- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Alfa Romeo îşi revine: Giulietta duce brandul italian la cea mai mare creştere din Europa
Acel tabel de mai sus demonstreaza inca o data prejudecatile romanilor fata de aceasta marca in comparatie cu clientii acesteia din tarile civilizate.
Pe de alta parte, nu doar prejudecatile reprezinta un handicap al marcii in acest colt al europei cat faptul ca aceasta este reprezentata extrem de deficitar in tara.
In Brasov de exemplu nu am mai vazut o Alfa in showroom de aproape un an in timp ce in Bucuresti nu prea au masini de drive test.
Pana ce FIAT nu isi va deschide un birou de marketing in Romania, marcile acestui grup (cu exceptia Ferrari si Maserati) nu vor reusi sa se genereze vanzari substantiale.
Ce este insa important de retinut din cifrele prezentate in articol este faptul ca Alfa Romeo reuseste aceste volume cu doar 2 modele.
Din cele peste 63k unitati vandute in europa, peste 85% sunt Mito si Giulietta, in afara de acestea avand inca in productie doar modelul 159.
Probabil vanzarile vor fi cel putin dublate de aparitia a inca 4 modele in urmatorii 3 ani (Giulia, 2 modele de SUV si 4C).
@flavius sincer nu vad Mito si Giulietta ca iar fiecare in clasa sa,imi par cele mai atractive Dar, parca altul e potentialul Alfei ,spre alte clase mai superioare ;-)
Ma bucur pentru revenirea Alfa si cred ca, dupa cum vorbesc si cifrele de vanzari, se intampla ceea ce am citit intr-un articol : ''Romeo si-a gasit Giulietta in mod oficial''. Din punctul meu de vedere, este o masina frumoasa, care nu seamana cu celelalte modele de pe piata. De asa ceva este nevoie in peisajul auto.
iar mito e masina de gay oricand. sa zici ca e ami faina decat seria 1 sau mai stiu eu ce e vorba de gust. din poze imi place, in realitate cand am vazut-o nu-mi mai place.