Ni s-au lungit urechile așteptându-l pe Alfa Romeo Giulia, sedanul premium al italienilor, prezentat în vara anului trecut ca un rival perfect pentru BMW M4 și Audi RS5.
În toamna anului trecut, în luna noiembrie, au apărut primele vești proaste. Constructorul din Peninsulă anunța că debutul lui Giulia va fi amânat pentru vara lui 2016 pe piața din Europa și pentru a doua jumătate a anului în Statele Unite. Asta deși Giulia ar fi trebuit să relanseze ofensiva italiană pe Tărâmul Făgăduinței.
În așteptarea noului model, surse neoficiale din interiorul unui furnizor important pentru Alfa Romeo a declarat că întârzierea producției și debutul pe piață se datorează unor nereguli care privesc siguranța. Mai exact, Alfa Romeo Giulia ar fi obținut rezultate dezastruoase la testele interne de impact frontal și lateral. Prin urmare, pentru a evita un punctaj dezastruos la testele EuroNCAP, italienii au decis să amâne producția pentru a remedia problemele.
Contactați de publicația Road&Track, oficialii Alfa Romeo au luat imediat atitudine. Prin intermediul unui purtător de cuvânt, producătorul a declarat că informațiile apărute în presă ”nu sunt precise și nu sunt reprezentative”. Replica oficială nu este atât de vehementă pe cât s-ar fi așteptat unii, prin urmare lasă loc de unele interpretări.Același purtător de cuvânt a declarat că grupul FCA va rspecta termenul de lansare a producției și data de debut pe piața din Statele Unite, adică a doua jumătate a anului 2016. În capul listei va fi versiunea Quadrifoglio Verde, echipată cu un motor de 510 cai putere. Aceasta va fi urmată și de alte versiuni de motorizare.
via road&track
nu face nimeni un AUDIT la FCA sa vedem ce s-au intamplat ci banii plimbati prin SUA ???
cel mai slab CEO din domeniul auto !!!
Vreți să spuneți M3 și RS4!
500-ul se vinde in draci si marginile de profit sunt mari.
inteleg neologismele doar (sau decat?) atunci cand nu au corespondent in limba romana...dar aparitia acestora e imposibil de stopat cat timp din ce in ce mai multi indivizi le vor prelua
500-le e balonul cu aer a corporatiei ne place sau nu. Nu e singura companie care isi "revizuieste" designul imprastiindu-l peste toate modelele si marcile pe care le detine de nu mai stiu daca vad un model modest sau unul cu pretentii premium. Dar Fiat are decenta sa se reduca la o linie de modele cu un design consacrat si care pare sa prinda.
Nici vorba deci de "monocultura", fiindca 500-le si Panda se vind cam la fel [de bine] in segmentul mini european (180 mii / 172 mii exemplare-n 2015.)
Ontopic acum: desi un pic mai mare decit M3-ul, noua Giulia e intr-adevar concurenta BMW-ului. Nu doar eu astept deci cu maxima curiozitate primele comparative, Alfa fiind cu cca. 70 kg mai usoara si vreo 30 CP mai fortzoasa. :-)