Esential
17.900 | de euro este preţul de lansare al noului Alfa Romeo Giulietta. |
235 | de cai putere livrează cea mai puternică versiunea a noului Alfa Romeo Giulietta. |
17.900 | de euro este preţul de lansare al noului Alfa Romeo Giulietta. |
235 | de cai putere livrează cea mai puternică versiunea a noului Alfa Romeo Giulietta. |
Începutul lunii noiembrie aduce cu sine şi un nou model în showroom-urile Alfa Romeo din România. Constructorul italian lansează astăzi, oficial, modelul compact pe piaţa autohtonă, potolind astfel nerăbdarea fanilor care aşteptau maşina încă din vară.
Modelul de segment C vine cu o gamă largă de motorizări diesel şi benzină, cu o echipare bogată şi un preţ destul de atractiv.
Văzut ca un produs premium, Alfa Romeo Giulietta pleacă de la 20.400 de euro cu TVA în România, preţ valabil pentru motorizarea pe benzină, 1.4 T-Jet de 120 de cai putere şi nivelul de echipare Progression. Importatorul AutoItalia a pregătit însă un preţ de lansare ceva mai atractiv, de numai 17.900 de euro, care va aduce probabil mulţi clienţi din curtea rivalilor.
Cea mai ieftină alternativă diesel este reprezentată de versiunea 1.6 Multijet de 105 cai putere, în acelaşi nivel de echipare Progression, care pleacă de la 22.300 de euro cu TVA, dar poate fi achiziţionat acum cu doar 19.800 de euro.
Clienţii mai pot opta pentru un diesel Multijet de 2.0 litri şi 140 de cai putere, etichetat cu 23.700 de euro preţ de pornire şi 21.200 de euro preţ de lansare.
Nu va lipsi nici unitatea 1.4 MultiAir de 170 de cai putere, care costă tot 23.700 de euro, dar beneficiază de aceeaşi ofertă de preţ ca dieselul, 21.200 de euro.Nu în ultimul rând, fanii modelelor sportive ar putea fi atraşi în showroom-urile Alfa de versiunea Quadrifoglio Verde, recunoscută pentru cei 235 de cai putere, storşi dintr-un motor turbo de 1750 cmc. Vârful de gamă costă 29.000 de euro, dar poate fi cumpărat momentan cu un preţ de lansare de 26.500 de euro.
Toate motoarele introduse de italieni pe Alfa Romeo respectă normele de poluare Euro 5. De asemenea, exceptând versiunea Quadrifoglio Verde, toate propulsoarele vin în dotarea standard cu un sistem start&stop, care ajută la reducerea consumului de carburant în aglomerările urbane.
Giulietta vine cu o echipare de bază destul de generoasă, care include aer condiţionat, geamuri electrice faţă, închidere centraizată pe telecomandă, oglinzi electrice şi încălzite, servodirecţie duală, lumini LED pentru blocurile faţă şi spate, faruri reglabile, reglare lombară pentru scaunul şoferului şi sistemul Follow me Home.
În materie de siguranţă, Alfa Romeo promite selectorul comportamentului dinamic (DNA - Dynamic, Normal, All Wheather), airbaguri şofer, pasager şi laterale pentru faţă şi spate, tetiere active, centuri de siguranţă şi un sistem anti-incendiu.
Pentru lista completă de preţuri şi echipări, click aici!
Va rog ca inainte de a comenta sa studiati putin lista de preturi si dotarile stamdard aferente fiecarei variante in parte.
Pentru ceea ce ofera pretul este foarte rezonabil.
pai la 23.700 euro cat e o Alfa 1.4 benzina 170 CP, iti iei un Megane RS la 250 CP care pune in fund orice Giulietta, indiferent ca discutam de tinuta de drum (suspensie, directie, frane) sau dotari oferite
La 23.700 Giulietta iti ofera in plus: 4 usi, cea mai sigura compacta din istorie, spatiu interior si dotari superioare, design si emblema.
Hai sa discutam totusi:))
nu ma hraneste nici emblema, nici istoria (mai ales cea recenta)!
e cea mai sigura pentru ca e ultima aparuta in clasa ei! si daca stau bine sa imi amintesc 147 era orice numai etalonul sigurantei in clasa ei nu! (2 stele in caz de accident frontal)...istorie!
hai sa discutam totusi!
gti-ul ofera mai putini cai din motor mai mare decat Cloverleaf, plus ca pierde la design si siguranta. Repet, Giulietta e cea mai sigura compacta din istorie.
147, pe langa faptul ca n-are nicio legatura cu discutia, are 3 stele la siguranta.
Esti un mare mare MARE hater:)
de drive-test nu mai vbesc... mai ai de invatat.
Am vazut masina undeva pe la inceputul lunii iulie si pot sa spun ca arata mai bine in realitate decat in poze. Chiar si din fata si chiar si pe culoarea alba, sau pe gri inchis, cum am avut ocazia sa admir acest model. Varianta pe benzina este surprinzator de silentioasa, cel putin aceasta a fost prima impresie atunci cand masina a trecut cu o anumita lejeritate prin 2 viraje in oras, langa care se intampla sa ma gasesc... Parca purta un anumit stil, sportiv si degajat, de cand am vazut-o ca apare si abordeaza virajul la dreapta, apoi la stanga...
cat despre quadrofolio mai bine pun inca 2 mii si iau golf R ;)
gti-ul are acea putere si anumite echipari pt ca are un target bine stabilit nu pt ca nu pot scoate mai mult din 2.0( vezi R), motoare 1.8 de 235 hp erau pe vag-uri acum 8 ani (daca e sa ne lasam la discutii pe panta indicata de tine)
uite cat pierde g6 la siguranta in fata giullietei (diferenta de 2 ani intre ele)
adult : giulietta 97% golf 97%
child : giulietta 85% golf 84%
pedestrian :giuilietta 63% golf 61%
assist: giuulietta 86% golf 71%
alfa 147 are 3 stele per total insa punctat cat o masina de maxim 2 stele la impactul frontal adunand doar 3 puncte in urma testului (ca o comparatie: astra din '99 a adunat 13 puncte, daewoo matiz 6, CHEVROLET AVEO 3....chevo are 2 stele si aduna la protectia ADULTILOR 21 pcte la fel ca si 147-le !
(nu sunt una si acceasi persoana cu ion)
grea e turma asta =))