Esential
7.7 | secunde îi sunt necesare Giuliettei cu motor pe benzină de 170 de cai şi transmisie TCT pentru a atinge 100 de km/h. |
7.7 | secunde îi sunt necesare Giuliettei cu motor pe benzină de 170 de cai şi transmisie TCT pentru a atinge 100 de km/h. |
Aşa cum a promis, Alfa Romeo introduce cutia cu dublu ambreiaj TCT, dezvoltată de Fiat, şi pe alte modele din gama sa. După MiTo a venit rândul Giuliettei să primească agregatul, care va fi disponibil pe versiunea diesel 2.0 JTDM de 170 de cai şi pe unitatea MultiAir de 1.4 litri şi 170 de cai, desemnată "Motorul anului" în 2010.
Echipată cu padele în spatele volanului, transmisia cu dublu ambreiaj oferă performanţe bune. Alături de motorul pe benzină, Giulietta poate sprinta de la 0 la 100 de km/h în 7.7 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 218 km/h. Chiar şi aşa, valoarea consumului este de numai 5.2 litri/100 de kilometri, iar emisiile ajung la 121 g/km.
Şi versiunea diesel se poate lăuda cu performanţe bune în compania cutiei TCT. Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 7.9 secunde, puţin mai repede decât în cazul versiunii cu transmisie manuală (8 secunde). Cutia cu dublu ambreiaj ajută la un consum mediu de numai 4.5 litri/100 de kilometri şi la obţinerea unor emisii de numai 119 g/km.
via | autoblog
dar totusi, inca nu vad pe strazi Giulietta... romanii asteapta reducerile ca si la 159;))
PS: Eu am vazut Giulietta anul trecut.
Daca luam in considerare faptul ca lunar in europa se vand in medie 11 000 de unitati (din care 85% sunt Giulietta si Mito) considerati ca afirmatia mea nu se bazeaza doar pe observatii subiective.
Asa ca fiecare constructor isi pregateste calea!Cu siguranta nu trebuie sa blamam ALFA pt prestantele sale economice anterioare atat timp cat facea parte dintr-un grup cu o mentalitate economica"bolnava".
Dar timpurile si oamenii s-au schimbat si FIAT au alta directie,incearca sa isi croiasca un drum nou,probabil corect din punctul lor de vedere si asemenea realizari ,precum si altele ii recomanda.Sa nu uitam ca ei au dezvoltat "comon-rail" si VW cu al sau PD a hotarat nu cu mult timp in urma ca alegerea celorlalti e corecta si au schimbat macazul!
Per total Giulietta e o masina superba!
O alta problema o inregistreaza Linea, i-au scazut gama de motorizari, cu toate ca este o masina care se vinde foarte bine la noi in romania, asteptam motorul 1.4 multi air de 105 cp, dar nicio sansa, l-au scos si pe cel de 95 cp.
Oricum is optimist in continuare, si sper ca viitoarea masina sa fie o italianca:->