Esential
2700 | de comenzi a primit Alfa Romeo pentru Giuelietta, weekendul trecut. |
8000 | de unităţi Giuelietta au fost configurate iniţial de către vizitatorii site-ului oficial. |
2700 | de comenzi a primit Alfa Romeo pentru Giuelietta, weekendul trecut. |
8000 | de unităţi Giuelietta au fost configurate iniţial de către vizitatorii site-ului oficial. |
Weekendul care tocmai s-a încheiat a adus primul succes de piaţă pentru proaspăt lansatul Alfa Romeo Giulietta. Hatchaback-ul a putut lua contact cu publicul în cadrul unui eveniment "Porţi deschise" care a reuşit să atingă un bilanţ pozitiv pentru constructorul italian încă de la lansare.
Cele 200 de reprezentanţe Alfa Romeo din Italia au consemnat 90.000 de vizitatori şi un total de 10.000 de teste făcute de publicul larg. Dintre aceştia aproximativ 17.000 şi-au exprimat dorinţa de a fi proprietarii unui Giulietta, în timp ce 2700 au şi depus avansul pentru hatchback-ul milanez.
După primele reacţii la cald, oficialii au aflat că cele mai căutate motorizări de către italieni sunt dieselurile JTDm, în versiunile de 105 şi 170 de cai putere. De asemenea, publicul din Cizmă preferă nivelul de echipare Distinctive, asortat cu culoarea alb "gheaţă", a caroseriei. Potrivit comunicatului emis de Alfa Romeo, succesul celui mai nou model al său se datorează campaniei publicitare intense, care s-a purtat în toată Europa, şi asocierii cu imaginea actriţei Uma Thurman.
Lansarea noului Giulietta a generat şi o creştere a site-ului oficial Alfa Romeo, cu 56.000 de vizitatori unici, care au răsfoit 870.000 de pagini şi au configurat complet 8000 de exemplare virtuale Giulietta.
via | autoblog
E o Alfa, revino-ti
p.s : Absolut Superba noua Giulietta , sper sa vedem si la noi cat mai multe din aceste "OPERE DE ARTA"
Insuccesul vine din faptul ca branndul se hraneste inca din radacinile istorice si nu mai sunt asa de multi care traiesc sentimentul Alfa iar aici vina e exclusiv a unui marketing fara continuitate si fara planuri consolidate si urmarite pe multi ani inainte.
Si cel mai rau dusman al marcii asteia extraordinare e reteaua de distributie (in Europa in general, nu neaparat Romania) care ofera servicii si un tratament inferior in raport cu Audi si BMW; pe segmentul compact premium Mercedes mai are de lucru.