegere pertinentă a vremurilor actuale și a rolului eu-lui ȋn balanță cu acestea;
— voință clară, fermă și de neclintit, izvorâtă din rugăciune tainică și necontenită;
— curaj fără ezitare, vecin cu sângele rece, până la admiterea sacrificiului de sine – ȋn cazuri extreme;
— ajutorul lui H. ;
— ȋntărire sufletească de la D.S. (am scris doar inițialele, fiindcă unii sunt alergici la termenii respectivi).
Mai ales de tri-pandemia fatală ignoranță-indolență-lașitate, care a paralizat lumea de astăzi, se cuvine să ne ferim cu orice preț...