După ce a aprins spiritele în vara anului trecut, odată cu lansarea versiunii de top Quadrifoglio Verde, Alfa Romeo Giulia a intrat într-un con de umbră, creat și de amânarea constantă a datei de lansare și a celorlalte opțiuni de motorizare. Italienii promit să readucă în atenția tuturor modelul care va rivaliza cu BMW Seria 3 și Audi A4 odată cu anunțarea celorlalte propulsoare, mai cuminți, care vor echipa sedanul.
Potrivit AutomotiveNews, Alfa Romeo Giulia va debuta alături de noile sale versiuni în cadrul Salonului Auto de la Geneva, programat să își deschidă porțile în prima zi a lunii martie. Pe lista de motorizări se află o unitate pe benzină de 2.0 litri, care va fi declinată în mai multe versiuni de putere: 180, 250 și 330 de cai.
Va fi echipată cu injecție directă, va avea patru cilindri, va fi turbo și va beneficia de cel mai nou sistem variabil al valvelor, deținut de Grupul FCA. Acest motor va fi disponibil și pe piața din Statele Unite, acolo unde Giulia promite să readucă brandului italian gloria de altădată.
Pentru publicul european, care preferă dieselul, Alfa Romeo a pregătit mai multe versiuni de putere ale unității cu patru cilindri, de 2.2 litri. Va exista o alternativă extrem de economică, cu 135 de cai putere, urmată de altele de 180 și 210 cai.Bineînțeles, există și deja anunțata versiune de top Quadrifoglio Verde, echipată cu un motor V6 cu două turbine, care dezvoltă 510 CP (mai mulți decât Mercedes C63 AMG) și o ajută să sprinteze de la 0 la 100 km/h în doar 3.9 secunde (mai rapid decât M3).
Unitățile diesel și cea instalată pe Quadrifoglio Verde vor intra în producție la sfârșitul lunii martie, urmând să fie disponibile pe mult așteptatul Giulia în vara acestui an. Cei care se gândeau deja la motorizările pe benzină trebuie să aștepte a doua jumătate a acestui an, ele urmând să fie introduse spre sfârșitul lui 2016.
via automotivenews (înreg.)
sergio, vinde LANCIA si fa ce vrei cu celelalte branduri.
off, inca 2 ani si scapam de el, asta in caz , ca, cineva.......
Cât despre “premiantele” anului ȋn curs (top safety picks), surpriza cea mai spumoasă vine din partea…”japelor”. L-om ȋnjura noi pe Mafia, dar trebuie să facem abstracție de “gargara” lui și să admitem realitatea, cu toată obiectivitatea necesară. Punct.
lasand deoparte gratuitatea intepaturilor , ei bine sa stii ca exista astfel de oameni, daca ii putem numi oameni, care se uita cu atentie la testele de siguranta si chiar citesc si toata concluzia organismului care a testat masina. Din acasta specie bizara fac si eu parte. Cat despre japoneze aici se vede ca nu esti foarte bine informat sau nu vrei sa arati cat de informat esti, Honda si Subaru au un track record foarte bun in domeniul sigurantei. codasii erau Toyota si progenitura, adica Lexus, dar fiind japonezi era oricum de asteptat sa isi vor indrepta neregulile, este in spiritul japonez sa o faci, astfel esti dezonorat.
legat de punctul final al comentariului tau, adica Mafia, omu ala ridica in slavi japonezele de parca ar fi alpha si omega in toate categoriile, eficienta, putere, confort, gadgeturi , sguranta, absolut totul este perfect la japoneze. Ori tocmai am cazut amandoi de acord ca japonezii (toyota si lexus) au facut progrese si au ajuns si ei unde altii erau demult, DECI asta invalideaza complet pozitia lui Mafia, cel putin la capitolul siguranta.
Giulia este acel gen de masina ce risca sa devina un clasic al lumii auto! Bravo.
In afara subiectului:
Toti ponegresc Grupul italian, dar uita ca ''telenovela'' Volkswagen vizeaza o problema mai grava in industria auto, decat operativitatea FCA. Cel putin italienii si japonezii ca tot se vorbeau de ei mai sus, nu vinde oamenilor iluzia unor masini ''premium cele mai cele'' . Nu cred ca marcile japoneze sau italiene de orice fel, sunt atat de ridicate in slavi precum este VAG de catre fanaticii marcii germane care sunt atat de inversunati in a crede ca masinile VAG sunt cele mai avansate tehnologic, ca au cea mai buna calitate de fabricatie, ca pretul de revanzare este mai ridicat, uitand ca si pretul de lista este mai ridicat, iar aceste masini nu se strica niciodata. Nu, caci sunt perfecte. De asemenea, desi Volkswagen poate fi incadrat in randul brand-urilor auto din prima linie, nu este premium, insa multi habar nu au de asta si incadreaza Volkswagen langa Audi, Mercedes- Benz sau chiar BMW. Asa cum am precizat si la o stire Dieselgate. Se pare ca acest sindrom al celora care sunt inundati de basmele germanilor nu va disparea prea tarziu.
singurul plus e ca macar stiu cat consuma , ce emisii are si cat de fiabila e, orice ce ar fi macaronarii sunt mai cinstiti decat nemtalaiiiii :)