Cu vânzări modeste în ultimii ani și cu un viitor pus sub semnul întrebării de unii analiști, Alfa Romeo se pregătește să “renască” sub bagheta lui Carlos Tavares, șeful Stellantis.
Grupul a prezentat o strategie complexă ce prevede schimbări majore la fiecare dintre brandurile sale, printre care și constructorul italian.
După modelul Opel, care va deveni marcă 100% electrică până în 2028, un tratament similar va fi aplicat și celor de la Alfa Romeo.
“Din 2024, Alfa devine Alfa e-Romeo,” a fost anunțul scurt și la obiect al grupului Stellantis. Deocamdată, oficialii companiei nu au oferit detalii concrete privind viitoarele modele ale italienilor.
Este cert, însă, că Alfa Romeo va folosi una dintre cele patru platforme Stellantis, care promit autonomii între 500 și 800 de kilometri pentru vehiculele electrice.
Până la gama de electrice, Alfa Romeo trebuie să prezinte SUV-ul Tonale, a cărui lansare oficială a fost amânată după ce Carlos Tavares s-ar fi declarat nemulțumit de performanțele modelului.
Via Stellantis
Romanii ce sa mai aleaga? Opel devine marca electrica, Alfa, Renault, pai si romanilor le raman doar germane? A, stai asa ca oricum ei nu stiu altceva...
Romanii nu trebuie decat sa se bucure: va dati seama din cate rable diesel vor putea alege? Ce jafuri s-au importat pana acum din Germania, dar sa vedeti de acum selectie, ca aia trec la electrice si arunca gunoaiele in estul Europei, ca de obicei.
Ei nu isi mai permit gunoaie ca ii rupe uniunea cu amenzi.
Nu are sens.
Peste tot în lume, SUA inclusiv, piaţa SH are jur de 80% din total maşini vândute.
Pe mine mă interesează doar să ştim şi apreciem, avantajele tehnologice ale celor electrice şi CÂND O FI CAZUL şi BANII or permite, să se facă tranziţia la electrice.
Pretenţiile mele apoi, de obligatoriu electrice, sunt pentru cei care au posibilitatea să cumpere nouă, de 40-60.000 şi nu îşi cumpără electrică ci îşi cumpără una uzată moral de nouă....
Hai, numai bine.
O să fie frumos!
Plus ceva sunet ca la Porsche e-tron, să îţi alegi zgomot fake motor, care e super fun
Nice!
https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/
"Lithuania, Estonia and Romania have the oldest fleets, with vehicles older than 16 years. "
In traducere, tu care ai iesit mult din tara, nota 4, stai jos si mai invata.
Si ca tine sunt multi cu troace, dar fudui. Adica nu iau ei Dacia noua, ca e mai bun si dotat un BMW sau vreun Passat vechi de 15 ani.
Varsta aia e determinata in mare parte de sistemul de taxare permisiv. Cu alte cuvinte nu e scump sa pastrezi o masina veche.
In familia mea extinsa la fiecare 2 masini folosite mai este o masina veche nefolosita dar inregistrata. Si cate-or mai fi pe numele unor romani plecati in lumea larga. Cunosc si cazuri de astea.
A fost recent o stire (evident cretina) cum ca vreo 25-30% din soferi circula fara asigurare si ITP.
Nu, cele 25-30% din totalul parcului auto fara asigurare si ITP sunt defapt masinile nefolosite dar neradiate. Evident sunt si idioti care merg fara itp si asuigurare dar procentul este mic.