Esential
235 | de cai putere va avea viitoarea Alfa Romeo Giulietta, |
Desi pana in prezent mai toate produsele sale au avut ca tinta publicul cu pretentii premium, Alfa Romeo pare sa coboare garda si sa se reorienteze catre o masa mai mare de clienti.
Recent, Matteo Benedetto, responsabil pentru dezvoltarea noului model compact Giulietta, sustine ca hatchback-ul isi poate surclasa cu usurinta ceilalti rivali din segment. Raportarea se face insa, oarecum surprinzator, la Focus si Golf, doua dintre cele mai apreciate modele compacte la ora actuala.
Benedetto sustine ca Giulietta poate primi deja cele mai inalte distinctii in materie de manevrabilitate, raspunsul directiei, performanta, masa totala, confort si siguranta. Potrivit italianului, cel mai nou model Alfa va oferi o antifonare si o tinuta de drum mai buna decat a liderului Volkswagen Golf precum si o agilitate peste cea oferita de popularul Ford Focus.
Oficialii au pus in balanta performantele versiunii care se presupune ca va castiga cei mai multi clienti: cea de 1.4 litri MultiAir de 175 de cai putere, ajutata de o cutie automata cu dublu-ambreiaj si padele. Aceasta va fi disponibila in trei niveluri de echipare, similare cu cele ale actualului MiTo: Touring, Lusso si Veloce. Noul model italian va beneficia pe viitor si de o versiune Quadrifoglio, propulsata de un motor de 1.8 litri de 235 de cai putere.
Succesul Giuliettei se bazeaza pe o serie de premize solide printre care un sasiu brevetat de Fiat si Chrysler, destinat unei game largi de modele: modele sportive, sedan-uri 4x4 si bineinteles SUV-uri.
Sergio Marchionne s-a alaturat si el ideii promovate de Benedetto, sustinand ca Giulietta va restabili reputatia brandului pentru manevrabilitate si performanta. In aceste conditii, Marchionne se asteapta ca europenii sa guste noul model, ceea ce l-ar face viabil si pentru publicul din Statele Unite, unde Alfa incearca sa revina de ani buni.
via| autocar
Do you guys feel it ? ...The wind of change?
@andrei_p mai pun surub, mai o lungesc putin...adica la fel ca cei de la vw :))
‘C-Evo’ is based on the Compact platform which debuted with the Fiat Stilo in 2001; mildly revised for its use underneath the Fiat Bravo in 2007, it was also stretched by 100mm to underpin the new Lancia Delta. Fiat has now spent upwards of 100 million euros re-engineering the platform into C-Evo, which is scheduled to debut shortly on the Alfa 147 replacement (dubbed the Milano). A highly-regarded platform by insiders, the key changes to C-Evo from the Compact architecture are a lengthened wheelbase, shorter overhangs, improved torsional rigidity, and new suspension, incorporating a new type of front strut arrangement and all-new multilink rear arrangement.
mai bune. Pluralul.
Pentru succes ii trebuie:
- sasiu revizuit; cu 100 mil putea proiecta un sasiu de la zero, deci teoretic bani au avut - cu sasiul din care se trage masinile alea (Stilo, Bravo) se cam balanganesc si numai neutre nu sunt+control la limita si ajutor la pus caii pe asfalt zero.
- asamblare durabila - mai ales interorul;pe langa materiale calitative e important sa nu inceapa sa faca zgomote in primii 20000 km precum predecesoarele;
- scaune cu forma si asezare mult mai corect studiate - cine a condus Bravo si s-a mai suit pe langa asta in Audi , BMW sau chiar vreun Volvo din categoria asta stie ce spun: la ultimele iti gasesti locul indiferent de marime; la Fiat/Alfa etc iti cauti tot timpul pozitia potrivita
- design-ul e dat si deja imarte opiniile dar cred ca pana la urma va fi acceptat, mai ales ca masina reala intotdeauna schimba detaliile fata de poze.
Doamne ajute sa iasa ceva bun de data asta; Un Saab ne e deajuns.
La asamblare ai dreptate si la faptul ca apar greieri foarte repede. Materialele cel putin in 147`le care il am par ok.
La scaune/pozitie la volan nu iti dau dreptate. Scaunele din 147 au o sustinere laterala extraordinara ( ma simt ca intr-o cochilie) + pozitie este destul de joasa.
La design nu cred ca are rost sa comentez.
Câţi dintre voi aţi condus vreodată în viaţă o Alfa Romeo? Ştiu, toţi, la ţară sau într-o altă ţară unde nu vă putea vedea nimeni, deci nimeni nu poate confirma.
Câţi dintre cei care ar răspunde afirmativ mai sus aţi condus o Alfa Romeo pe un drum virajat cu asfalt bun? Nimeni?
Revenind, o întrebare mai frumoasă: câţi dintre voi aţi AVUT o Alfa Romeo, măcar pentru un an? Nimeni?