Din 2021, seria internațională WTCR va primi o componentă nouă, dedicată exclusiv mașinilor electrice. Aceasta se numește ETCR (Electric TCR), iar primul sezon va avea șase etape, patru dintre acestea urmând să aibă loc în Europa.
Recent, reprezentanții companiei italiene Romeo Ferraris au prezentat Alfa Romeo Giulia ETCR. Proiectul a fost început în urmă cu un an, iar lansarea a avut loc la Motorland Aragón, Spania.
"Suntem încântați să lansăm acest proiect nou. Giulia ETCR este rezultatul efortului început în urmă cu un an, când am decis să luăm parte la această călătorie care marchează debutul companiei în lumea mașinilor electrice de competiție", a declarat Michela Cerruti, manager în cadrul Romeo Ferraris.
Conform regulamentului seriei ETCR, noul model pregătit de Romeo Ferraris a fost echipat cu un sistem electric de propulsie cu o putere maximă de 670 CP și cu un pachet de baterii cu o capacitate de 65 kWh. În plus, resursele sistemului electric de propulsie sunt livrate exclusiv către roțile de pe puntea spate.
În primul sezon al seriei ETCR, modelul pregătit de Romeo Ferraris va fi pilotat de Jean-Karl Vernay.
În cadrul competiției dedicată turismelor electrice, fanii vor putea admira și modelele Cupra e-Racer și Hyundai Veloster N ETCR.
Cele două modele au fost prezentate în 2019, iar pe parcursul acestui an, echipele au organizat o serie de teste la Montmelo, Barcelona și Hungaroring, Ungaria.
numele e frumos insa - unde nu ma botezau ai mei romeo ferraris?
promovarea furibunda a electricelor ma face sa ma intreb de unde vin atitia bani totusi.
Cred ca ar trebui sa se ocupe de alte lucruri, nu de exercitii din astea ieftine. Pacat de o marca cu istorie.