Cu toate acestea, un ochi avizat va putea observa înlocuirea grilei radiatorului, ornamentele cromate pentru proiectoare precum şi jantele de 16, 17 şi 18 inch, cu design nou.
Lista revizuirilor este completată de mai multe culori exterioare: Bronze, Anodizzato Blue şi Moonlight Pearl. În interior, pasagerii vor primi noul sistem multimedia Uconnect, proiectat pe un ecran cu dimensiuni de 5, respectiv 6.5 inch. Tot pentru interior Alfa Romeo a gândit noi spaţii de depozitare, a folosit noi materiale pentru a îmbrăca scaunele, a schimbat panourile uşilor, mânerele şi planşa de bord şi a redesenat volanul.Tot cu ocazia Salonului de la Frankfurt, Giulietta va primi şi o nouă motorizare. Este vorba despre un diesel JTDM 2 cu o capacitate de 2.0 litri şi o putere totală de 150 de cai putere. Fişa resurselor este completată de un cuplu motor de 380 Nm.
Noua Giulietta îşi va face apariţia în showroom-uri şi va fi disponibilă spre comercializare la nivel european din luna octombrie, după apariţia în cadrul Salonului de la Frankfurt.
Oricum... multe schimbari nu sunt. Si adevarul e ca nici nu era nevoie, design-ul fiind unul dintre cele mai originale.
Pe meleagurile autohtone era un adevarat eveniment cand zaream modelul cu pricina pe sosele, in schimb, intr-o iesire de cateva zile prin vest, am numarat cel putin spre o suta. Of romanilor... mai renuntati la nemtesti si la gandirea cum ca un X5 te fac regele soselelor.
Pe mine ma bucura ca nu a avut succes la vanzari in Romania, in felul asta face senzatie cand apare pe strada.