- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Alfa Romeo, invitat de onoare la Pebble Beach
Seat e singurul mass producer cumparat de VAG, restul sunt fie drepturi de autor pentru marci mai vechi, disparute intre timp, fie marci relativ mici, aflate in mari dificultati financiare, deci s-o lasam mai moale cu iesitul la cumparaturi.
Spre deosebire, Tata a cumparat Jaguar si Land Rover, Geely a cumparat Volvo, Fiat a cumparat un colos precum Chrysler, deci termeni de comparatie exista doar daca salivam la masini pe care nu ni le permitem.
@Bogdan: deosebirea e ca Alfa Romeo e invitat de onoare.
cu siguranta ca intrarea vw in f1 se va face prin alfa si ma bucur ca vor pune pe picioare fabrica arrese! rezultatul va fi doar unul pozitiv! imaginea alfei va creste la fel si calitatea produselor sale, fara sa schimbe ceva in ceea ce se asteapta cumparatorul de la o alfa la fel cum s-a intamplat si cu lambo care a crescut fenomenal de cand e in ac grup...nu mai vb de imaginea care si-au creat-o....
mai dureros e ca avem ganditori precum esti tu care au frustrari mari cand aud de vw ...dar vai ce mult astept ziua in care se va intampla...o sa va zvarcoliti in somn cu gandul ca veti fi bagati in aceeasi oala cu golfistii
fi atent: giugiarooo....alfaaaa...... uuuuuuuuuuu cosmarurile se adeveresc pt frustrati
apropo ba ZTELE alta afacere proasta si cu giugiaro asta...ce trist ba ca nu mai o sa scrie pe nici un model CEVA DE GENUL ALFA BRERA BY GIUGIARO
DECAT DACA LOGIA ISI VA SPUNE CUVANTUL:
"VW Group va cumpara Alfa Romeo pentru ca Ferdinand Piech isi doreste foarte mult aceasta marca iar Sergio Marchionne este prea inteligent pentru a rata o asemenea oportunitate
Azi VW Group a prezentat rezultatele pe primele 6 luni si acestea sunt exceptionale datorita in primul rand vanzarilor din China si SUA foarte bune . Rezervele VW Group in momentul de fata sunt de 17.5 miliarde euro, suficiente pentru a integra complet Porsche AG in acest an dar si compania MAN SE ( este un gigant industrial care produce printre altele si camioane ) . O alta achizitie foarte probabila chiar din acest an este potrivit presei germane si italiene cea a marcii Alfa Romeo . Pretul estimat undeva intre 1 si 1.5 miliarde euro este considerat ENORM de toti analistii auto din Italia, acest pret fiind posibil datorita ambitiei ( si incapatanarii ) lui Ferdinand Piech de a avea cu orice pret marca Alfa Romeo in galaxia VW Group . Ferdinand Piech este un avid colectionar de Alfa Romeo, detinand multe modele rarisime Alfa Romeo din anii 30 si 50 . Doar puterea lui enorma in cadrul VW Group ( pe langa functia de presedinte VW Group, este si cel mai mare actionar individual la VW Group ) a facut posibila aceasta oferta in primul rand si in al doilea rand sa nu fie contestata de nimeni din cadrul VW Group ( vezi opozitia actionarilor Toyota la renasterea modelului Supra ) . Din acest motiv, majoritatea analistilor considera ca vanzarea Alfa Romeo catre VW Group va deveni realitate pana la sfarsitul anului, Sergio Marchionne si John Elkann ( reprezentantul familiei Agnelli ) fiind prea inteligenti sa rateze o astfel de oportunitate, in special datorita crizei auto din Europa care a dat peste cap planurile FIAT legate de Alfa Romeo . Se stie ca piata auto din intreaga Europa este in cadere libera iar Alfa Romeo este cu precadere un constructor care vinde majoritatea masinilor sale in Europa ( dintre care 85 % in Italia ) . Din acest motiv vanzarile modelului Giulietta sunt mult sub ceea ce spera FIAT si nu din cauza masinii ci a crizei auto din Europa . De asemenea debutul pe piata din SUA a marcii Alfa Romeo a fost amanat pentru 2012 . Asa cum au mai spus si alti useri, VW Group ofera intre 1 -1.5 miliarde euro pentru numele Alfa Romeo si tot ce implica acest lucru ( sigla, istorie, palmares, etc ), uzina aflata in conservare din Arese ( Milano ) si muzeul Alfa Romeo din Arese "
Cauta oriunde vrei: zvonul ala s-a stins in aceasi zi.
Anul trecut Marchionne a iesit personal si-a dezmintit aceste zvonuri, de data asta probabil nici macar nu si-a batut capul. Iar ca si o dovada concludenta: absolut nimeni nu mai vorbeste despre asta, pentru ca nu are ce sa se discute. Alfa ramane in Italia si punct.
