Esential
206 | Nm dezvoltă motorul turbo de 1.4 litri |
6.4 | litri la 100 de kilometri este consumul mediu al Giuliettei cu motorul 1.4 turbo. |
206 | Nm dezvoltă motorul turbo de 1.4 litri |
6.4 | litri la 100 de kilometri este consumul mediu al Giuliettei cu motorul 1.4 turbo. |
Alfa Romeo se pregăteşte să introducă în gama de motorizări a modelului Giulietta un entry-level pe benzină, complet nou. Este vorba despre o unitate 1.4 turbo de 105 cai putere, care nu trebuie confundată însă cu actualul 1.4 MultiAir regăsit pe MiTo. Turbocompresorul îi va aduce unităţii cu patru cilindri şi un cuplu de 206 Nm, generos pentru un propulsor pe benzină.
Resursele totale îi vor permite compactei italiene să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 10.9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 186 km/h. Principalele îmbunătăţiri se vor observa însă la capitolul consum, unde Giulietta 1.4 turbo promite o valoare medie de numai 6.4 litri la 100 de kilometri, garantând în acelaşi timp şi emisii de 149 g/km. Pentru ciclul urban, Alfa Romeo promite un consum de 8.4 litri la 100 de km/h.
Informaţiile ar putea să fie confirmate oficial în această toamnă, când Giulietta trebuie să primească o serie de îmbunătăţiri în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
via | autoblog
Oricum, la faza cu pretul incearca si ei marea cu degetul... nu pot reduce intr-atat de mult incat sa faca concurenta celor mai populare modele compacte. Fac compromisuri prea mari. Nu se merita.
Cam ce performante are al tau Megane cu un aspirat(or) de 1.6 , cuplu motor undeva la 150 Nm disponibil dupa 3000 rot/min , consum urban dat de producator 9l /100 km ?!
Daca nu ai habar pentru ce anume e bun un turbocompresor , lasa-te de comentarii , intai documenteaza-te si apoi vb .
Si da, toti fac compromisuri cand de vorba de un entry level care le poate mari vanzarile , inclusiv BMW si Audi ,dar daca nu pricepi ..asta e.
wow, ce mai crestere...
vrei sa stii de ce nu se vinde alfa? studiaza reteaua nationala si fiabilitatea