Pe piața din Italia, noul Alfa Romeo Giulia QV pleacă de la 79.000 de uro și va debuta comercial în ultimul sfert al anului curent. Clienții nerăbdători, care vor să facă o comandă încă din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, vor avea în față un preț de 95.000 de euro pentru Giulia, aceștia urmând să primească o configurație specială, la fel ca a exponatelor din standul mărcii din Milano.
Modelul se mândrește cu o masă de 1.525 kilograme fără lichide și cu o distribuție de 50:50 a maselor între punți. Giulia Quadrifoglio este capabil să atingă o viteză maximă de 307 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde. Modelul italian are tracțiune integrală permanentă, dar poate fi comandat și într-o variantă cu propulsie. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio promite cel mai bun raport putere/greutate din segmentul său, iar explicația din spatele acestei performanțe este utilizarea unui cardan din fibră de carbon, a unor panouri de caroserie din fibră de carbon și a multor componente din aluminiu. Italienii se laudă și cu cea mai ridicată rigiditate torsională din segment, alături de cel mai precis sistem de direcție de pe piață. Motorizarea V6 biturbo este optimizată cu ajutorul specialiștilor de la Ferrari și are o cilindree de 2.9 litri.
Alfa Romeo Giulia și puțină tradiție la standul mărcii din Italia. Mamma mia!
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Via Alfa Romeo
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Ori au folosit o masina de cursa (gen DTM, cu slickuri si rollcage etc), ori pe o varianta mai scurta a circuitlui.
Nu se poate ca un sedan de 1500kg, 510 cai sa depaseasca sau timp egal cu MCLAREN SLR, F430 Scuderia, GTR, Porsche GT3, Turbo S etc, Gallardo, Audi R8 V10.
Sigur e mai rapid ca M3/M4 (avand cu 80 cai mai mult), dar nu cu 12 secunde!!!
Astept rezultate din alte teste auto facute de jurnalisti (autocar, autoexpress, autobild etc)
Plus ca multe din exemplele tale sunt modele care au debutat mai bine de 10 ani. Fie ele si supercar-uri...10 ani e enorm.
Gallardo superleggera V10, motor central, tractiune integrala. 570 cai si 1340kg vs Giulia 1500kg si 510 cai.
Gallardo are 7:42 vs 1.39 Giulia?? Si exemplele pot continua. Pur si simplue, e de necrezut pana la proba contrarie. Astept un video oficial cu timpul scos, si alte teste auto.
Concluzie mea momentan: mai taie-le Alfa!
PS in aceeasi ordine de idei e greu de crezut ca un etalon cum e Porsche 911 GT3 de 1430 Kg si 475 CP (raport de cca. 3kg/CP) este depasit de Alfa cu 1525 Kg si 510 CP (raport de cca. 2,99 Kg/CP dar avand o inertie mai mare in viraje din cauza greutatii suplimentare)
Astept cu nerabdare inregistrarea video cu turul record. Din ce am vazut pana acum, masina era dotata cu o cutie de viteze manuala, ceea ce face recordul si mai impresionant.
O alta data, dupa inca 10 ani, se trezeste unul si zice: bah, imi bag picioarele, eu sunt italian, eu am orgoliu, eu pot sa fac o masina mai buna decat nemtalaii aia: si face capodopera asta. Dupa care iar ia pauza 10 ani ca deh, a muncit destul.
Drept urmare, daca aveti de gand sa va luati ceva italian, luati acuma Giulia, ca 10 ani de acum inainte nimic nu mai vedeti :))))
P.S. pt cei ce nu ma cred ca e vechiul gt3:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
si mi se pare mie sau din profil seamana c un BMW seria 3 din 2010-2011.
si by-the-way 79.000 pe o Alfa...hai sa fin seriosi. sunt curios ce vanzari o sa aiba.
Numai bine tuturor
Exprimarea corecta pentru maşinile FWD - front wheel drive - punte faţă motoare este maşină cu tracţiune (faţă) iar pentru RWD - rear wheel drive - punte spate motoare - maşină cu propulsie.
Pentru că termenul de tracţiune spate este mult mai folosit nu înseamnă că este mai corect.
Dacă mai vrei să fii cârcotaş, informează-te în prealabil.
FWD si RWD ,da? Front and rear. De unde ai scos tu " masina cu propulsie? Pentru mine nu are sens propulsie spate.Au motoarele in spate? In fine, las-o asa!