Marchionne e mult prea inteligent ca sa renunte la bijuteria sa, de aceea insista pentru revigorarea marcii, de aceea vor aparea 2 SUV-uri Alfa Romeo, inca 6 modele noi pana in 2014, de aceea a inceput colaborarea Alfa cu Abarth, de aceea se doreste revenirea cat mai rapida pe piata americana, unde fan-base-ul e enorm.
Pur si simplu aceste basme cu tranzactia sunt nonsensuri. Marchionne nu e prost sa-si distruga singur ambitia de a face din FIAT al doilea producator ca volum de vanzari la nivel mondial, pana in 2015.
Marele regret al lui Marchionne este ca a ratat achizitia Opel anul trecut, achizitie care ar fi propulsat grupul Fiat in aceasta postura mult visata.
"Fiat’s worldwide revenues rose 12.5% to 14.8 billion euros ($19.1 billion). Sales of its automotive group, which include Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati and Ferrari, grew 6.7% from a year earlier"
Citisi, prietene? 14.8 bulioane. Nu-i rau pentru o companie care include marci de ani buni in pierdere, care tocmai a preluat un colos auto aflat la pamant si care necesita investitii masive.
Tu ce zici?
Cat despre Giugiaro, nu e mare problema, ramane Bertone, Zagato, Fioravanti, Centro Stile Fiat... avem de unde alege:)
@Dan: totul este iminent in imaginatia voastra, pentru ca tu si celalalt coleg sunteti singurii care mai discuta despre asa ceva.
Conform review-urilor pe care le-am citit, 159 e cea mai stabila masina din clasa sa, iar Brera, la cilindree echivalenta, ofera aceleasi performante ca si singurul sau competitor (Audi A5), dar in acelasi timp oferind un design mult mai placut ochiului.
8C Competizione este un bibelou, nu se pune... la fel cum nu se pune Maserati MC12 in comparatie cu niciun alt supercar.
Nu este vorba de cat de bune sau de rele sunt platformele VW (daca erau rele nu le cumpara nimeni, evident). Cat despre expresia "ani lumina"... doar un fanboy vag poate spune asa ceva, sorry:)
@ultimul raspuns: Foarte bine ca Chrysler face bani, cand te gandesti pe ce modele se bazeaza. Sebring e mort, PT Cruiser e mort, practic Chrysler nu ofera nimic in clasa medie si compacta, traieste de pe urma RAM, Jeep (care la randul ei trece prin schimbul de generatii, Grand Cherokee abia e lansat, iar Wrangler urmeaza sa apara o generatie noua in curand) si Dodge, care nici ei nu stau prea bine, exceptand Challenger.
Asadar, inclusiv daca luam aceste informatii in considerare, plus profitul net de 886 de milioane de euro inregistrat de Fiat in primele 6 luni, tot e un nonsens ce discutam aici.
Previziunile Alfa pentru urmatorii 5 ani sunt o crestere a vanzarilor spre cifra de 4-500.000 de unitati, lucru ce i-ar permite un profit relaitv bun.
Alfa Mi.To, aparuta de mai putin de un an, se vinde excelent, inca n-a aparut in rapoarte.
Problema la Alfa nu sunt vanzarile, problema la Alfa momentan e schimbul de generatii, care trebuie sa se produca inainte de intrarea pe piata SUA.
Giulietta tocmai a fost lansata, deci aici sunt acoperiti.
159 va fi inlocuit de Giulia anul viitor.
166 va primi un inlocuitor, acesta nu vine de la Maserati, modelul de la Maserati va fi unul cu o putere superioara.
Ceea ce nu intelegi tu este ca Alfa Romeo nu aspira la vanzari de nivelul lui BMW. Stiu ca e greu sa intelegi, stiu ca te surprinde cat de batut in cap sunt, dar nah... asta este.
@Claudiu: Brera are deja 6 ani, e cazul sa fie inlocuita. Nici eu nu cred c-as lua noua, as astepta cuminte modelul urmator.
ce e aia cultura auto?????sa iti cumperi masini din grupuri auto falimentare doar pt a fi diferit de restul????edi baga si tu o explicatie sa vedem cu cine ne comparam!
ps:scuze pt greselile de ortografie
Ce legatura are acest versus cu Alfa ?????
PS: anul trecut , VW a avut putin noroc cu infuzia de capital ( n miliarde $ pt a-si acoperile pierderile cauzate in primul rand de Seat ) a ' baietilor' cu petrol ( a se citi Qatar Holding , care , apropo, detine deja aproximativ 12% din actiunile VW Group si procent la votare 17% iar in viitorul apropiat isi va majora cota , tinand cont de capitalul imens pe care il au la dispozitie)