În luna februarie, mai multe surse anunțau că Alfa Romeo amână lansarea modelului Giulia din cauza unor probleme de siguranță. S-a mers chiar și până la supoziții privind un comportament defectuos la testele de siguranță. Mai exact, se zvonea că Alfa Romeo Giulia ar fi obținut rezultate dezastruoase la testele interne de impact frontal și lateral.
Italienii au negat astfel de zvonuri, declarând prin intermediul unui purtător de cuvânt, că informațiile apărute în presă ”nu sunt precise și nu sunt reprezentative”.
La mai puțin de o lună de atunci, Alfa Romeo a expus Giulia și în cadrul Salonului Auto de la Geneva, alături de gama completă de motorizări, nu doar împreună cu versiunea de top Quadrifoglio Verde. Și tot la Geneva am aflat că sedanul italienilor se lansează în data de 15 aprilie.
Odată cu aceste anunțuri, au apărut însă și informații care au confirmat parțial zvonurile din februarie. Fabrizio Curci, președintele Alfa Romeo, a recunoscut că au existat probleme de inginerie care au amânat lansarea oficială, însă ele nu au avut legătură cu performanțele mașinii la testele de siguranță. Tot Curci a ținut să precizeze că decalajul a fost de numai câteva săptămâni, și nu de șase luni așa cum s-a vorbit în presă.”Nici măcar un singur șurub nu a fost lăsat neverificat. Este o mașină nouă și este adevărat că am vrut să o lansăm cu un înalt standard de calitate. Asta a generat o întârziere de câteva săptămâni, nu luni. Mașina este gata și respectă toate normele impuse de organele de reglementare”, a declarat Fabrizio Curci.
La Geneva am aflat că noua Alfa Giulia va putea fi comandată cu două versiuni ale unui turbodiesel de 2.2 litri.
Acestea dezvoltă 150 CP și 380 Nm, respectiv 180 CP și 450 Nm. Dacă mergeți pe mâna benzinei, Alfa Romeo vă pune la dispoziție un motor de 2.0 litri cu patru cilindri care dezvoltă 200 CP și un cuplu de 330 Nm la 1750 rpm.
Hai sa nu incepem cu "socant" pe AM