Constructorul italian de automobile a lansat noua ediție specială Estrema pentru modelele Giulia și Stelvio. Cele două mașini se încadrează între liniile de echipare Veloce și Quadrifoglio. La exterior există doar modificări minore la oglinzi și în zona grilei. Acolo sunt folosite materiale din fibră de carbon. Finisaje de carbon găsim și la interior, acolo unde avem și materiale Alcantara. Jantele măsoară 19 inch la modelul Giulia, respectiv 21 de inch la Stelvio.
Pentru noua ediție specială sunt disponibile două motorizări: una pe benzină, de 2.0 litri turbo și 280 de cai putere, iar cealaltă, un diesel de 2.2 litri și 210 cai putere. Ambele motorizări sunt cuplate la o cutie de viteze automată în 8 trepte. Puterea este transmisă către toate roțile la modelul Stelvio. Opțional, Giulia poate fi echipat cu sistemul de tracțiune integrală Q4.
Modelul Giulia cu propulsie spate și Stelvio accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.5 secunde. Cu sistemul Q4, timpul de accelerație pentru Giulia este de 5.1 secunde.
Ambele mașini sunt oferite în echiparea standard cu suspensie adaptivă, precum și cu un diferențial cu alunecare limitată (LSD). Suspensia se reglează automat în funcție de starea drumului pentru a oferi o dinamică îmbunătățită.
De asemenea, Giulia și Stelvio Estrema beneficiază de câteva modificări în ceea ce privește distribuția greutății, precum și alte modificări minore. În această privință, Alfa Romeo a colaborat chiar cu echipa de Formula 1 cu același nume. Alte dotări incluse în pachetul standard sunt: cruise control adaptiv, frânare de urgență automată, avertizare pentru părăsirea benzii și un asistent pentru unghiul mort.
Comenzile pentru cele două modele sunt deja deschise, iar primele exemplare vor fi livrate în al treilea trimestru din 2022. Prețul de pornire pentru Giulia Estrema este de 67.600 de euro, iar prețul lui Stelvio Estrema este de 75.400 de euro.
via Alfa Romeo
Cred ca in afara de dinamism, Mazda sunt peste Alfa, deci nu prea contează cu ce vin cei de la Alfa, este mai ușor sa ai succes cu un start up decât sa schimbi preconcepțiile.