Alfa Romeo Giulietta se pregătește de pensionare după 11 ani și peste 400.000 de exemplare vândute

de Alexandru Monenciu
Luni, 10.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit informațiilor apărute în presa auto, modelul Giulietta a fost scos din portofoliul Alfa Romeo după 11 ani în care s-a vândut în peste 400.000 de exemplare. Locul său ar urma să fie luat de viitorul Tonale.

Italienii de la Alfa Romeo au lansat modelul Giulietta în 2010, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Un an mai târziu, Giulietta era cât pe ce să fie aleasă Mașina Anului în Europa, dar a încheiat competiția pe locul secund.

În perioada 2010 și 2019, Alfa Romeo a asamblat peste 400.000 de exemplare, dar la finalul anului trecut, italienii au anunțat oprirea producției. Totodată, mai marii companiei confirmau, tot în 2020, că Giulietta va fi scoasă din portofoliul de modele.

Acel moment pare să fi venit, după cum susțin britanicii de la Autocar. Potrivit acestora, modelul italian a fost scos de la vânzare, astfel că portofoliul producătorului italian este compus, momentan, din doar două modele: Giulia și Stelvio.

Locul lui Giulietta ar urma să fie luat de SUV-ul Tonale. Pandemia de coronavirus și schimbările impuse de noul șef Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, au decalat lansarea noului Tonale.

Acesta este privit ca fiind salvatorul constructorului din Torino, iar debutul pe piață ar putea avea loc în vara anului viitor.

via Autocar

Comentarii (11)

  • netam-nissan
    cum adică hatchback-ul Giulietta înlocuit de struțo-cămiloiul Tonale?
    ca și cum un crocodil înlocuiește un elefant fiindcă are tot 4 picioare (roți.)
    20 5
  • Pai Tonale are dimensiuni similare cu Giulietta. Ca va avea garda la sol mai inalta cu vreo 20-30 mm e marea problema pentru care nu-i poate lua locul?
    10 9
  • "salvatorul constructorului" a mai fost si giulia, si apoi stelvio. se pare ca alfa acum e in cautari de mesia automobilistici, caci nici cum nu gaseste un model care sa rupa vanzarile. si e pacat
    19 1
  • Tonale ar putea sa debuteze in vara anului viitor, deci salvatorul mărcii conform filozofiei italiene " nicio graba ".
    10 0
  • Bla bla
    Ăștia parcă sunt Sonya telefoane: anunță modelul anul ăsta și îl aduc pe piață anul următor. Și se mai miră ca vând puțin.
    12 0
  • Johnny
    Foarte subapreciat model...detin una de 8 ani si foarte putine neplaceri mi- a provocat, toate minore, in timp ce imi aduce zambet pe buze zilnic cand o conduc. Are un comportament grozav si fiabitate mult peste medie. Calitate premium cu mici exceptii de materiale mai puti inspirate. Vom vedea mult timp sh la vanzare in stare buna. A mea arata exact ca si una folosita 1- 2 ani...
    19 0
  • @Johnny
    ma bucur ca esti multumit, am avut si eu ocazia sa conduc la test acum vreo 3 ani o giulietta impecabila, aproape noua, scoasa la vanzare de o reprezentanta autoitalia si am fost atat de impresionat de masina incat am fost foarte aproape sa o cumpar, chiar dadusem si un avans de rezervare si mi-am vandut la urgenta si celelalte masini pe care le aveam la momentul ala, un smart si un ford focus, de care oricum voiam sa scap indiferent de suma obtinuta. din pacate nu am luat alfa aceea pentru ca din cauza netransparentei dealerului nu ne-am inteles la pretul final si am facut greseala sa pun botul la o alta oferta, de nerefuzat, a dealerului pentru un jeep renegade, care din pacate ulterior s-a dovedit a fi o masina cu multe neajunsuri, pe care am revandut-o dupa doar jumatate de an. regret si acuma ca nu m-am scormonit mai bine pentru suma de 1200 euro, care a reprezentat marul discordiei in afacerea ratata cu alfa.
    13 2
  • Johnny
    @@johnny..pe mine ma tenta jeep renegade, cam ce probleme avea?
    Giulietta si Mito au venit dupa o serie de modele cu probleme la partea electrica, motiv pt care nu s- au inghesuit clientii. Vom vedea insa la vanzare modelul asta, poate aduse de prin DE. Pt Alfa imaginea stricata de greselile facute ar putea disparea acum cu noile modele pe platforme Stelantis. Nu stim insa ce se pregateste ca deja au inghetat planurile vechi... care oricum nu erau grozave
    6 1
  • @Johnny
    la renegade problemele pe care le-am intampinat eu au fost:
    - vizibilitate foarte slaba la manevre de parcare, cu care nu m-am putut acomoda. desi masina nu era mare, niciodata nu nimeream sa o parchez corect si asta ma scotea din sarite
    - ambele faruri fata arse la interval de cateva zile, erau led si inlocuirea m-a costat de m-a rupt
    - cutie de viteze imprecisa, nu chiar atat de groaznica cum avusesem la focus, care era o bataie de joc, dar totusi frecvent nu intra in treptele 1 si 3
    - sensibila la vant lateral, probabil si din cauza formei caroseriei
    - probleme la haionul portbagajului, mai exact incuietoarea electrica defecta (a trebuit sa las masina descuiata peste noapte de cateva ori, iar intr-una din dati mi-au "controlat-o" baietii, dimineata am gasit-o rascolita, in afara de un banal cablu usb nu era nimic interesant de ciordit) si chederul care nu calca cum trebuie, iar la spalat cu jet sub presiune patrundea apa in portbagaj.

    A avut totusi si parti bune:
    + motor rafinat, foarte placut, consum rezonabil
    + buna manevrabilitate
    + scaune si interior placute, confort bun la drum lung
    + in ciuda formei aparent neaerodinamice nu am sesizat zgomot la vant la viteza de autostrada, probabil era bine antifonata
    + climatizare eficienta si silentioasa
    + sunet superb in difuzoare si sistem multimedia in general bun si intuitiv (bine, dupa mizeria de sync3 de la ford, orice mi-ai fi dat mi se parea de vis, probabil si patefonu' lu' strabunica).
    6 0
  • @@johnny
    Probabil esti foarte pretentios si putin ghinionist. Nu par grave problemele. Vizibilitatea e o chestiune minora cand vorbim de cel mai frumos design din clasa, ar fi necesitat senzori cu camera spate...
    Celelalte tin de hazard, cam toate modelele au cate ceva minor..
    Ma bucur ca ai gasit parti bune.
    Imi place enorm masina, repet designul da clasa tuturor.
    2 0
  • Johnny
    La giuluetta mea, punctual puncte slabe:
    - amortizoare spate slabe, am inlocuit unul trecand doar peste cateva denivelari de viteza
    - aer conditionat slab, radiator spart si niciodata nu a functionat grozav instalatia
    - maner interior portiera rupt, fabricat din plastic slab, greu si scump de inlocuit....pe spate o usa se deschide greu din fabricatie.
    - materiale ieftini ici si colo, de ex piele faina la schimbator, volan dar pe usa o imitatie.
    Puncte forte:
    - materiale de calitate per ansamblu, cu exceptiile de mai sus, da impresia de masina bine lucrata, inchegata, rezistenta si superioara celor mai multe de pe piata.
    - comportament excelent la drum
    - niciodata nu m- a lasat in pana sa o aduc tractata in 8 ani si niciodata nu a fost cazul sa nu pot pleca la drum sau sa am emotii
    - designul e superior celor mai multe modele, este mai actual acum decat al modelelor lansate dupa un deceniu.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru